Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät: Millaista työtä haluaisitte tehdä?

Vierailija
05.09.2017 |

Olisitteko valmiita ottamaan vastaan mitä tahansa työtä? Jos ei, niin mikä ei kelpaisi? Miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä äitis kammaris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjäksi tai vaikka kansanedustajaksi olisi kiva päästä.

Terveisin massimies.

Vierailija
4/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen erotiikkakauppias!

REEEEE

Vierailija
5/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluasin luoda lantaa. isoäitini kertoi kesätöistään nuorena likkana, kun ihan paskaa joutui haravoimaan. minusta se olisi aika jännää. olen toki hoitoalan töissä päässyt lähelle unelma-ammattiani

ruusukin kasvaa parahilleen p*skassa

Vierailija
6/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pohjavaatimus pitäisi olla, että työstä saatavalla palkalla (miinus työmatkakulut ja lasten hoitokulut) elää.

Tämän lisäksi mulla on toiveita, joita ei ole pakko täyttää, mutta jos kerta kysytään niin esitän: Olisi kiva, kun se olisi hyödyllistä, voisin siinä käyttää osaamistani, eikä se olisi fyysisesti ihan hirveän raskasta tai vaarallista.

Vierailija
7/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista palkallista.

t: työtön joka tehnyt ilmaista työtä n. 3+ vuotta

Vierailija
8/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei jaksa enää. Olen vanha yli 50v.

Vierailija
9/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tehdä sitä työtä mihin minulla on työkokemusta kymmeniä vuosia viidessä eri yrityksessä. Toivoisin myös osaamiseni mukaista palkkaa. Voisin tehdä myös esim. kolme tai neljäpäivästä viikkoa tai sitten vaikka osa-aikaista työtä kahdessa eri yrityksessä. Työmatkan pitäisi olla alle puolituntia suuntaansa julkisilla. Asun kaupungissa. Liukuva työaika olisi myös kiva.

Vierailija
10/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain todella yksnkertaista ja rutiininomaista jossa ei olisi kiire ja ei haittaa vaikka olisi hidas. Muuhun en kykene. En ole löytänyt tuollaista työtä (josta maksettaisiin palkkaa.)

Vierailija
11/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain todella yksnkertaista ja rutiininomaista jossa ei olisi kiire ja ei haittaa vaikka olisi hidas. Muuhun en kykene. En ole löytänyt tuollaista työtä (josta maksettaisiin palkkaa.)

Niin ja jos joku palkkaisi minut vaikka aivokirurgiksi niin toki ottaisin työn vastaan, jos lopputuloksella ei ole niin väliä.

Vierailija
12/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä työttömät, itsekin tällä hetkellä. työllistä itsesi, siivoa kaappeja, käy lenkillä, kerää marjoja, leivo jotain halpaa ja hyvää. ja kirjoita tänne, mua kiinnostaa ja mä välitän.

Halitsempit kaikille.

Vierailija
13/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista palkallista.

t: työtön joka tehnyt ilmaista työtä n. 3+ vuotta

Palkallisesta työstä minäkin haaveilen. En enää suostu harjoittelemaan työssä käyntiä, sen minä mielestäni jo osaan.

Vierailija
14/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos joku palkkaisi minut vaikka aivokirurgiksi niin toki ottaisin työn vastaan, jos lopputuloksella ei ole niin väliä.

Voisit varmaan sit aloittaa työt omista aivoistasi.

Vierailija
15/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työkykyinen (minulla on fyysinen sairaus), haluaisin olla taiteilija, joka pystyy elämään teoksistaan saamillaan tuloilla. Tai haluaisin olla töissä Arabian astiatehtaalla, koska tykkään kauniista astioista ja tehdastyö olisi sopivan epäsosiaalista (?). Tai haluaisin ehkä olla töissä sairaalassa jonain sellaisena hoitajana, jolla on lupa auttaa potilaita myös hengellisesti sielunhoidollisesta näkökulmasta.

Näitä siis haluaisin. Jos olisin työkykyinen, olisin kyllä valmis tekemään muutakin. Haluaisin olla terve.

Vierailija
16/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallisesta työstä, joka ei olisi kolmivuoroa. Kolmivuoro käy jos se olisi jokin työ josta pidän, mutta huonosti nukkuminen vaikuttaa radikaalisti terveyteeni niin siksi vähän jännittää moinen.

Olenbhakenut about kaikkeen elättävään työjön, mutta einoteta edes viiko hanttihommiin. Puhelinmyyjäksikään en kelpaa ja en enää jaksa hakeakaan, en ol tarpeeksi supliikki moiseen.

Vierailija
17/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit varmaan sit aloittaa työt omista aivoistasi.

Tai sinun.

Vierailija
18/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista. Miksi haluaisin alistua porvarin suurpääoman palvelukseen?

Vierailija
19/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Jos olisin työkykyinen (minulla on fyysinen sairaus), haluaisin olla taiteilija, joka pystyy elämään teoksistaan saamillaan tuloilla. Tai haluaisin olla töissä Arabian astiatehtaalla, koska tykkään kauniista astioista ja tehdastyö olisi sopivan epäsosiaalista (?). Tai haluaisin ehkä olla töissä sairaalassa jonain sellaisena hoitajana, jolla on lupa auttaa potilaita myös hengellisesti sielunhoidollisesta näkökulmasta.

Näitä siis haluaisin. Jos olisin työkykyinen, olisin kyllä valmis tekemään muutakin. Haluaisin olla terve.

Minulle Sinä olet jo taitelija.

Vierailija
20/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan, josta palkkaa. Kiitos! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä