Kaveri pettää miestään, kerronko?
Kun aihe on nyt jo kaksi kertaa poistettu niin laitetaan vielä kolmannen kerran.
Kerro ihmeessä miehelle, mitä kaverisi hänen selkänsä takana puuhaa.
Hänellä on oikeus tietää, että elää valheessa.
Mikä sen sinun kaverisi etunimen ensimmäinen kirjain mahtaa olla?
Kommentit (16)
Älä kerro.
Miksi edes haluat rikkoa toisen parisuhteen?
Parisuhdehan on jo entinen, ajettu kuraan pettävän vaimon typerän käytöksen takia.
Miehen tarvitsee vain saada se tietoonsa.
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, että pariskunnalla on viime aikoina mennyt paremmin.. (tämä luki alkuperäisessä viestissä..)
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro.
Koska toinen osapuoli on kiero kuin korkkiruuvi? Missä rakkaus?
Todellakin, kerro!
Jos myöhemmin on ilmeistä kaikille, että olet tiennyt niin paha paikka... jos taas kukaan ei tiedä nyt eikä myöhemminkään että tiesit, niin sitten ole hiljaa? :)
Kyllä nämä asiat tulevat julki jossain vaiheessa.
Itse miehenä olisin enemmän kuin kiitollinen tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro.
Koska toinen osapuoli on kiero kuin korkkiruuvi? Missä rakkaus?
Todellakin, kerro!
MItä se aloittajalle kuuluu jos joku on kiero kun korkkiruuvi. Eihänm kyse ole hänen parisuhteestaan.
Sinänsä minä ottaisin kyllä etäisyyttä tuollaiseen pettäjään, mutta en siltikään lähtisi puuttumaan toisten parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun aihe on nyt jo kaksi kertaa poistettu niin laitetaan vielä kolmannen kerran.
Hänellä on oikeus tietää, että elää valheessa.Mikä sen sinun kaverisi etunimen ensimmäinen kirjain mahtaa olla?
Hei taukki jos sun on pakko mennä sössimään toisten suhdetta niin sitten ainoa oikea tapa on puhua ENSIN sun kaverillesi, jolle kerrot että joko hän kertoo pettämisestä itse, tai sitten sinä kerrot.
Jos hän ei ole viikkoon asiasta kumpanilleen kertonut, voit mennä kertomaan.
Sen sijaan ole kusipäiden kuningas, jos menet suoraan kertomaan petetylle. Hän haluaisin kuulla asiasta paljon mieluummin pettäjältä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro.
Eihän ap sitä parisuhdetta riko vaan pettäjä. Ja on muutenkin aika kamala ajatus että kaikki muut tietävät pettämisestä paitsi petetty. Tuossahan voi saada sukupuolitautejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on oikeus tietää, että elää valheessa.Mikä sen sinun kaverisi etunimen ensimmäinen kirjain mahtaa olla?
Hei taukki jos sun on pakko mennä sössimään toisten suhdetta niin sitten ainoa oikea tapa on puhua ENSIN sun kaverillesi, jolle kerrot että joko hän kertoo pettämisestä itse, tai sitten sinä kerrot.
Sen sijaan ole kusipäiden kuningas, jos menet suoraan kertomaan petetylle. Hän haluaisin kuulla asiasta paljon mieluummin pettäjältä itseltään.
No jos joku pettää puolisoaan niin se on kyllä jo sen verran kusipäistä että ihan hyvä vaan mennä heti kertomaan puolisolle. Millä perusteella vain pettäjä saa olla kusipää?
Tuossa viikko-jutussahan sillä pettäjällä on aikaa sepittää vaikka mitä tarinaa petetylle, esim. "Meillä tuli Ap:n kanssa kamala riita ja se levittää musta juoruja jotka eivät ole totta!". Eihän petetty sitten usko kun kertoo totuuden.
Itsellä ollut jo pari kuukautta vaimon kanssa tilanne päällä. Kaikenlaisia todisteita löytynyt, vaikka kuinka paljon. Ei voi olla kaikki yhteensattumaa. Vaimo varmasti kertonut totuuden jo kavereilleen, minä olen tyhjän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro.
Eihän ap sitä parisuhdetta riko vaan pettäjä.
Mistä sinä sen tiedät millainen parisuhde on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos joku pettää puolisoaan niin se on kyllä jo sen verran kusipäistä että ihan hyvä vaan mennä heti kertomaan puolisolle. Millä perusteella vain pettäjä saa olla kusipää?
Joo. täytyyhän muidenkin ruveta kusipäiksi kun kerran pettäjäkin on.
Minä en kyllä ehdoin tahdoin haluaisi kuspääksi ruveta vaan koettaisin pikemminkin pysyä erossa kusipäistä. Mutta jokainen tyylillään.
Komppaan aloittajaa! Kerro ihmeessä.