Miten pääsee katsomaan toisen instagram kuvia?
Siis tiedossa on vain hänen nimimerkkinsä ja itse en kuulu instagramiin. Henkilö näytti minulle kuvia ja olisi kiva katsella itse lisää. En ymmärrä paljon instagramista, kun en siihen kuulu. Mietin kuitenkin, olisiko mahdollista katsoa lisää noita kuvia?
Kommentit (12)
Kirjoita googlen hakukenttään instagram ja tuon henkilön nimimerkki. Siitä pääset nettiversioon.
Salqttuihin ei pääse googlailemalla eli pitää olla julkinen
Näkeekö jos katselee kuvia? En ole itse myöskään instagramissa ja välillä on vain mukava katsella jonkun kuvia. Näkeekö se ihminen että sen kuvia on katsottu?
Rekisteröidy insta-käyttäjäksi, sitte pääset vakoilemaan kaverias :D
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö jos katselee kuvia? En ole itse myöskään instagramissa ja välillä on vain mukava katsella jonkun kuvia. Näkeekö se ihminen että sen kuvia on katsottu?
Miten ajattelit että tämä ihminen näkisi että sinä katselet hänen kuviaan koneella? Että insta ilmiantaisi sinun IP-osoitteesi? Vai mitä? Jotain rotia tuohon vainoharhaisuuteen. Eiköhän ne insta-kuvat ole siellä instassa juuri siksi että niitä katseltaisiin? Tee feikki insta-tili, johon et laita mitään kuvia, niin voit rauhassa seurailla mitä tahansa sivuja, mikä kiinnostaa. Ei se instan käyttö niin pelottavaa/vaarallista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit että tämä ihminen näkisi että sinä katselet hänen kuviaan koneella? Että insta ilmiantaisi sinun IP-osoitteesi? Vai mitä? Jotain rotia tuohon vainoharhaisuuteen. Eiköhän ne insta-kuvat ole siellä instassa juuri siksi että niitä katseltaisiin? Tee feikki insta-tili, johon et laita mitään kuvia, niin voit rauhassa seurailla mitä tahansa sivuja, mikä kiinnostaa. Ei se instan käyttö niin pelottavaa/vaarallista ole.
En tarkoita että näkeekö, että minä juuri katselen vaan ylipäätään, näkeekö että joku ei kirjautunut on katsellut kuvia. Miksi pitäisi tehdä sitten feikkitili, että voi katsella kuvia kun nytkin voi katsella? Mihin tarvitsen sitä feikkitiliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita että näkeekö, että minä juuri katselen vaan ylipäätään, näkeekö että joku ei kirjautunut on katsellut kuvia. Miksi pitäisi tehdä sitten feikkitili, että voi katsella kuvia kun nytkin voi katsella? Mihin tarvitsen sitä feikkitiliä?
Insta toimii paremmin puhelimella. Voit laittaa sinne kaikki tilit joita haluat seurata, ja paljon mukavampaa niin, kuin että aina uudelleen ja uudelleen googlaat yhden kerrallaan. Eikä sen tarvitse olla feikkitili, vaan keksit jonkun nimen, ja olet vaan laittamatta kuvia, mutta voit seurata muita. Näin muutkin tekevät. Tietysti vähän tylsää ja mielikuvituksetonta, mutta ehkä joku päivä rohkenet itsekin laittamaan sinne jotain.
Puhelimella juuri välillä katselen muiden kuvia, esim kaveri kertonut, että on matkalla niin olen katsonut. (Googleen nimi) niin mietin vain, että näkeekö kaverini, että joku käynyt katsomassa kuvia ei kirjautuneena. En jaksa tätä varten luoda tiliä, jos kerran-pari vuodessa katselen jonkun kuvia. Kysymys oli vain, että näkeekö tuon
Olen ihmetellyt, kun jotkut sanovat, että heitä stalkataan instagramissa. Eikö juuri kuvat ole siellä katselua varten. Ja miten näkee että joku stalkkaa? Häh :D
Vierailija kirjoitti:
Ei näe.
Jos profiilinsa on julkinen niin ilahtuu vain siitä että kuviaan käydään katsomassa ja profiilia aletaan seuraamaan 😀
Jos hänellä on Yritysprofiili niin näkee kuinka monta henkilöä on käynyt kuvia katsomassa ja sen missä kaupungeissa hänellä on suurin seuraajamäärä sekä muuta tietoa jota ei voi kohdentaa yksittäiseen henkilöön.
Ei kuitenkaan tilastoi muuta kuin instakäyttäjiä. Muut kuvien katselijat eivät näy siellä yritysprofiilissakaan.
Jos haluaa nähdä jonkun yksityisen tilin kuvat, täytyy sinun luoda profiili Instagramiin, ja sen jälkeen tehdä pyyntö kyseiselle henkilölle ja hänen täytyy hyväksyä pyyntösi että pääset katselemaan hänen kuviaan.
No googletat sen nimen ja sieltähän ne löytyy...Ei niin hirveen vaikeaa... Kai sulla kone on, kun tännekin kirjottelet?