Kysely parisuhdeseksistä
Hei,
Minua kiinnostaa kuinka usein teidän suhteissa harrastetaan seksiä?
Haluaisitko sitä enemmän tai vähemmän, kuinka paljon?
Miksi kumppani ei anna tai sinä et anna seksiä?
Minkä ikäisiä olette?
Kauanko olette seurustelleet?
Onko lapsia?
Kiitos hirveästi vastauksista =)
Kommentit (8)
Ota huomioon, että seksipalstalla tehty kysely ei ehkä ole otokseltaan kovin totuudenmukainen. Ne keskivertoihmiset eivät välttämättä täällä pyöri
Kannattaa ennemmin googlata Findex-tutkimus. On hieman luotettavampaa tietoa.
Lyhyt yhteenveto
- Suomalaiset sekstaavat noin 1,5 kertaa viikossa
- Molemmat sukupuolet haluaisivat enemmän seksiä
- Parisuhteissa naiset "ovat puutteessa" noin puolet vähemmän kuin miehet
Niin varmasti löytyy helpomminkin vastauksia, mutta minua kiinnostaa yksittäisten ihmisten vastaukset. Ei prosentit ja keskimääräisyydet
- 4-10 kertaa / viikko, ka 5, lomalla enemmän
- luulen, että kumpikin on tyytyväisiä ja puhutaan paljon myös seksistä, joten olisi ollut puhetta, jos toi ei ole hyvä määrä
- ikä: vähän alle 50v
- seurusteltu reilu vuosi
- ei yhteisiä lapsia, eikä tule:) muuten on lapsia
M48
Kiinnostunut kirjoitti:
Hei,
Minua kiinnostaa kuinka usein teidän suhteissa harrastetaan seksiä?
Haluaisitko sitä enemmän tai vähemmän, kuinka paljon?
Miksi kumppani ei anna tai sinä et anna seksiä?
Minkä ikäisiä olette?
Kauanko olette seurustelleet?
Onko lapsia?Kiitos hirveästi vastauksista =)
Lähes joka päivä, joskus 2-3 kertaakin.
Vähempi riittäisi mulle.
Kumppanin mielestä en anna, kun haluaisi enemmän. Onko kohtuutonta tulla kohdelluksi pihtarina tällä seksimäärällä... Ja niin, "en anna", kun ei nyt vaan paneta 24/7 ja olisi muutakin tekemistä, mm. nukkuminen, syöminen, ruoanlaitto, töissä käyminen jne.
Noin 3-kymppisiä, ei lapsia.
Vähintään joka toinen päivä harrastetaan seksiä ja välillä taas päivittäin riippuen vuorokauden rytmistä ollaanko väsyneitä onko paljon töitä tai muuta hommaa :) tähän asti oon ainakin ollut tosi tyytyväinen ei tarvitsis enempää ainakaan, just sopivasti! Jos kumppani tai mä en anna seksiä niin johtuu joko väsymyksestä tai siitä että on aikainen herätys tai sitten ihan vaan esimerkiks riitelystä. Ollaan molemmat 20v ja seurusteltu pari vuotta, ei lapsia :)
Noin kerran 1.5 vuodessa. Vaimoa ei kiinnosta
Seksiä harrastetaan n. 1-3 kertaa viikossa, lomalla enemmän ja joskus vähemmän.
Kumpikin haluaisi enemmän, miksei vaikka joka päivä. Suurimpana esteenä yhteisen ajan puute. Ja kun aikaa (myöhään illalla) olisi, niin uni vie voiton. Ja ehkä hieman erilaiset mieltymykset. Ikää himpun alle 40 ja yhdessä oltu reilut 10 vuotta. Lapsia on.