Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on petetty vaimo joka syyttää perheensä rikkomisesta toista naista mutta ei pettäjämiestään?

Vierailija
03.09.2017 |

Tuli tällainen kysymys mieleen tosta toisesta pettämisaiheisesta ketjusta. Millainen luonteeltaan yms.?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyseessä sitten mies tai nainen, niin vastaus on: tyhmä.

Kuviohan menee niin, että se puoliso on se, joka on valmis pettämään. Se kolmas pyörä ei välttämättä A) edes tiedä puolisosta, B) sille on puhuttu paskaa, että ero on juuri tulossa jne, C) puoliso on oikeasti päättänyt nostaa kytkintä, eli ero on tulossa, C) sille on kerrottu vapaasta suhteesta, E) sille on sanottu, että keskinäinen seksi on loppunut ja kumpikin saa panna missä haluaa, tai mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

Kun liitto on siinä tilassa (petetty osapuoli ei tätä välttämättä huomaa), että lähdetään luomaan sivusuhteita, niin kyllä se pettäjä sen tavalla tai toisella luo. Se kolmas osapuoli on tuossa vain välineenä, eikä hän todellakaan petä ketään, jollei ole itse tahollaan parisuhteessa.

Vierailija
22/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nämä toiset naiset, jotka eivät ole omasta mielestään syyllisiä mihinkään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin vihainen ensisijaisesti miehelleni enkä naiselle jota en tunne ja joka ei tunne minua. Enhän edes tietäisi mitä mies on hänelle minusta tai suhteestamme kertonut tai tietääkö hän edes että minua on olemassa! Aivan eri asia jos nainen olisi joku kaverini. Silloin hänkin pettäisi luottamukseni pahemman kerran enkä antaisi koskaan anteeksi. Kaikkein pahin kauhuskenaario olisi että mies pettäisi siskoni kanssa joka on minulle mieheni ohella maailman läheisin ja tärkein ihminen. Silloin varmaan kuolisin suruun kun menettäisin molemmat rakkaani.

Vierailija
24/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko miten voimakkaita tunteita aihepiiri herättää, ja nimenomaan naisten välillä? Eihän sen näin pitäisi olla. Nyt naiset ryhtiä! Mies on vastuussa avioliittonsa rikkomisesta ja oman puolisonsa luottamuksen pettämisestä, johan nyt on kumma sentään.. Toinen nainenkaan ei ole viaton, mutta hän on saanut kuvan miehen avioliiton tilasta mieheltä, joka on voinut selittää hänelle ummet lammet. Toinen nainen on ihan kuutamolla kaikesta.

P.s. Minulla ei ole kokemusta kolmiodraamasta minkään osapuolen näkökulmasta.

Tämäpä se. Olen sanonut useasti että naiset vihaavat toisiaan miesten takia. Uskollisuutta vaaditaan toisilta naisilta, ei siltä omata mieheltä. Jos tiedetään että miehet ovat näin petollisia ei ole kovin strateginen veto hakeutua perinteiseen avioliittoon miehen kanssa. Jotenkin aivan käsittämätön ilmiö. Itsehän olen lesbo ja tätä heteromaailmaa on ihan sairasta katsoa. Anteeksi että yleistän mutta silti.

Muistan kun tein joskus tällaisen provon testatakseni jäätä niin tuli heti 20 kommenttia viidessä minuutissa, kaikki huorittelua, lumputtelua, panopatjaksi kutsumista. Heteronaisten kannattaisi harkita uudestaan suhteitaan ja omaa psyyykettään jos aggressiot ovat tuota tasoa.

Vierailija
25/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka pettää tekee sen jokatapauksessa vaikka ensimmäinen nainen jolle ehdottelee kieltäytyisi. Kyllä lopulta joku löytyy joka suostuu. En kyllä suosittele toiseksi naiseksi ryhtymistä, vaikka mies lopulta eroaisi ja alkaisi "oikeaan" suhteeseen toisen naisen kanssa hän kyllä ennenpitkää pettää tätäkin. Jos ei pysty uskollisuuteen niin ei pysty siihen kenenkään kanssa loputtomiin. Aina se arki ja tylsyys tulee jossain vaiheessa vastaan ja silloin alkaa vieras houkuttamaan taas.

