Te jotka squirttaatte/saatte ruiskuvia orkkuja, missä asennossa onnistuu?
Eli naiset, missä asennossa olette saaneet ruiskuorkkuja (squirtteja)? Tällä hetkellä itse saan vain yhdessä asennossa (sylissä tietyssä kulmassa), mutta olisi hyvä saada lisää vinkkejä vaihteluksi.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on aina niin, että ne miehet ja naiset jotka ovat squirttaamisen kokeneet, eivät koskaan väitä sitä kuseksi.
Olisihan se noloa myöntää että pissat ne kuitenkin karkailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on aina niin, että ne miehet ja naiset jotka ovat squirttaamisen kokeneet, eivät koskaan väitä sitä kuseksi.
Jotkut miehet eivät vaan kestä naisen nautintoa, vaan aina jotenkin sen tekevät vääriksi,olkoon mikä vain, suuseksi, sormetus tai pano tai yhdistelmä näistä.
ä.ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät vaan kestä naisen nautintoa, vaan aina jotenkin sen tekevät vääriksi,olkoon mikä vain, suuseksi, sormetus tai pano tai yhdistelmä näistä.
ä.ä
Eihän siinä mitään väärää ole mutta voisi sitten rehellisesti myöntää että tykkää pissan ruikkimisesta eikä väittää sitä joksikin taikalitkuksi. On noita hurjempiakin mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ä.ä
Eihän siinä mitään väärää ole mutta voisi sitten rehellisesti myöntää että tykkää pissan ruikkimisesta eikä väittää sitä joksikin taikalitkuksi. On noita hurjempiakin mieltymyksiä.
Siltähän se voi kateellisesta tuntua, kun ei ole koskaan saanut naista niin kiimaiseksi.
Selittäkääpä tämä sitten kusiviskurit. Jos tämä ns. squirttaus johtuu skenen rauhasesta, miten Kusi-Kaisat voi suihkutella pitkin lakanoita kun sitä poraa perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Selittäkääpä tämä sitten kusiviskurit. Jos tämä ns. squirttaus johtuu skenen rauhasesta, miten Kusi-Kaisat voi suihkutella pitkin lakanoita kun sitä poraa perseeseen?
Moni nainen pitää anaaliseksistä, koska siinä saa sopivat, syvemmällä pillussa olevat kohdat, stimulaatiota kudosten läpi. Kulli hieroo ja tökkii siinä vähän eri suunnasta ja kohdasta kuin pilluyhdynnässä. Peräsuolessa kun ei juurikaan tuntoa ole muualla kuin sulkijalihaksissa, toki moni nainen pitää myös niiden venytyksestä, mutta squirttaamiseen lienee syynä tuo pillun stimulointi peräsuolen kautta.
Meillä naisväki tekee tarpeensa wc pytyllä istualtaan.
Köpi 52 v kirjoitti:
Puoliso squirttaa kahdella tapaa. Nuollessa jos pitää huolen, että kieli on leveä ja kieli osuu kunnolla myös klitoriksen ja reiän väliseen alueeseen.
Toinen keino on lähetyssaarnaajassa, kun pitää huolen kalun oikeasta kulmasta. Ja siitä että kalu käy välillä vähintäin huulilla, liian lyhyt liike ei toimi. Samoin painalluksien pitää mennä perille asti, jotta häpykummut koskettavat kunnolla toisiaan joka työnnöllä.
Squirtti on kyllä ihan parhautta. Siinä tuntee olevansa Mies. Ei tarvi kysellä että "saiks sää". On upea asia tulee se sitten suuhun nuollessa, tai lentää pitkin kalua valuen pallien kautta sängylle. Ja maistuu makealta. En luovu ikinä tästä Naisesta.
Voi Köpi sinua. :D Se "squirttaus" ei todellakaan tarkoita sitä, että nainen saisi. :D Mun vaimo "squirttaa" vaikka 2 sekunnin päästä kun sormet on sisällä, mutta orgasmi tulee vasta huomattavasti myöhemmin.
