Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amkkilaisten ja yliopiston opiskelijoiden bilesyksy käynnistyy nyt!

Vierailija
04.09.2017 |

Ai että :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ajattelin keskittyä opiskeluun, että joskus voisi saada sitten töitäkin.

T. AMKin aloittanut.

Ihan samalla tavalla Ne bilettäjätki saa töitä jotka ottaa opiskeluajasta kaiken irti!

Noh, ainakin on huomattavasti helpompaa työllistyä, kun keskittyy täysillä opiskeluun. Itse olen krapulassa mitäänsaamaton vätys, joten mielummin olen mahd. skarppina seuraavat neljä vuotta. 

Mitä opiskelet?

Vierailija
22/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat, lääkärit, insinöörit, tradenomit ja ekonomit on kaikista kovimpia bilettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ajattelin keskittyä opiskeluun, että joskus voisi saada sitten töitäkin.

T. AMKin aloittanut.

Ihan samalla tavalla Ne bilettäjätki saa töitä jotka ottaa opiskeluajasta kaiken irti!

Noh, ainakin on huomattavasti helpompaa työllistyä, kun keskittyy täysillä opiskeluun. Itse olen krapulassa mitäänsaamaton vätys, joten mielummin olen mahd. skarppina seuraavat neljä vuotta. 

Mitä opiskelet?

yhtä insinöörialaa.

Vierailija
24/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat, lääkärit, insinöörit, tradenomit ja ekonomit on kaikista kovimpia bilettämään.

No niin on kyllä teknillisessäkin

Vierailija
25/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. AMKin aloittanut.

Ei se kuule siitä ole kiinni bilettääkö opiskeluaikana vai ei :D Mun kaveripiiri opiskeluaikana koostui tällaisista bilettäjistä, ahkerasti kierrettiin melkein kaikki bileet ja yksikään ei ole työtön. Asiaa varmasti auttoi se, että kaikilla meidän "bilettäjillä" on hyvät sosiaaliset taidot ja ovat iloisia ja avoimia. Noitahan sitä nykyään työelämässä arvostetaan, ainakin meidän kaupallisella alalla. Ja lisäksi moni pärjäsi silti todella hyvin koulussakin.

Vierailija
26/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. AMKin aloittanut.

Oman kokemuksen mukaan bilettäjät ovat niitä, jotka työllistyvät

T. entinen opiskeluun keskittynyt, nyk. työtön

Vierailija
27/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaankin outo amkilainen, en ole yksissäkään opiskelijabileissä ollut mukana.

Vierailija
28/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AMKin aloittanut.

Ei se kuule siitä ole kiinni bilettääkö opiskeluaikana vai ei :D Mun kaveripiiri opiskeluaikana koostui tällaisista bilettäjistä, ahkerasti kierrettiin melkein kaikki bileet ja yksikään ei ole työtön. Asiaa varmasti auttoi se, että kaikilla meidän "bilettäjillä" on hyvät sosiaaliset taidot ja ovat iloisia ja avoimia. Noitahan sitä nykyään työelämässä arvostetaan, ainakin meidän kaupallisella alalla. Ja lisäksi moni pärjäsi silti todella hyvin koulussakin.

Voin sanoa, että mulla on erittäin hyvät sosiaaliset taidot. Ystävystyn helposti ja olen aina kaikkien kanssa toimeentuleva "hyvä tyyppi". Haluan kuitenkin keskittyä opiskeluihin, koska bilettäminen ei kiinnosta ja olen paljon tehokkaampi ilman viinanhuuruisia viikonloppuja. 

Vierailija
29/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AMKin aloittanut.

Voin sanoa, että mulla on erittäin hyvät sosiaaliset taidot. Ystävystyn helposti ja olen aina kaikkien kanssa toimeentuleva "hyvä tyyppi". Haluan kuitenkin keskittyä opiskeluihin, koska bilettäminen ei kiinnosta ja olen paljon tehokkaampi ilman viinanhuuruisia viikonloppuja. 

Opiskelijat bilettääkin viikolla ;D

Vierailija
30/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AMKin aloittanut.

Opiskelijat bilettääkin viikolla ;D

sitä suuremmalla syyllä.