Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kamalin tuppukylä

Vierailija
04.09.2017 |

on Savitaipale. :)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla asuu sukulaiset yhdessä tämmöisessä tuppukylässä, itse olen asunut koko elämäni pk-seudulla. Tuntuu että ollaan aina vähän ulkopuolisia kun sinne mennään, heitä ei oikeastaan kiinnosta mitä meille kuuluu, puhuvat vain oman kylänsä asioista. Tulee hirveän ulkopuolinen olo siellä, pitävät meitä ihan toiselta planeetalta olevina, kun asumme isossa kaupungissa. Että ymmärrän heidän tuskaansa jotka ovat tällaiselle paikkakunnalle joutuneet ulkopuolisina muuttamaan, on varmasti vaikea sopeutua.

Selän takana sitten jauhetaan " no mitä nuo helsinkiläiset luulee olevansa "

Vierailija
62/63 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Helsinki saa aika monta ääntä tässä kisassa.

Eihän Suomessa oikeasti isoja kaupunkeja ole. Stadissa ja tampereellakin keskusta-alue on pieni, mutta lähiympäristön iso asukasluku saa ne näyttämään suurilta. Ne ovat kuitenkin "pieniempiä" kuin asukasluvun perusteella voisi olettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, Jos otsikko on "Suomen kamalin tuppukylä" niin silloin se tarkoittaa, että ihmiset voivat kertoa mielipiteensä suomen pahimmasta tuppukylästä.

Ensi kerran laita selkeämpi otsikko, kuten  "Savitaipale on perseestä"' 

'

Yritin mont kertaa näin, mutta ketjut poistettiin joka kerta. Onneksi tämä sai jäädä, ja jo yksi on ymmärtänyt ketjun tarkoituksen. :)