Squirttaus EI OLE SAMA ASIA kuin orgasmi. :D
Parhaiten niin, että mun mies nuolee mun pyllyä takaapäin ja itse pidän satisfyeriä klitalla. Mutta kyllä onnistuu myös ihan vaikka tavallisestikin kun mies nai päällä ja lelu on siellä apuna. Miehen pitää kyllä tulla ulos silloin kun mä saan tai muuten mä puristan hänet pois mun sisältä! Tosi runsaita on kyllä ne suihkut ja lakanat aina vaihdossa seksin jälkeen. No mun mies tykkää ihan hulluna ja onhan se erilainen tunne. Musta on kiva myös joskus vähän alistaa miestä ja määrätä hänet ottamaan suihku kasvoille ja suuhun. Tosi kiltisti kyllä tottelee😆
Parhaiten jos olen itse päällä tai lähetyssaarnaajassa jalat kohti kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Köpi 52 v kirjoitti:
Puoliso squirttaa kahdella tapaa. Nuollessa jos pitää huolen, että kieli on leveä ja kieli osuu kunnolla myös klitoriksen ja reiän väliseen alueeseen.
Toinen keino on lähetyssaarnaajassa, kun pitää huolen kalun oikeasta kulmasta. Ja siitä että kalu käy välillä vähintäin huulilla, liian lyhyt liike ei toimi. Samoin painalluksien pitää mennä perille asti, jotta häpykummut koskettavat kunnolla toisiaan joka työnnöllä.
Squirtti on kyllä ihan parhautta. Siinä tuntee olevansa Mies. Ei tarvi kysellä että "saiks sää". On upea asia tulee se sitten suuhun nuollessa, tai lentää pitkin kalua valuen pallien kautta sängylle. Ja maistuu makealta. En luovu ikinä tästä Naisesta.
Voi Köpi sinua. :D Se "squirttaus" ei todellakaan tarkoita sitä, että nainen saisi. :D Mun vaimo "squirttaa" vaikka 2 sekunnin päästä kun sormet on sisällä, mutta orgasmi tulee vasta huomattavasti myöhemmin.
Aivan samoin kun mälli ei ole tae orgasmista, eikä orgasmi tae että mälli lentää. Useinmiten ne kyllä kulkevat käsi kädessä, mutta silti ne ovat eri asioita. Joskus edgettäessä sattuu työtapaturma että tavara lähtee liikkeelle, mutta orgasmia ei tule. Siinä tuntee itsensä idiootiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köpi 52 v kirjoitti:
Aivan samoin kun mälli ei ole tae orgasmista, eikä orgasmi tae että mälli lentää. Useinmiten ne kyllä kulkevat käsi kädessä, mutta silti ne ovat eri asioita. Joskus edgettäessä sattuu työtapaturma että tavara lähtee liikkeelle, mutta orgasmia ei tule. Siinä tuntee itsensä idiootiksi.
Itse pystyn tuon jälkeen jatkamaan, ja ruiskimaan uudestaan. Joskus vedän orkun rajoille, vedän ulos, ja ruuttaan vaimon päälle. Sitten takaisin sisään, ja hetken päästä uusi lasti sisään. Tai päästän ekan lastin sisään ilman orkkua, ja saan naida omia jälkiliukkaita orkkuun asti. Ihan mukavaa, eikä yhtään tunnu idiootilta.
Lähärissä jalat miehen olkapäillä, on ainoa asento missä noin joskus käy. Viim. vuoden aikana 3 krt, eli kovin usein ei joudu lakanoita vaihtamaan.
Eiköhän squirttaus onnistu parhaiten kaikissa asennoissa missä virtsarakolle tulee reilusti painetta.
Esim. mies nuollessa kahdella koukistetulla sormella hieroo syvältä etuseinämää/perukoita.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän squirttaus onnistu parhaiten kaikissa asennoissa missä virtsarakolle tulee reilusti painetta.
Esim. mies nuollessa kahdella koukistetulla sormella hieroo syvältä etuseinämää/perukoita.
Oletko joku kää piö kun mahdut lähihoitajan sisälle?
Näin on. Harvemmin kusi on liukasta ja makeahkoa.