Esitin ihastukselleni vaikeasti tavoiteltavaa ja nyt hän on ilmeisesti loukkaantunut minulle
Mä en jaksa todellakaan pelata mitään pelejä, mutta en keksinyt muutakaan keinoa kun esittää vaikeasti tavoiteltavaa, etten anna liian innokasta kuvaa. Olen luonteeltani todella sosiaalinen ja siksi tykkään myös viestitellä paljon. Tämä mies on vähän ujompi, mutta on tähän saakka aina vastaillut viesteihini aika nopeastikin. Laitoin hänelle perjantaina viestiä, mutta hän ei ole vastannut siihen laisinkaan. En keksi muuta syytä kun sen, että esitin perjantaina hetken vähän vaikeammin saavutettavaa.. Hohhoijaa. Mä olen niin huono näissä peleissä ja näyttää hänen taktiikkansa toimivankin, koska nyt ajattelen häntä kahta kauheammin vaikka järki sanoo, että unohda..
Kiinnostuuko mies, jos olen ihan vaan oma itseni vai pitääkö alkuaikana aina pelailla jotain pelejä ja olla vastaamatta tietty aika yms.? Itselleni tuli ainakin paras fiilis aina silloin, kun viestittelimme tämän miehen kanssa normaalisti, vastaten heti toistemme viesteihin. Ymmärrän kyllä, että mies on loukkaantunut, niin olisin minäkin vähän. Tai ainakin tulkitsisi käytöksen niin, että toinen ei ole kiinnostunut..
Kommentit (20)
Hän pitää sinua vaikeasti tavoiteltavana ja kun et kuiten ole sen kalibeerin kissa johon jaksaisi alkaa satsaamaan ja mankumaan töikseen, niin antaa sun nyt sitten olla ihan rauhassa se vaikeasti tavoiteltava. Taisit menettää ihan hyvän häiskän vallan tohon jallailuusi. Ei varsinkaan yli kolmekybäset yksinkertasesti jaksaa mitään pelleilyjä.
Vaikeasti tavoiteltavan leikkiminen ja pelailu on paha turn-off. Se antaa mielikuvan hankalasta luonteesta, eikä sellaisen kanssa ainakaan mihinkään muuhun kuin seksiin kannata ryhtyä.
No mitä pelasit. Mies huomasi, että pelaat jotain lapsellista valtapeliä (sitähän se on) ja näin siinä käy, kun lähtee leikkimään. Olisit vaan tekstannut, kun kerran halusitkin ja mieskin halusi.
Millä lailla sinä esitit vaikeasti tavoiteltavaa? Ihan konkreettisesti.
Pelailu on typerää ja lapsellista, lopeta se.
https://munmennyt.blogspot.fi/ Käykää lukemassa muutama tämän uuden blogin teksteistä. Blogi yrittää antaa ihmisille toivoa eri asioissa ja antaa uusia neuvoja pärjäämään.
Jossain kyl neuvotaan että pitää olla vaikeesti tavoiteltava. Että kumpi nyt on parempi?
Ja että nainen joka esittää saalistettavaa on miehistä kiinnostavampi kun sellanen joka yrittää itse tehdä aloitteen
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla sinä esitit vaikeasti tavoiteltavaa? Ihan konkreettisesti.
Ollaan työkavereita ja jos musta olis kiinni, niin viestitelisiin joka päivä. Ikävöin häntä. Olen kuitenkin ruvennut miettiväni, että olenko liian "tyrkky" kun viestittelen lähes päivittäin. Meillä oli aiemmin puhetta, että menisimme perjantaina lounaalle yhdessä pienellä porukalla. Kun asiasta ei mitään kuulunut perjantai-aamuun mennessä (yleensä minä laitan viestiä), niin olin sitten etätöissä perjantain eikä siispä nähty ollenkaan. Laitoin kyllä tälle porukalle viestiä, että en ole toimistolla. Olisin kovasti halunnut nähdä tämän miehen, mutta nyt emme ole nähneet sitte moneen päivään (yleensä näemme melkein päivittäin töissä) enkä ole myöskään kuullut hänestä mitään, mikä on poikkeuksellista.
Miten minun sitten pitäisi käyttäytyä? Pyytää häntä lounaalle? Olen tehnyt sitäkin ja hän lähti, mutta hän ei ole koskaan pyytänyt suoranaisesti minua, vaikka samalla porukalla usein mennäänkin..
