Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuuluisia jatkuvasti saikuttaja :). Miksi vihaatte minua töissä?

Vierailija
05.09.2017 |

Pidän joka kuukausi viikon sairasloman.
Välillä otan myös pidempiä (3-5 viikon sairaslomia)
Otan yleensä pidemmän (5viikon) sairasloman 2-3 kertaa vuodessa.
Ja pidän joka kuukausi viikon sairasloman.

Syitäni ovat lievät flunssat joita esiintyy ainakin kerran kuussa.
Ja välillä minulla on melko suurta motivaation puutetta.
Silloin pidän suuremman sairasloman koska eihän se nyt ole hyvä työskennellä huonolla motivaatiolla.
Kesällä pidän 4 vkon kesäloman.
Lähdemme yleensä mieheni kanssa aina joulukuussa etelään viikoksi jolloin otan lomaa töistä.
Miksi vihaatte minua töissä?
Eihän se teiltä ole pois?
Minä olen asemassa johon kukaan ei halua.
Miksi vihaatte minua :)?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kuvaus on tarkka totuus kuntapuolen toiminnasta. Siellä saikuttajat tutkivat tarkkaan tesin, jotta osaavat käyttää kaikki saikut, mutta kuitenkin siten että palkanmaksu ei katkea. Suomen kestävyysvajeen syy löytyy julkiselta sektorilta. Nimim. Yksityiseltä julkiselle vaihtanut (ja näkemästään kauhistunut)

No ei kyllä ole mikään kuvaus kuntien työntekijöistä!

Kuntien työntekijöistä eniten ovat poissa raskasta työtä tekevät, esim. hoitajat, joiden keskiarvo on jossain 20pv/vuosi kohdalla. Keskimäärin kuntien työntekijät ovat poissa 15pv/v. Tilaistoja "kaunistavat" pitkät sairauslomat, joita kertyy fyysisesti vaativia töitä tekeville. Kunnissa ei laiteta pihalle työntekijöitä, joiden kunto alkaa heiketä, vaan siellä pyritään pitämään kaikki mukana työelämässä. Tämä näkyy sitten myös tilastoissa.

t: aiheeseen perehtynyt

Vierailija
22/22 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kait nyt viitsi erota työstäni, kun mielummin nostan kunnon palkkaa ja samalla pötkötän sohvalla saikulla kuin pötköttäisin sohvalla ja saisin vain jotain pientä kela-gold rahaa työttömänä.

Noilla sun ilmoittamilla saikkupäivillä olisit jo tippunut kelan rahoille... joten ensi kerralla jokin vähän lievempi provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi