Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalaiseksi sinua luullaan?

Vierailija
04.09.2017 |

Olen itse nuori nainen, 173 cm. Minulla on siniset silmät ja vaalea iho, mutta hiukset, ripset ja kulmakarvat tummat. Minua on usein ulkomailla luultu puolalaiseksi tai ranskalaiseksi.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin luullaan maalaiseksi. Kaupunkilaiselta näytän

Vierailija
2/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179 pitkä, ohuet ja vaaleat hiukset sekä kulmakarvat. Ripset olemattomat. Pari kertaa luultu ruotsalaiseksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein saksalaiseksi. Miestäni ja lapsiani taas espanjalaisiksi tai italialaisiksi. Ihan suomalaisia ollaan kaikki.

Vierailija
4/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin luullaan maalaiseksi. Kaupunkilaiselta näytän

heheyyy ;)));;))

Vierailija
5/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalaiseksi on luultu sekä Italiassa että Espanjassa. Viimeksi pari viikkoa sitten kioskin myyjä huikkasi perään Farvel! kun kävin ostoksilla.

Vierailija
6/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaiset luulevat minua suomenruotsalaiseksi ja ulkomaalaiset itä-eurooppalaiseksi.

Vierailija
7/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalainen. Tummat piirteet

Vierailija
8/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi on luultu. Varmaan siksi kun on sellainen iso nenä.

Vierailija
9/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiseksi tai venäläiseksi. Yrittävät puhua näillä kielillä, enkä osaa kumpaakaan.

Vierailija
10/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa luullaan venäläiseksi, Italiassa jenkiksi.

Vierailija
11/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sawolaiseksi (Kuoppijoolaaseksi). Lyhyt, pönäkkä ja jotenkin kieroutunut huumori sen kai tekee?

.

.

T: Mies Hämeestä

Vierailija
12/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu italialaiseksi, espanjalaiseksi, englantilaiseksi, saksalaiseksi, sveitsiläiseksi, ruotsalaiseksi jne. Mulla on niin avoimet ja lempeet kasvot et kaikki turistit tulee aina kysyy multa neuvoo ku luulee et oon paikallinen :D :D

Keskiruskeat hiukset (no okei etelä-eurooppalaisitrain vaaleet), kaunis naama ;)

Vierailija
13/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä ja Saksassa on luultu saksalaiseksi.

Vierailija
14/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi tai puolalaiseksi useimmiten. Pituutta 178cm, hoikka, vihreät silmät ja tuhkanvaaleat, olkapäiden yli ulottuvat hiukset. 

Vierailija
15/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on yllättävän usein kysytty, että olenko latino.

Sallinette että hieman hörähdän, ainoakaan latinomaisuuteen vähänkään viittaava asia on ruskeat silmät; olen täysin "poikavartaloinen", rinnaton ja pyllytön ja lantioton, hoikka 167 cm pitkä ja kalmankalpea. Luonnostani tukka on myös vaalea, joskin värjään sen tummaksi.

Vierailija
16/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi, espanjalaiseksi, Bulgariassa kaupan kassa alkoi tuttavallisesti pulputtamaan bulgariaa, selvästi kyseli jotain. Katsoi vähän aikaa suu auki kun kerroin englanniksi, että olen suomesta ja etten ymmärrä mitä hän sanoo.

Mulla on tummat pitkät ja paksut hiukset, korkeat poskipäät, vinohkot tummansiniset silmät, raskaat luomet.

Vierailija
17/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että Lontoossa ja Keski-Euroopan isoissa kaupungeissa tullaan kysymään kaikkea kun luullaan paikalliseksi. Mutta olen kuullut pariin kertaan ryssittelyä Suomessa ja ihan suomalainen olen, vaikka mulla on tummat kulmat ja hiukset. 

Vierailija
18/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantilaiseksi sekä Suomessa että ulkomailla. Vaalea iho, punapigmenttiä. Ulkomaalaisten mukaan mun englannin kielen aksenttikin kuulemma kuulostaa siltä kuin olisin irkku :)

Vierailija
19/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu vaikka miksi. Venäläiseksi, saksalaiseksi, latinoksi, hollantilaiseksi, skandinaaviksi...

Vierailija
20/93 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi tai jenkiksi vähän riippuen missä matkustan. Euroopassa ja Lähi-Idässä luullaan venäläiseksi, Aasiassa ja Karibialla jenkiksi. Venäläiset tulevat kyllä suomessakin kyselemään mm. tietä venäjäksi, ei siinä mitään sen verran venäjää puhunkin että pystyn tarvittaessa auttamaan.