Lauri Markkanen megsHOT, miks ette puhu hänestä???
Omg, siis miesjumala!!! Miksi ette puhu Laurista?
Kommentit (88)
Perunakuopasta moi! kirjoitti:
AV:lla tiedetään vain Uinot ja värikkäät Pipsat, Suomen lahjakkain koripalloilija ei kuulu yleissivistykseen. Ei edes siihen, minkä saisi lukemalla iltapäivälehtien lööppejä.
Mun täytyy myöntää etten ole kuullut yli 90 prosentista bloggaajista ja tubettajista yms. joista täällä puhutaan. Toivottavasti en nyt ole menettänyt paljon. :D
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan ylikasvaneelta nörtiltä eli ei mun makuun ollenkaan. Jos ois semmonen alfamiehen näköinen niin saattas vientiä olla enemmän.
Vientiä enemmän... No katsotaan kauanko pysyy sinkkuna Chicagossa.
Kyl sen miljoonat mulle kelpais mut ukko ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan ylikasvaneelta nörtiltä eli ei mun makuun ollenkaan. Jos ois semmonen alfamiehen näköinen niin saattas vientiä olla enemmän.
Vientiä enemmän... No katsotaan kauanko pysyy sinkkuna Chicagossa.
Tulotkin lienee ihan kohdillaan.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että täällä puhutaan vain Teemu Selänteestä.
Junttikansa seuraa vain junttilajeja.
Lähes puolet NBA:n pelaajista on poliisin vanhoja tuttuja ja yhtä iso osa rahattomia pian uran jälkeen.
Ei sentään mutta moni on. Varmaan eniten poliisin kanssa tekemisissä ovat kaikista lajeista
http://fadeawayworld.com/2016/10/04/active-nba-players-with-criminal-re…
Miksi minun pitäisi tietää kuka on Markkanen?
Lateko se itse täällä pyörii kun niin kiukkuisesti vastailee :D jos haluut jotain ylistyskommentteja, niin kannattas mennä jonnekin korispalstalle. Täällä arvostellaan pelkän ulkonäön perusteella ja kun se on mitä on, niin ei kannata sitten kysellä jos ei kestä palautetta.
Seuraan urheilua ja Suomesta löytyy paljonkin hyvännäköisiä urheilijamiehiä. Miksi pitäisi yhtä hehkuttaa?
Urheilijoiden suosio perustuu muutenkin treenattuun kroppaan, ei niinkään kasvoihin. Muutenhan Patrik Laine jäisi ilman emäntää.
Seppo Rätyyn ei kyllä päde kumpikaan noista mutta ehkä ne olympiamitalit sitten viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Lateko se itse täällä pyörii kun niin kiukkuisesti vastailee :D jos haluut jotain ylistyskommentteja, niin kannattas mennä jonnekin korispalstalle. Täällä arvostellaan pelkän ulkonäön perusteella ja kun se on mitä on, niin ei kannata sitten kysellä jos ei kestä palautetta.
Eiks niillä ole huomenna matsi Kreikkaa vastaan? Tuskin niillä on aikaa päivystää vauvapalstalla koko iltaa. :)
Expat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks niillä ole huomenna matsi Kreikkaa vastaan? Tuskin niillä on aikaa päivystää vauvapalstalla koko iltaa. :)
Mä luulen että Lauria kiinnostaa enemmän se, mitä Chicagossa siitä kirjoitetaan kuin mitä vauvapalstalla Suomessa kirjoitetaan. Mutta saahan nää hullut luulla mitä haluavat. :D
Puhuisin mielelläni Lauri Kermisestä, joka voittaa Lauri M:n 100-0. Antaisin mitä vaan jos hänet saisin.Harmi ettei lentopallojoukkue ollut vedossa.
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin näky, joku av-mamma 213 senttisen Laurin rinnalla kuolaamassa, yltäisi hädin tuskin hänen napaansa.
Expat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, toisilla onkin toimet ja suorastaan tositoimet tiedossa. Menestystä Kreikka matsiin!!!!! Susijengiiiiii! Lauriiiii<3
En ole ikinä seurannut korista, mutta kun jäin kerran vahingossa katselemaan peliä, on nyt katsottava aina kun ehtii.
Ihan maaginen tyyppi tuo Markkanen ja onhan joukkueessa muutama muukin hyvä pelaaja. Yleensä ylihehkutus ärsyttää mutta tässä ei ollenkaan.
En osaa lukea peliä itse vielä kovin hyvin mutta selostajat tuovat esille ne kikkailut, nopeat päätelmät ja aikeet mitä Markkanen pelin tuoksinassa pystyy tekemään. Ihan ällistyttävää. Ja mitkä hermot pojalla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tietää kuka on Markkanen?
Että olisit kartalla viikon tapahtumista ja kohokohdista, etkä antaisi itsestäsi tietämätöntä vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä seurannut korista, mutta kun jäin kerran vahingossa katselemaan peliä, on nyt katsottava aina kun ehtii.
Ihan maaginen tyyppi tuo Markkanen ja onhan joukkueessa muutama muukin hyvä pelaaja. Yleensä ylihehkutus ärsyttää mutta tässä ei ollenkaan.
En osaa lukea peliä itse vielä kovin hyvin mutta selostajat tuovat esille ne kikkailut, nopeat päätelmät ja aikeet mitä Markkanen pelin tuoksinassa pystyy tekemään. Ihan ällistyttävää. Ja mitkä hermot pojalla!
Tuo on totta, että selostajat pitävät hyvin katsojan mukana, mitä kentällä tapahtuu. Viihdyttävää katsottavaa, ja tottakai eniten siksi, että Suomi on menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin näky, joku av-mamma 213 senttisen Laurin rinnalla kuolaamassa, yltäisi hädin tuskin hänen napaansa.
Joo, kivalta näyttää.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155588535038700&set=a.4227548…
Amanda ylettää juuri ja juuri kainaloon, mutta sehän riittää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kivalta näyttää.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155588535038700&set=a.4227548…
Huh huh. Varmaan pelästyisin jos näkisin kaverin livenä.