Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokravakuuden takaisin saaminen?

Vierailija
04.09.2017 |

mun piti tallettaa pankkiin vuokravakuus sitä varten avatulle tilille, nyt muutan pois ja haluaisin vuokravakuuden takaisin, mutta miten?
mulla on paperi siitä että olen avannut tilin mutta kellään kuulla vissiin ei? vuokranantaja on kuollut. voinko marssia pankkiin tuon lapun kanssa ja ilmoittaa että haluan rahat omalle tililleni vai mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkin se vuokrakämppä on siirtynyt, kun vuokranantaja on kuollut. Hänen täytyy tarkastaa, että kämpässä on kaikki ok ja hyväksyä, että voit saada vakuutesi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä asunto tarkistetaan ennen kuin vuokravakuus annetaan takaisin. Paperiin on aina tarvittu myös vuokranantajan allekirjoitus, jotta rahat saa ulos.

Vierailija
4/6 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit marssia pankkiin ja kysyä, miten toimitaan. Tiettävästi joistain pankeista voi vielä jopa saada henkilökohtaista palvelua. Tai laita verkkopankin kautta pankille kysely asiasta, jos takuutili on siinä pankissa, mihin sulla on tunnukset.

Vierailija
5/6 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat tietenkin perillisiin yhteyttä jos vuokraisäntä on kuollut. Heidän täytyy tehdä lappu, jolla saat vuokravakuuden ulos.

Vierailija
6/6 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen vuokranantajan perikunta voi vapauttaa vuokravakuustilisi, joten otapa yhteys heihin. Isännöitisjä ainakin tietää asunnon omistajien yhteystiedot ellei niitä ole sinulle ilmoitettu.

Voi sitten vierähtää hetki jos perikunnassa on useampi osakas eikä valtakirjoja ole tehty ts. kaikkien allekirjoitus tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan