Amkkilaisten ja yliopiston opiskelijoiden bilesyksy käynnistyy nyt!
Kommentit (30)
Pelkkää bilettämistä sitten? Ehtiikö nuo opiskelemaan ollenkaan?
No jos ihan tarkkoja ollaan, niin alkoi pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajille amkista ja lääkisläisille pitäis järjestää yhteispippalot. Saataisi Suomen syntyvyys nousuun.
Kuopiossa noita on ollutkin, mukana myös Pelastuopisto :D
Ainahan siellä bailataan oli vuodenaika mikä tahansa. Kesällä rauhallista, mutta muuten! Syksystä kevään loppuun bileitä bileiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajille amkista ja lääkisläisille pitäis järjestää yhteispippalot. Saataisi Suomen syntyvyys nousuun.
Polamk ja Tamkin hoitajat vois myös pitää yhteiskekkerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polamk ja Tamkin hoitajat vois myös pitää yhteiskekkerit.
Ainiin ja onhan Treellä lääkiskin :D
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää bilettämistä sitten? Ehtiikö nuo opiskelemaan ollenkaan?
Ehtii, älä huoli. Mä en ainakaan kokenut, että kerran kuussa opiskelijabileet olis häirinnyt mun opiskeluja mitenkään. Niistä jäi vaan roppakaupalla hauskoja muistoja ja kavereita :)
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että joku lääkisläinen kelpuuttaisi hoitajan? :D
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Lääkäriksi opiskelevissa on enemmän naisia kuin miehiä ja lääkärityty ei todellakaan mihinkään amk-mieheen koske, joita ei kyllä hoitsuopiskelijoissa juurikaan edes ole.
Vierailija kirjoitti:
No jos ihan tarkkoja ollaan, niin alkoi pari viikkoa sitten.
Pk-seudulla ainakin alkoi vasta ihan pari päivää sitten korkeakoulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Lääkäriksi opiskelevissa on enemmän naisia kuin miehiä ja lääkärityty ei todellakaan mihinkään amk-mieheen koske, joita ei kyllä hoitsuopiskelijoissa juurikaan edes ole.
Siis amkeissa on hoitajissa paljon miehiä!! Oikeasti! Itsekin yllätyin.
Ennen teekkariksi alkamista kuulin paljon juttuja kivoista bileistä joissa tutustuu ihmisiin... Ja paskat. Siellä oli jo klikkiryhmät ja yksinäisiä sorsittiin. Opinnot venyi ja venyi kun en saanut edes työparia pakollisiin paritehtäviin ja lopulta jäi kesken.
T: syrjäytynyt ja katkera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että joku lääkisläinen kelpuuttaisi hoitajan? :D
No ilman muuta kelpuuttaa! Mieslääkärit varsinkin.
Meillä kauppiksessa aikoinaan bailattiin yhtä mittaan. Aamulla kahdeksalta aina matematiikkaa.
Mitää?!? Millä rahalla? Nehän on köyhiä!
Vierailija kirjoitti:
Ennen teekkariksi alkamista kuulin paljon juttuja kivoista bileistä joissa tutustuu ihmisiin... Ja paskat. Siellä oli jo klikkiryhmät ja yksinäisiä sorsittiin. Opinnot venyi ja venyi kun en saanut edes työparia pakollisiin paritehtäviin ja lopulta jäi kesken.
T: syrjäytynyt ja katkera
Kuulit varmaan myös paljon juttuja hyvästä työtilanteesta. Oisit katkeroitunut siitä lisää, jos olisit hoitanut koulun loppuun
Itse ainakin ajattelin keskittyä opiskeluun, että joskus voisi saada sitten töitäkin.
T. AMKin aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ajattelin keskittyä opiskeluun, että joskus voisi saada sitten töitäkin.
T. AMKin aloittanut.
Ihan samalla tavalla Ne bilettäjätki saa töitä jotka ottaa opiskeluajasta kaiken irti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. AMKin aloittanut.
Ihan samalla tavalla Ne bilettäjätki saa töitä jotka ottaa opiskeluajasta kaiken irti!
Noh, ainakin on huomattavasti helpompaa työllistyä, kun keskittyy täysillä opiskeluun. Itse olen krapulassa mitäänsaamaton vätys, joten mielummin olen mahd. skarppina seuraavat neljä vuotta.