Olen 30v sinkkumies ja lääkäri. Unelmoin parisuhteesta, joten kertokaa mistä aloittaa?
Ei aikaisempia parisuhteita, en juo enkä polta. Miksi nyt? Koska nuorempana halusin panostaa opiskeluun ja hyvään uraan. Nyt on rakkauden aika. :)
Kommentit (41)
Missä olet töissä? Ei siis tarkkaan, vaan millaisessa laitoksessa? Aiotko erikoistua, mitkä erikoisalat kiinnostavat?
Vierailija kirjoitti:
Vai rakkauden aika, taisi olla iltapäiväsadun aika ;)
:D
Vierailija kirjoitti:
Hmm, ehkä nettideittipalstalta.
Mua ainakin kiinnostaisi lääkärimies, ihan vaan rahan takia.
Korjattu.
No alkajaisiksi lopeta hokemasta olevasi lääkäri. Joo siihen joutuu lukemaan ja näin, mutta ei se ole se juttu jos rakkautta etsit. Seksiä saa rahalla, mutta ei rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä? Ei siis tarkkaan, vaan millaisessa laitoksessa? Aiotko erikoistua, mitkä erikoisalat kiinnostavat?
Ei yhtään läpinäkyvää. Miksi et kysy suoraan palkkatuloja nyt ja mitä se on mahdollisesti viiden tai kymmenen vuoden päästä? Sehän se pointtisi on.
Vierailija kirjoitti:
I don' t buy it. Ok, jos olet ulkomaalaista syntyperää ja asunut kotona koko opiskelun ajan niin ehkä. Mutta hyvin vaikea uskoa.
Lapsuuden vietin suurimmaksi osaksi ulkomailla ja olen suomalais-brittiläinen juuriltani. Mitä et usko?
Ap, jos sinulla on hyvä itsetuntemus ja ihmistuntemus, ja asut pk-seudulla, suosittelen ehdottomasti Tinderiä. Siellä on laajin tarjonta ja myös fiksut naiset käyttävät sitä. Mutta jotta pääset heidän kanssaan puheisiin, sinun pitää olla vähän muutakin kuin lääkäri.
Itse juttelin kerran lääkärin kanssa, joka oli tyylitajuton, sosiaalisesti aika tampio ja lisäksi ylimielinen. En lähtenyt treffeille, hän jäi vänkäämään asiasta ja kertomaan minulle, miksi minulla on kriteerit pielessä (älä koskaan kuvittele tietäväsi naista paremmin, millä perusteilla hänen kannattaa valintojaan tehdä!). Poistin matchin kun vänkääminen ei loppunut ensimmäiseen huomautukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos sinulla on hyvä itsetuntemus ja ihmistuntemus, ja asut pk-seudulla, suosittelen ehdottomasti Tinderiä. Siellä on laajin tarjonta ja myös fiksut naiset käyttävät sitä. Mutta jotta pääset heidän kanssaan puheisiin, sinun pitää olla vähän muutakin kuin lääkäri.
Itse juttelin kerran lääkärin kanssa, joka oli tyylitajuton, sosiaalisesti aika tampio ja lisäksi ylimielinen. En lähtenyt treffeille, hän jäi vänkäämään asiasta ja kertomaan minulle, miksi minulla on kriteerit pielessä (älä koskaan kuvittele tietäväsi naista paremmin, millä perusteilla hänen kannattaa valintojaan tehdä!). Poistin matchin kun vänkääminen ei loppunut ensimmäiseen huomautukseen.
Lisään vielä, että vältä käyttämästä profiilitekstissä ilmaisua "lääkärismies".
Vierailija kirjoitti:
No alkajaisiksi lopeta hokemasta olevasi lääkäri. Joo siihen joutuu lukemaan ja näin, mutta ei se ole se juttu jos rakkautta etsit. Seksiä saa rahalla, mutta ei rakkautta.
Juu, tämä. Naisia ei miesten ammatit ja tulotaso kiinnosta, koska naiset eivät ole pinnallisia ja köyhät ja/tai työttömät miehetkin kelpaa. Vai miten se oli?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan mahdoton tehtävä. Lääkärit kertovat heti kättelyssä olevansa lääkäreitä ja siten kaikkien alojen asiantuntijoita oli aihe mikä tahansa.
FB:ssä paikalliset sinkkupalstat. Esim. Päijät-Hämeen sinkut ym. Sinne asiallinen esittely jossa mainitset että työskentelet terveydenhuollossa.
Valtakunnallisillla sinkkujärjestöillä paljon harrastustoimintaa.
Hae Mensaan, heillä oma sinkkupalvelu.
Ehdotan, että laitat numerosi tälle palstalle, niin eiköhän unelmien puoliso löydy pian. Hyvänä puolena on vielä sekin, että muita tietoja kuin ammatti ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään läpinäkyvää. Miksi et kysy suoraan palkkatuloja nyt ja mitä se on mahdollisesti viiden tai kymmenen vuoden päästä? Sehän se pointtisi on.
Pointti oli kyllä ihan katsoa kuinka paljon ap jaksaa tehdä taustatyötä provonsa eteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö työpaikalta löydy?Olin juuri naistenklinikalla ja siellä kymmeniä todella kauniita hoitajia...
Kaikki muut ovat varattuja, paitsi minä ja leskeksi jäänyt vanhempi sairaanhoitaja.
Jos osoitat kiinnostusta, eiköhän hoitsu heivaa aika nopeasti jonkun amisinssin ja ota sinut tilalle. Täytyy kyllä sanoa, että aika uskomattoman saamaton lääkärismieheksi olet.
Parisuhteen kanssa olen ollut syystäkin saamaton, mutta vapaa-ajalla on aikaa. En halua rikkoa toisten parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, naisprovo tämänkin takana. Jos ap on sinkku, lääkäri ja 30-v, niin on pahoja ongelmia itsensä kanssa ( masennus, päihteet yms).
Minussa ei ole mitään vikaa, mutta haluan löytää oikean kumppanin ja perustaa perheen hieman myöhemmin. En ole masentunut, en päihdehullu enkä nainen. Jos joku 'vika' nyt on pakko ottaa esille, niin olen hiljainen introvertti, mutta oikeassa seurassa uskallan rentoutua kuitenkaan ilman ylilyöntejä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko lukenu Harlekiineja?
En ole lukenut, mutta siskollani oli tapana lukea nuorempana. Omalla kohdalla pidän enemmän dekkareista ja klassikoista.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisellä lääkäriasemalla ja kyllä aion erikoistua, mutten kerro sitä täällä, kun joku saattaa tunnistaa.
Erikoistu psykiatriaan. Itse olen ollut ihastunut muutamaan minua hoitaneeseen komeaan psykiatriin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävää, että jouduit kokemaan tuollaista. :( Jos nyt lähtisin treffeille, niin en olisi heti mainostamassa olevani lääkäri. En ole ylimielinen enkä vänkääjä, kyllähän jokainen tietää mistä pitää tai ainakin olisi hyvä tietää millaisen kumppanin haluaa.
Turha unelmoida.
Jos et ole mies joka hengaa baareissa naista et tule löytämään.
Terv, sinkkumies 28v.
Ps. Nettideittipalstat ps hukkaan heitettyä aikaa. Sieltä et löydä yhtään lääkärinaista tai edes täypäistä sosiaalialan naista.