Vierailija
26/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko miten voimakkaita tunteita aihepiiri herättää, ja nimenomaan naisten välillä? Eihän sen näin pitäisi olla. Nyt naiset ryhtiä! Mies on vastuussa avioliittonsa rikkomisesta ja oman puolisonsa luottamuksen pettämisestä, johan nyt on kumma sentään.. Toinen nainenkaan ei ole viaton, mutta hän on saanut kuvan miehen avioliiton tilasta mieheltä, joka on voinut selittää hänelle ummet lammet. Toinen nainen on ihan kuutamolla kaikesta.

P.s. Minulla ei ole kokemusta kolmiodraamasta minkään osapuolen näkökulmasta.

Tämäpä se. Olen sanonut useasti että naiset vihaavat toisiaan miesten takia. Uskollisuutta vaaditaan toisilta naisilta, ei siltä omata mieheltä. Jos tiedetään että miehet ovat näin petollisia ei ole kovin strateginen veto hakeutua perinteiseen avioliittoon miehen kanssa. Jotenkin aivan käsittämätön ilmiö. Itsehän olen lesbo ja tätä heteromaailmaa on ihan sairasta katsoa. Anteeksi että yleistän mutta silti.

Muistan kun tein joskus tällaisen provon testatakseni jäätä niin tuli heti 20 kommenttia viidessä minuutissa, kaikki huorittelua, lumputtelua, panopatjaksi kutsumista. Heteronaisten kannattaisi harkita uudestaan suhteitaan ja omaa psyyykettään jos aggressiot ovat tuota tasoa.

Lamppu syttyi: naiset, jotka eivät syytä omaa miestään (ainakaan yhtä paljon kuin toista naista) ovat jo alistuneet sille ajatukselle, että miehet pettävät, eikä heiltä voi odottaa uskollisuutta. Aika surullista.

Vierailija
27/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä omaa miestäni syytin, mutta niin myös sitä toista naista, koska oli meidän molempien yhteinen tuttu. Omaa miestäni kuitenkin niin kovin rakastan, että annoin anteeksi ja jatkettiin yhdessä. Olen kai sitten tossukka. Sille toiselle naiselle en koskaan antanut anteeksi ja se oli vuosia mun mustalla listalla ja haaveilin, miten tyyliin hakkaisin sen päätä seinään. Vaikka tietenkään en olisi tehnyt niin, mutta sen ajatteleminen tuotti mielihyvää. Nyt kun tapahtuneesta on kulunut useampi vuosi, koko nainen on mulle täysin yhdentekevä ja ihme ja kumma, asia ei mitenkään paina enää mun mieltä.

En ymmärrä, miten pystyit miehellesi antamaan anteeksi, mutta et sille naiselle. Ikäänkuin miehesi olisi tehnyt pienemmän pahan, vaikka mielestäni teki paljon suuremman pahan kuin se nainen. Ihmettelen siis tuota epäsuhtaa reagoinnissa: miehen kanssa suhde jatkuu, kun naista voisi suunnilleen vahingoittaa. Tässä näkyy varmaankin edellä kommentoitu sovinismilla pesu.

Mä olin ennen ajatellut myös näin, että pettämistä en anteeksi antaisi. Mutta tosipaikan tullen se mieli saattaa muuttua. Sitä on toisen kanssa vuosia rakentanut yhteistä elämää, ei siitä halua helpolla luopua. Kipeintä koko tapauksessa oli se, että me oltiin ihan onnellisia silloin, läheisyyttäkin oli, mutta silti mies meni ja petti.

Pitkään tehtiin töitä yhdessä tämän suhteen eteen pettämisen jälkeen, se ei ollut mikään sormia napsauttamalla suhde kuntoon-tyyppinen, vaan oikeasti me puhuttiin ja puhuttiin ja puhuttiin. Jotenkin me löydettiin toisemme uudelleen ja siitä tulikin mukava säväys suhteeseemme. Toiseen naiseen oli helppo kohdistaa kaikki viha, koska ei hän ole mulle mitään. Ja siis mies sai kyllä osansa, monta vuotta mä aina säännöllisesti vedin tämän pettämisen esiin ja asiasta tapeltiin. Myös kun asia paljastui, heitin samantien miehen ulos ja vasta usean kuukauden jälkeen otin takaisin.

Mutta jokainen reagoi omalla tavallaan ja sitä tapaa ei todellakaan tiedä, ennen kuin kohdalle sattuu.