Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Markkanen megsHOT, miks ette puhu hänestä???

Vierailija
04.09.2017 |

Omg, siis miesjumala!!! Miksi ette puhu Laurista?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla tiedetään vain Uinot ja värikkäät Pipsat, Suomen lahjakkain koripalloilija ei kuulu yleissivistykseen. Ei edes siihen, minkä saisi lukemalla iltapäivälehtien lööppejä.

Vierailija
22/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että täällä puhutaan vain Teemu Selänteestä.

Junttikansa seuraa vain junttilajeja.

Lähes puolet NBA:n pelaajista on poliisin vanhoja tuttuja ja yhtä iso osa rahattomia pian uran jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan edes kuullut koko tyypistä, ilmeisesti joku urheilija...?

Joo ainoastaan palkattiin maailman suosituimpaan ja katsotuimpaan urheiluliigaan.

Ei sano mulle mitään. Jotain penkkiurheilua. Ei kiinnosta, urheilen mieluummin senkin ajan itse.

Ja sä luulet että ketään kiinnostaa sun urheilut ja se mikä sinua kiinnostaa. Hahhahhaa!

Vierailija
24/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ainoastaan palkattiin maailman suosituimpaan ja katsotuimpaan urheiluliigaan.

Mikähän laji mahtaa olla kyseessä? En tosiaan itse ole penkkiurheilija, joten olen noiden fanittamisista ihan ulkona.

T. kommentoimasi

Vierailija
25/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että täällä puhutaan vain Teemu Selänteestä.

Junttikansa seuraa vain junttilajeja.

Lähes puolet NBA:n pelaajista on poliisin vanhoja tuttuja ja yhtä iso osa rahattomia pian uran jälkeen.

Höpö höpö.

Vierailija
26/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sano mulle mitään. Jotain penkkiurheilua. Ei kiinnosta, urheilen mieluummin senkin ajan itse.

Ja sä luulet että ketään kiinnostaa sun urheilut ja se mikä sinua kiinnostaa. Hahhahhaa!

Ei, vaan jos ihminen itse urheilee, hän keskittyy siihen omaan tekemiseensä eikä muiden. Luulisi tämän olevan selvää? Eli enpä usko, että kommentoimasi henkilö odottaa muiden osoittavan lainkaan mielenkiintoa häntä kohtaan.

T. eri

Vierailija
27/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunakuopasta moi! kirjoitti:

AV:lla tiedetään vain Uinot ja värikkäät Pipsat, Suomen lahjakkain koripalloilija ei kuulu yleissivistykseen. Ei edes siihen, minkä saisi lukemalla iltapäivälehtien lööppejä.

Joo mä olen kanssa ihmetellyt miten näistä mitäänsanomattomista nollista keskustellaan täällä. En laske Markkasta kuitenkaan tähän kastiin.

Vierailija
28/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan jos ihminen itse urheilee, hän keskittyy siihen omaan tekemiseensä eikä muiden. Luulisi tämän olevan selvää? Eli enpä usko, että kommentoimasi henkilö odottaa muiden osoittavan lainkaan mielenkiintoa häntä kohtaan.

T. eri

Ei vaan jos toitottaa urheilustaan täällä palstalla niin luulee että muita kiinnostaa.

Mutta ei kiinnosta.

Vierailija
29/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen lahjakkain koripalloilija ei kuulu yleissivistykseen. Ei edes siihen, minkä saisi lukemalla iltapäivälehtien lööppejä.

Ei kuulu ei. Mitä ne tekee yhteiskunnan hyväksi? Jos lehdessä on urheilijan kuva, en vaivaudu lukemaan edes otsikkoa.

Vierailija
30/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin antoisaa kuin kunnon metakeskustelu.

Vierailija
31/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen lahjakkain koripalloilija ei kuulu yleissivistykseen. Ei edes siihen, minkä saisi lukemalla iltapäivälehtien lööppejä.

Ei kuulu ei. Mitä ne tekee yhteiskunnan hyväksi? Jos lehdessä on urheilijan kuva, en vaivaudu lukemaan edes otsikkoa.

Kyllähän ne pelaa ilmaiseksi maajoukkueessa, eli edustavat maataan. Tosin kai siitä jokin päiväraha sentään tulee.

Urheilijat voivat tehdä myös hyväntekeväisyyttä jne..

Vierailija
32/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kunnon suomalaista katkeruutta ilmassa. :D

Vierailija
33/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä aina esineellistetään?

t. veministi

Vierailija
34/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyvä urheilija on usein (ei aina) hyvä esikuva lapsille. Moni lapsi haluaa alkaa harrastamaan urheilua, mikä on kansanterveydelle paljon parempi vaihtoehto kuin pleikkarin pelaaminen ja somessa roikkuminen.

Vierailija
35/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä aina esineellistetään?

t. veministi

Se ei kai miesten osalta ole niin paha kuin naisten.

Vierailija
36/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne pelaa ilmaiseksi maajoukkueessa, eli edustavat maataan. Tosin kai siitä jokin päiväraha sentään tulee.

Ja mitä se maa siitä "edustamisesta" hyötyy? Onko asiat nyt jotenkin Suomessa paremmin, kun tuo Markkola edustaa sitä?

Vierailija
37/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhan nuori mun makuun. On varmasti nuorempien naisten mieleen.

Vierailija
38/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin antoisaa kuin kunnon metakeskustelu.

Älä käytä noin vaikeita sanoja.

Vierailija
39/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurissa ihailen huikeata lahjakkuutta koripallossa. Hän tekee lajista taidetta, johon vain parhaat pystyvät. Ha ylevä olemus tukee tuota ihmispatsaan jumalallisuutta. Huh, mikä mies!

Vierailija
40/88 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä se maa siitä "edustamisesta" hyötyy? Onko asiat nyt jotenkin Suomessa paremmin, kun tuo Markkola edustaa sitä?

Niin ja onko mikään milloinkaan paremmin? Kannattaako sun edes elää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan