Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa OP:n sivut muuttuneet hankaliksi

Vierailija
05.09.2017 |

Ennen kaikki oli näkyvissä nyt piti sivupalkista vierittää lainat ym. näkyviin. Laskun maksukin oli jotenkin hankalaa. Se on kumma, että hyvää pitää muuttaa ihan toisenlaiseksi ja huonommaksi. Tuli jo mieleen, että onkohan nämä oikeat pankin sivut vai jotain kiusaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uudistus ilmeisesti palvelee mobiilissa. En kyllä tykkää minäkään, mitään ei löydä ja muotokieli on epäasiallisen pehmeää fonttia myöten. Entinen oli selkeä, asiallinen.

Yritän kyllä ajatella, että kai tätäkin oppii käyttämään ja joku päivä entinen tuntuu vanhanaikaiselta.

Vierailija
2/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellaine olo että kaikki on muutettu mahdollisimman hankalaksi että on saatu visuaalisesti tyylikkäät sivut. Paitsi ettei ole edes tyylikkäät. Käyttömukavuus unohdettu kun jotkut hipsterit suunnitelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se uudistuksen tarve edes lähtee, jos entiset sivut oli hyvät?

Vierailija
4/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että monet nettisivut ja ohjelmat huononee kun niiden ilmettä päivitetään. En muista kyllä nyt enää millainen vanha spotify oli, mutta jossain nohtaa kun käyttöliittymä muuttui, se meni paljon vaikeaselkoisemmaksi jotenkin. Mun mielestä noi OP:n uudet sivut on myös hitaat jotenkin vanhoihin verrattuna.

Vierailija
5/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käsittääkseni tällä haettiin sitä, että nyt niitä sivuja on helpompi käyttää tabletilla. Vaan tätä myötä kyllä minun mielestänikin muuttui vaikea selkoiseksi tietokoneella käyttää, minulla kun ei sitä tablettia ole.

Vierailija
6/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käsittääkseni tällä haettiin sitä, että nyt niitä sivuja on helpompi käyttää tabletilla. Vaan tätä myötä kyllä minun mielestänikin muuttui vaikea selkoiseksi tietokoneella käyttää, minulla kun ei sitä tablettia ole.

Eihän noita ole helppo käyttää edes mobiileilla. Kamala sillisalaatti josta saa etsiä haluamaansa. Jo 90-luvulla nettisivuoppaissa tuollaisia käytettiin malliesimerkkinä huonosta käytettävyydestä, en tajua miksi sama vika pitää nyt toistaa mobiililaitteilla!

Vierailija
7/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sivusto on 100 kertaa parempi kuin vanha mutta vaatiihan se hetken tottumista. Uudessa sivustossa asiat löytyvät helpommin ja todellakin toimii paremmin erilaisia päätelaitteilla. Vanhassa sivustossa oli ihan liikaa asiaa ja tekstiä näkyvillä vaikka niille ei ollut mitään tarvetta. Nyt perustoiminnot löytyvät helposti ja selkeästi.

Vierailija
8/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä tuohonkin tottuu.

Vierailija
9/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutenkaan vakuuta firman toiminta. Vakuutuksissa korvauspäätöstä sai odottaa yli kaksi viikkoa. Vasta kun soitin, niin virkailija hoiti asian. Oli kuulemma ruuhkaa.

If:stä tuli yleensä vakuutuspäätös tunnissa tai parissa ja rahat olivat tilillä parin päivän päästä.

Tietenkään vahingosta ilmoittaminen ei onnistunut noilla nettisivuilla, vaan siitäkin oli pakko soittaa. Sivut jumivat "teknisten ongelmien vuoksi, pahoittelemme"

Vierailija
10/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutenkaan vakuuta firman toiminta. Vakuutuksissa korvauspäätöstä sai odottaa yli kaksi viikkoa. Vasta kun soitin, niin virkailija hoiti asian. Oli kuulemma ruuhkaa.

If:stä tuli yleensä vakuutuspäätös tunnissa tai parissa ja rahat olivat tilillä parin päivän päästä.

Tietenkään vahingosta ilmoittaminen ei onnistunut noilla nettisivuilla, vaan siitäkin oli pakko soittaa. Sivut jumivat "teknisten ongelmien vuoksi, pahoittelemme"

Riippuu varmasti vähän vahingostakin. Minä olen saanut korvauksen heti ja esim. puhelimen voit viedä itse korjattavaksi liikkeeseen eikä tarvitse edes ilmoittaa OP:lle. Autoissa sama juttu ja ainakin mun merkissä.

Vierailija
11/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan valittako OP:lle, vaan tänne. :D 

Itse en koe uudistusta lainkaan hankalaksi, mutta eipä se juuri auta niitä joiden kokemus on toinen.

Vierailija
12/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tabletit ja pelit, mutta ei tulisi mieleenkään käyttää sitä raha-asioiden hoitamiseen. Virhenäppäilyjen mahdollisuus on ainakin näillä nakkisormilla ihan liian suuri.

Vierailija
13/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini 76-vuotta osasi käyttää sivuja heti ei uudistus ihan huono voi olla... vanhojen kanssa oli paljon vaikeampaa.

Vierailija
14/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla näkyi lukevan, että 1,2 milj. meni jo - tule sinäkin (uusille sivuille). Kauankohan saa vielä pysytellä vanhoilla sivuilla?

Vierailija
15/15 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tabletit ja pelit, mutta ei tulisi mieleenkään käyttää sitä raha-asioiden hoitamiseen. Virhenäppäilyjen mahdollisuus on ainakin näillä nakkisormilla ihan liian suuri.

Aivan. Sen huomaa, mitä siansaksaa jotkut kommentit tännekin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi