G. Minkä tyylisiin vaatteisiin puet lapsesi?
a) vain merkkivaatteisiin (benetton, mexx yms) (ei siis mitään Naperoa tai vastaavaa)
b) tavaratalojen/markettien/halpahallien
c) Lindex, H&M yms.
d) pikkuputiikit, lastenvaatekaupat
e) ostan vain kirpputorilta
f) ompelet itse
Kommentit (15)
Vierailija:
a) vain merkkivaatteisiin (benetton, mexx yms) (ei siis mitään Naperoa tai vastaavaa)
Mutta puen lapseni lähes 100% benettoniin. Yksinkertaisia, värikkäitä, kivoja perusvaatteita. Pojalla sammareita, farkku- ja samettilappuhaalareita, neuleita, kauluspaitoja, collegeasuja jne.
Tytöllä paljon liivimekkoja ja hameita.
c) Lindex, H&M yms.
a) pari adidaksen collegepukua löytyy ;)
c) Lindex, H&M yms.
d) pari vaatetta on lasten pikkuputiikista
Pienemmät puen minä ja heidän tyylinsä on sekava kirppari- ja kierrätystyyli.
Sitten joitain yksittäisiä juttuja saatan ostaa HM:ltä (hatun, käsineet, ehkä jotkut yksittäiset kivannäköiset housut tai paidan). Enimmäkseen kuitenkin ostan vaatteet joko Stockmannilta tai pienistä lasten vaateliikkeistä (esim. pikku kippari).
Ostan lapsille paljon trikoopaitoja esim. raita- tai kukkakuoseilla tai Minni-, Bambi-ym. kuvioilla, joita lapset aina itse toivovat.
Myös housupuolella ostan aika paljon trikoota. Myös farkkuja ja sammareita on. Muutamia liivimekkoja ja hameita samoin.
Tässähän kyselyssä merkkivaatteeksi juuri nuo laskettiin, vaihtoehtona oli sitten marketit tai hm:t sun muut...
tai minkä merkkisiä ne on, katsokaas naiset tyyli ei aina välttämättä ole rahasta kiinni! Mä ostan kaikista noista. Riippuu ihan mitä löydän ja aina on tyttö yksilöllisesti ja tosi kivasti puettu! :) Mutta mulla onkin tyylitajua ja sitä ei rahalla saa....
pääasia että vaatteet ovat mukavia päällä, väritykseltään reippaita ja selkeitä (inhoan pikkukuvioita). Vaatteet pitää olla yhteen sopivia, sukat aina samaa sävyä jne. Pastellisävyt ei iske, ei oikein potkuhousutkaan.... Nyt muksulla päällä punainen huppari ja ruskeat housut ja punaiset sukat.
Vierailija:
c) Lindex, H&M yms.
f) ompelet itse
Mieluusti myös tyttömäisiin kuteisiin vaikka on poika. Periaate-sotii vastaan kaikkea porvarillista.
Eikö tyylillä tarkoiteta lähinnä farkkuja ja paitaa tai kollarikonaisuutta??