Millainen on petetty vaimo joka syyttää perheensä rikkomisesta toista naista mutta ei pettäjämiestään?
Tuli tällainen kysymys mieleen tosta toisesta pettämisaiheisesta ketjusta. Millainen luonteeltaan yms.?
Kommentit (27)
Ei halua myöntää naineensa petturia. On helpompi projisoida vihan tunteet siihen ulkopuoliseen kuin omaan puolisoon.
Tossukka on se pettäjämies joka hylkää lapsensa petoskumppanin pyynnöstä. Ja näitähän riittää.
Ei sellaisia naisia olekaan. Kyllä jokainen petetty syyttää sekä miestään että toista naista. Miksi pitäisi olla vain yksi syyllinen? Kaksi niitä on, pettäjä ja pettäjän petoskumppani.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä pikku paska. Ja se, on ainoa oikea totuus.
Ei taida olla se uusperhe-elämä kovin auvoista. Ei lähde paska kengistä ei niin millään. Ja räkänokat ne tulee joka toinen viikonloppu.
Wt-porukoissa syyllinen nähdään useammin noin päin.
Perinteinen sovinismin ja miesten pesemä nainen jolle mies on aina valtias. Samat naiset eivät usko lapsia kun he kertovat sukulaisen hyväksikäytöstä. Naiset ovat uskollisempia miehille kuin millekään muulle. Olisi mielenkiintoista kuulla tästä psykologista analyysia. Naisethan maailmalla ottavat joukkotuhoa tekeviä ja oman lapsensa tappavia miehiä takaisin kevyin mielin.
En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta naisesta, joka syyttäisi pelkästään toista naista! Hah hah! Mistähän tämmöisen aloituksen keksit?
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia naisia olekaan. Kyllä jokainen petetty syyttää sekä miestään että toista naista. Miksi pitäisi olla vain yksi syyllinen? Kaksi niitä on, pettäjä ja pettäjän petoskumppani.
Ketä se "petoskumppani" on pettänyt?
Syyttää voi sitä, joka on rikkonut lupauksensa, ja itseään siitä, että on valinnut niin huonon kumppanin. Ketään ulkopuolista ei voi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta naisesta, joka syyttäisi pelkästään toista naista! Hah hah! Mistähän tämmöisen aloituksen keksit?
Minä olen kuullut ja tunnenkin yhden.
Kyllä mä omaa miestäni syytin, mutta niin myös sitä toista naista, koska oli meidän molempien yhteinen tuttu. Omaa miestäni kuitenkin niin kovin rakastan, että annoin anteeksi ja jatkettiin yhdessä. Olen kai sitten tossukka. Sille toiselle naiselle en koskaan antanut anteeksi ja se oli vuosia mun mustalla listalla ja haaveilin, miten tyyliin hakkaisin sen päätä seinään. Vaikka tietenkään en olisi tehnyt niin, mutta sen ajatteleminen tuotti mielihyvää. Nyt kun tapahtuneesta on kulunut useampi vuosi, koko nainen on mulle täysin yhdentekevä ja ihme ja kumma, asia ei mitenkään paina enää mun mieltä.
Huomaatteko miten voimakkaita tunteita aihepiiri herättää, ja nimenomaan naisten välillä? Eihän sen näin pitäisi olla. Nyt naiset ryhtiä! Mies on vastuussa avioliittonsa rikkomisesta ja oman puolisonsa luottamuksen pettämisestä, johan nyt on kumma sentään.. Toinen nainenkaan ei ole viaton, mutta hän on saanut kuvan miehen avioliiton tilasta mieheltä, joka on voinut selittää hänelle ummet lammet. Toinen nainen on ihan kuutamolla kaikesta.
P.s. Minulla ei ole kokemusta kolmiodraamasta minkään osapuolen näkökulmasta.
Typerä, sinisilmäinen? Minäkin tiedän tapauksen jossa vaimo mietti toisen naisen tappamista yms mutta miehelleen ei varmaan ollut edes vihainen. Kaikki oli toisen naisen syytä kun väkisin vietteli hänen niin rakkaan ja uskollisen miehensä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttää voi sitä, joka on rikkonut lupauksensa, ja itseään siitä, että on valinnut niin huonon kumppanin. Ketään ulkopuolista ei voi syyttää.
Niin, jos haluat puhua vain pettämisestä ja viedä keskustelua aidanseipääseen.
Mutta silti teko on halveksuttava yhtä kaikki kolmannelta pyörältä ja määrittelee tämän moraalin, tunne-elämän sekä luonteen aika tehokkaasti. Kaikista meistä kun ei olisi siihen - varattuun ja perheelliseen sekaantumiseen. Aidanseipäästä vääntäminen ei muuta faktoja. Harmittaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä omaa miestäni syytin, mutta niin myös sitä toista naista, koska oli meidän molempien yhteinen tuttu. Omaa miestäni kuitenkin niin kovin rakastan, että annoin anteeksi ja jatkettiin yhdessä. Olen kai sitten tossukka. Sille toiselle naiselle en koskaan antanut anteeksi ja se oli vuosia mun mustalla listalla ja haaveilin, miten tyyliin hakkaisin sen päätä seinään. Vaikka tietenkään en olisi tehnyt niin, mutta sen ajatteleminen tuotti mielihyvää. Nyt kun tapahtuneesta on kulunut useampi vuosi, koko nainen on mulle täysin yhdentekevä ja ihme ja kumma, asia ei mitenkään paina enää mun mieltä.
En ymmärrä, miten pystyit miehellesi antamaan anteeksi, mutta et sille naiselle. Ikäänkuin miehesi olisi tehnyt pienemmän pahan, vaikka mielestäni teki paljon suuremman pahan kuin se nainen. Ihmettelen siis tuota epäsuhtaa reagoinnissa: miehen kanssa suhde jatkuu, kun naista voisi suunnilleen vahingoittaa. Tässä näkyy varmaankin edellä kommentoitu sovinismilla pesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos haluat puhua vain pettämisestä ja viedä keskustelua aidanseipääseen.
Mutta silti teko on halveksuttava yhtä kaikki kolmannelta pyörältä ja määrittelee tämän moraalin, tunne-elämän sekä luonteen aika tehokkaasti. Kaikista meistä kun ei olisi siihen - varattuun ja perheelliseen sekaantumiseen. Aidanseipäästä vääntäminen ei muuta faktoja. Harmittaa varmasti.
Lukeeko se "varattu ja perheellinen" otsassa?
Niin, mieshän se on joka pettää! Se toinen nainen ei petä ketään jos ei satu olemaan itsekin parisuhteessa. Voihan sitä ajatella että toimii kuitenkin moraalisesti väärin mutta totuus on silti ettei ole kenellekään uskollisuutta luvannut. Ja voi myös o!la ettei edes tiedä että mies onkin oikeasti varattu. Niitäkin sattuu että mies ihan pokkana elää kaksoiselämää ja molemmat naiset luulevat olevansa ainoat.
Mistä tiedät, ettei muka ole syyttänyt myös miestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä pikku paska. Ja se, on ainoa oikea totuus.
Ei taida olla se uusperhe-elämä kovin auvoista. Ei lähde paska kengistä ei niin millään. Ja räkänokat ne tulee joka toinen viikonloppu.
Oliko tossa joku pointti?
En ymmärtänyt millä tavalla viestisi koski minun viestiä. Joko olen tyhmä, tai sinä todella tyhmä. Olen sinkku 25 v nainen. Uusperhe-elämästä mulla ei ole tietoa 😋
Tossukka.