Ap
Tämä on kyllä mielenkiintoinen dilemma. Mä mietin ihan samaa. Mies kyllä vastaa viesteihin, mut ei ole kovin aloitteellinen. Väistämättä tulee olo ettei toista kiinnosta, mutta ystävällisyyttään vastailee. Omat fiilikset kyl alkaa laskea ku ei vaan jaksa tommosia jotka oottaa et maailma pyörii niitten ympärillä
Ei hän taida olla sinusta kiinnostunut.
Don't play hard to get when you're already hard to want.
Vierailija kirjoitti:
Jossain kyl neuvotaan että pitää olla vaikeesti tavoiteltava. Että kumpi nyt on parempi?
Ja että nainen joka esittää saalistettavaa on miehistä kiinnostavampi kun sellanen joka yrittää itse tehdä aloitteen
Riippuu miehistä. Pelimanni pyörittelee useita naisia yhtä aikaa. Kun aina joltain saa, niin kärsivällisyys paranee niiden vaikeasti tavoiteltavienkin kanssa. Nehän ovat vain optioita, eivät ainoita ja todellisia kiinnostuksen kohteita.
Normaali mies loukkaantuu pelailusta ja kääntää katseensa muualle.
Mitä haluat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja että nainen joka esittää saalistettavaa on miehistä kiinnostavampi kun sellanen joka yrittää itse tehdä aloitteenRiippuu miehistä. Pelimanni pyörittelee useita naisia yhtä aikaa. Kun aina joltain saa, niin kärsivällisyys paranee niiden vaikeasti tavoiteltavienkin kanssa. Nehän ovat vain optioita, eivät ainoita ja todellisia kiinnostuksen kohteita.
Näin juuri. Sama pätee naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja että nainen joka esittää saalistettavaa on miehistä kiinnostavampi kun sellanen joka yrittää itse tehdä aloitteenRiippuu miehistä. Pelimanni pyörittelee useita naisia yhtä aikaa. Kun aina joltain saa, niin kärsivällisyys paranee niiden vaikeasti tavoiteltavienkin kanssa. Nehän ovat vain optioita, eivät ainoita ja todellisia kiinnostuksen kohteita.
Näin juuri. Sama pätee naisiin.
Mistä sen tietää onko useampi nainen vai ei. Ei mistään.
Nää on monimutkaisia juttuja, ei ole yhtä oikeeta vastausta miten kuuluu toimia. Pitää kuunnella omaa sisintään jokaisessa tilanteessa erikseen. Liian ahdisteleva tai tyrkky ei kuitenkaan pidä olla, miehet juoksee pakoon.
Mielenkiintoista nähdä häntä huomenna töissä, jos näen. Kerran aiemminkin meillä on ollut vähän vastaavanlainen tilanne, mutta kun vaan näemme toisemme, niin tällöin emme pysty vastustamaan toistemme seuraa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää sinua vaikeasti tavoiteltavana ja kun et kuiten ole sen kalibeerin kissa johon jaksaisi alkaa satsaamaan ja mankumaan töikseen, niin antaa sun nyt sitten olla ihan rauhassa se vaikeasti tavoiteltava. Taisit menettää ihan hyvän häiskän vallan tohon jallailuusi. Ei varsinkaan yli kolmekybäset yksinkertasesti jaksaa mitään pelleilyjä.
Yli kolmekybäsiä ollaan joo molemmat enkä minäkään todellakaan jaksais pelata mitään. Jos hän tästä yhdestä kerrasta sitten luovutti, niin hyvä niin, koska itse aloin jo olemaan oikeasti ihastunut. Ja jos hän taas tuntee samalla tavalla kun minäkin, niin tilanne palaa entiselleen heti, kun hän näkee minut jälleen.
Ap
Oletteko tapailleet kauan? Millainen työ on jos ette päivittäin näe?
noita pelailijoita voi panna pari kertaa.. jos sitäkään... sitten vaan heilutetaan jos ei irti saa enempää... minä rupea melkein 30 vuotiaana leikkimään mitään kissa hiiri leikkejä.... enkä muutenkaan usko semmosen johtavan mihinkään romanttiseen rakkauteen... Suhteessa valmiissa ja monen vuoden kestäneessä voi olla pikku temput ihan ok... Mutta ei alussa, ennen kuin edes tunnetaan.
Jätä mies rauhaan noilla peleilläsi. Väität, ettet osaa pelata pelejä mutta silti pelailet estottomasti ja kuvittelet vielä toisenkin pelaavan pelejä. Todennäköisesti mies ei pelaa mitään pelejä vaan pitää viimeisimmän tilanteen jälkeen sinua mulkkuna.