Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää alkoholistin kanssa

Vierailija
05.09.2017 |

Lievästi sanoen harmittaa...

Sairastuin tasapainohermon tulehdukseen jonka takia en pysy pystyssä. Lyhkäisiä matkoja pääsen liikkumaan seiniä eli kotona pärjään jos en mene portaisiin. Kaupassakäynti ei onnistu.

Mies hermostui mun taudista niin että rupesi juomaan. Lauantaina aloitti ja jatkaa vielä eli hänkään ei kauppaan ole mennyt. Lauantai olisi ollut meidän kaupassa käynnin päivä.Ruokaa on pakastimessa mutta maitoa, hedelmiä yms. kaipaan.

Nyt mun aika menee miehen vahtimiseen, autonavaimen piilottamiseen ja toisen sotkujen korjailuun.

Mitä teen? Selvinpäin mukava ja tunnollinen mies, nyt tuntuu että voimat loppuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska ukko. Onko sillä vakavakin alkoholiongelma? Ei ainakaan tunne paljon myötätuntoa sua kohtaan. Mäkin luulin löytäneeni ihanan miehen, kunnes paljastui, että ryyppääminen joka vkl ihan kaatokänniin asti oli hänelle vuosikausien traditio, josta ei luopunut. Siihen se suhde sitten kuihtui.

Vierailija
2/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku muu käydä? Miten isot reservit sillä ukollas on viinaa kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. jatkaa

En kehtaisi pyytää apua kaupassakäyntiin tai muuhunkaan. Mun äiti on vanha, sisko asuu muualla. Eksä asuu lähellä mutta en todellakaan voi paljastaa mun liiton nykytilaa.

Vierailija
4/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moneen paikkaan sä niitä autonavaimia jemmaat, jos kerran sun aika siihen kuluu? Mitä sä käytännössä teet silloin kun vahdit miestäsi? Vipeltääkö se ympäri kämppää kuin taapero ja laittaa kiellettyjä asioita suuhunsa?

Vierailija
5/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneen paikkaan sä niitä autonavaimia jemmaat, jos kerran sun aika siihen kuluu? Mitä sä käytännössä teet silloin kun vahdit miestäsi? Vipeltääkö se ympäri kämppää kuin taapero ja laittaa kiellettyjä asioita suuhunsa?

Vipeltää juomaan, tupakoimaan sisällä ja sotkemaan. Tiputtelee ruokaa ja oksentaa. Jos pyydän käyttäytymään niin sotkee tahallaan.

Autoja on useita ja avaimia on kussakin 3.

Vierailija
6/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paska ukko. Onko sillä vakavakin alkoholiongelma? Ei ainakaan tunne paljon myötätuntoa sua kohtaan. Mäkin luulin löytäneeni ihanan miehen, kunnes paljastui, että ryyppääminen joka vkl ihan kaatokänniin asti oli hänelle vuosikausien traditio, josta ei luopunut. Siihen se suhde sitten kuihtui.

Koko sen ajan kun ollaan asuttu yhdessä eli reilun vuoden oli juomatta mutta aiemmin seurusteluaikana vain kerran oli parin päivän renttuilujakso. Tosin ennen kuin alettiin olemaan yhdessä niin joi kuulemma parin kuukauden välein. Pelottaa jos aloittaa saman minun kanssa.

Meidän piti mennä ensi vuonna naimisiin mutta taidan miettiä vielä.

Vierailija
7/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tilata ruokaa kotiin. Aika monella paikkakunnalla on jo kotiintoimitus.

Mutta jos mies nyt yks kaks rupesi alkkikseksi kun sinä sairastuit niin kannattanee sitä omaa asuntoa alkaa etsiskellä myös. Ja miehesi voi mennä vaikka töihin niinvähemmän aikaa ryypätä.