Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yläkoululaisen kiusaaminen loppunut?

Vierailija
05.09.2017 |

Poikamme on seiskalla. Luokalla on pari "kovista", jotka päivittäin ärsyttävät, haukkuvat, tökkivät, heittävät kamoja lattialle yms. Voiko tuollaisen saada loppumaan, vai onko se tuota yläkoulun loppuun asti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä häijyjä ovat kuin ennenkin ja meno vaan kiihtyy loppua kohden.

Vierailija
2/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kun pahin kiusaaja siirrettiin muualle lastenkotiin. Mikä helpotus koko luokalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on toinen koulu lähellä minne voitte vaihtaa, niin vaihtakaa. Koulumaailmassa pitkään olleena noihin ei auta oikein mikään. Tulevat usein täyskahjoista perheistä joissa ollaan jopa ylpeitä kun meidän poika on niin kova jätkä.

Vierailija
4/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä häijyjä ovat kuin ennenkin ja meno vaan kiihtyy loppua kohden.

Mitä kaikkea yritettiin menon muuttamiseksi?

5/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen positiivisesti yllättynyt, miten tosissaan omien lasteni yläkoulussa otetaan pienetkin kiusaamiset. Pitävät nollatoleranssia asian suhteen. Kaikki näkyvä ja koulun tietoon tuleva kiusaaminen katkaistaan tehokkaasti. Jos ei verso tai kiva-koulu -menetelmä (monien mielestä vitsi) toimi, koululla on todella matala kynnys ryhtyä järeämpiin toimiin ja tuo on tehty myös oppilaille selväksi. Mitään ei siis lakaista maton alle rehtorin siirappisten "meidän koulussa ei kiusata"-puheiden taakse.

Vierailija
6/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Itse olen positiivisesti yllättynyt, miten tosissaan omien lasteni yläkoulussa otetaan pienetkin kiusaamiset. Pitävät nollatoleranssia asian suhteen. Kaikki näkyvä ja koulun tietoon tuleva kiusaaminen katkaistaan tehokkaasti. Jos ei verso tai kiva-koulu -menetelmä (monien mielestä vitsi) toimi, koululla on todella matala kynnys ryhtyä järeämpiin toimiin ja tuo on tehty myös oppilaille selväksi. Mitään ei siis lakaista maton alle rehtorin siirappisten "meidän koulussa ei kiusata"-puheiden taakse.

Saa nähdä miten tässä koulussa toimitaan. Vanhempainillassa rehtorin mukaan tuossa koulussa ei kiusata ollenkaan. Tuo kommentti heti kuulosti pahalta. Versoa tai kivakoulua ei ole käytössä (alakoulussa oli).

Ap

Vierailija
7/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Mitä ihmettä koulussa tehdään kiusaajille. Yleensä mikään ei auta.

Vierailija
8/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kouluissa opettajia ei kiinnosta puuttua kiusaamiseen millään lailla, valitettavasti. Jos ette opettajien ja vanhempien voimin saa kiusaamista loppumaan, teette rikosilmoituksen. (Esim. mahdolliset mustelmat, revenneet vaatteet, tuhoutuneet tavarat, loukkaukset jne.) Ei siinä muuta voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän