X-adventure twincoissa laatuongelmia???
Hei,
Olen hankkimassa mahdollisimman ketteriä ja pieneen tilaan meneviä tuplia ja nuo x-adventuren twincot houkuttelisivat kovasti. Yhdestä liikkeestä vaan kuulin, etteivät he myy näitä enää, sillä niissä on ollut niin paljon laatuongelmia ja niitä palautetaan tosi paljon, kun etupyörän muovinen mekanismi ei kestä.
Onkohan tämä ollut vaan joku huono erä tällä kauppiaalla vai minkälaisia kokemuksia teillä on? Miten nuo ovat kestäneet käytössä ja eri säissä? Ovatko esim vuodessa puhkikäytetty ja miten tosiaan tuo etupyörän mekanismi kestää..? Täällä kun näitä on kehuttu kovasti ja olin itsekin todella vakuuttunut näistä.
Jos joku osaa suositella jotain toisia ketteriä ja pieneen tilaan kasaan meneviä rattaita, niin mielelläni otan vinkkejä vastaan. Carenan twinit (kolmipyöräiset) olisivat muuten varmaan ok rattaat, mutta ovat aika leveät (82cm). Meillä tulee autoiltua jonkin verran, joten rattaiden tulisi mennä tosiaan kohtuu helposti auton takakonttiin.
Mitään superpitkiä lenkkejä ei varmaan tule tehtyä, mutta tuollaisia kilometrin, parin kauppa- ja kerhoreissuja. Ikäeroa lapsille tulee kesällä siis 1v9kk. Alkuun vauva menee varmaan paljon liinassa ja ergoakin olen miettinyt ostaa.. mutta arvelin, että olisi kuitenkin hyvä olla jotkut rattaat, mihin saisi tarvittaessa molemmat mukelot kyytiin.
Kiitoksia kokemuksista ja mielipiteistä jo etukäteen sekä mukavaa kevään odotusta kaikille! :)
Sirius
Hei
Minulla on 2005 vuoden malli (joka on siis uusittu, 2004 malliin muutettu eturipustin täysin) mutta silti muoviosa hajosi. Maahantuoja kuitenkin lähetti uuden osan pikaisesti ilman mutinoita. Kuulemma huono erä.
Muuten ole ollut todella tyytyväinen ketteriin, pieniin tupliin. Emmalla on kuulemma myös kolmipyöräiset tuplat
Hensu