Mun päätä särkee kauheasti, mutta ei ole buranaa
Kommentit (14)
Ota ruokalusikallinen ekstraneitsyt oliiviöljyä. Ihan oikeasti, ei uskoisi mutta se auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Ota ruokalusikallinen ekstraneitsyt oliiviöljyä. Ihan oikeasti, ei uskoisi mutta se auttaa!
Niin piti vielä sanoa, että se kipua lievittävä aine oliiviöljyssä on oleokantaali. Se toimii ihan kuin ibuprofeenikin.
https://munmennyt.blogspot.fi/ Käykää lukemassa muutama tämän uuden blogin teksteistä. Blogi yrittää antaa ihmisille toivoa eri asioissa ja antaa uusia neuvoja pärjäämään.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei oo sitäkään, tavallista rypsiöljyä vaan.
Energiajuoma auttaa minulla. Ja tiukka, kylmä kääre pään ympärillä. Ja rauhallinen kävely raikkaassa ulkoilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ota ipuroveiinia ja sitten tiikeribalsamia niskaan.
ai niin, tiikeribalsami! Kiitos, sitä mulla on 👍
Olen kuullut, että vasemman käden peukalon ja etusormen välisessä lihaksessa on akupiste, jota painamalla päänsärky voi helpottua. Löytyisköhän jostain nettisivuilta oikea kohta? Tai kokeile itse painella tuota aluetta oikean käden peukalolla ja etusormella.
Juo paljon vettä, vaikka litra alkuun.
Inkivääriin voi luottaa aina, siis tuoreeseen, jauhe ei ainakaan mulla toimi.
Vedä vähintään 4 banaania nassuun, ei vihreän raakoja, ne eivät toimi. Vähempikin saattaa toimia, mutta muutama anyways.
Jos sulta löytyy kardemummaa, niin teelusikallisen kun hujautat alas niin olo todennäjöisesti helpottuu. Kardemumma saa meikäläisen nukahtamaan alta aikayksikön, eli jos mahis nukkua niin se auttaa aina.
Sanoisin, että tärkein näistä olis.itelle ainakin vesi. Useimmiten päänsärky johtuu kuivumisesta, siksi mulla ei nykyään pahemmin päätä särje. Oon oppinut juomaan :).
Millaisella ihmisellä on jotain tiikeribalsamia mutta ei oliiviöljyä? For fuck's sake.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella ihmisellä on jotain tiikeribalsamia mutta ei oliiviöljyä? For fuck's sake.
No ihan tavis mä mielestäni olen. Tapaan ostaa rypsiöljyä kun se on halvempaa. Ja tiikeribalsamia käytän kun urheillessa kipeytyy lihakset toisinaan ja muuhunkin. Se auttaa mulla.
mee kysymään joltain naapurilta. yliopiston apteekki on ainakin auki.