Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa mitä teette tänään - näitä on aina niin mukava lukea

Vierailija
03.09.2017 |

Minä ajattelin pestä pari mattoa. Jää ajatuksen tasolle, kun eilen tuon miehen kanssa pidettiin pienimuotoiset kekkerit keskenämme. Hyvä kuitenkin minä, kun eilen tein hyvää ruokaa ja siivosin. Tänään ei tarvitse vaivautua eikä jaksaisikaan 😌

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona lenkillä ja kuvaan pari kivaa paikkaa. Samalla nautin luonnon hiljaisuudesta. Ennen sitä kuitenkin yritän tehdä alkuviikon ruuat. Ihan piruuttani voisin katsoa jonkun Disneyn elokuvista lämpimän peittoni alla. 

Vierailija
2/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkitän koiran, teen kasvislasagnea ja suklaakakkua, juon kaljaa ja nussin. Ehkä katson myös telkkaria. Loistava sunnuntai :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä sitä kumppanini kanssa kahdesti illalla, kun jäi eilen väliin.

Vierailija
4/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan opinnäytetyötä ja myöhemmin ehkä jumppaan ja illalla poikaystävä tulee käymään.

Vierailija
5/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kieli pitkällä, että mieheni tulee töistä ja saan ottaa suihin. Ja sitten sitä herkkua itseään, koska aamulla jäi unisuuden takia väliin.

Muuten hengailen hauvani kanssa ja siivoan. Pitää myös valmistautua huomiseen työhaastatteluun.

Vierailija
6/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nukuttiin pitkään eikä pidetty kiirettä mihinkään. Nyt lähdetään pyörälenkille ja katselemaan lentokoneita. Ruoka on eilistä joten siitä ei tarvitse huolehtia. Ihana, rento sunnuntai yhdessä ulkoillen. Parasta 💚

Vierailija
7/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään kohta miehen kanssa kävelylle ja sit siivoillaan ja illalla katsotaan Kaikki vastaan 1.

Vierailija
8/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla pitkässä kylvyssä ja sheivaan paikat. :D 

Vierailija
9/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe ja la meni ystävien luona kyläillessä, niin tänään olen vain lepäillyt ja katsellut telkkua. Ilemmalla metsälenkille koiran kanssa ja teen alkuviikon ruoat valmiiksi. Aika tavallinen sunnuntai minulle.

Vierailija
10/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilua, seksiä, hyvää ruokaa ja urheilua telkkarista. Normi sunnuntai siis.

Vierailija
11/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien taaperon leikkipuistoon ja ruokin sen. Kun se on päiväunilla opiskelen. Sitten onkin ruuanlaittoa ja odottelua saada mies töistä kotiin.

Vierailija
12/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin äsken ostamassa miehelle vaatteita, seuraavaksi katselemaan lentokoneita ja siitä kotiin tekemään pekoni-kantatellirisottoa. Sen jälkeen yritän tsempata itseni lenkille ja klo 20 asemoidun telkkarin eteen katsomaan Suomi-Puola -korismatsia.

Vierailija
13/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pitää lähteä lentokoneella Hesaan. Ei kiinnostaisi yhtään.

Vierailija
14/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää oikeesti seksihullut täältä pois pilaamasta hyvän mielen ketjua!

Vierailija
15/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkailen koko päivän ja fistaan anaaliani.

Tämä on kyl ihanaa.

Vierailija
16/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa blogini: https://munmennyt.blogspot.fi/

KIITOKSIA!

Vierailija
17/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että teen aihe keskustelujaketjuja kaksplussalle,täällä kun eivät keskusteluaiheet mene enää läpi.

Vierailija
18/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koirien kanssa lenkillä. Trimmaan yhden koirista. Teen palviluista keittoa. Pelaan ehkä pleikkaria. Suihkussa kävin aamulla, saatan käydä vielä illalla kun tuun lenkiltä. Imuroinukin jo oon tälle päivälle. Illalla katon telkkua ja syön juustonaksuja.

Vierailija
19/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen harkat ja ruoanlaitto on jo hoidettu, myöhemmin menen pitkälle kävelylle tai juoksulenkille (katsotaan kumpi huvittaa lähdön hetkellä) ja illalla lämmitän saunan. Loppuillaksi parkkeeraan sohvalle :)

Vierailija
20/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin kahdeksan aikaan metsällä äitini kanssa vanhaa kaatopaikkaa kuokkimassa ja löydettiin ikivanhoja tavaroita.

Sen jälkeen mentiin katsomaan onko mustikoita, mutta löydettiinkin kanttarelleja muovikassi puolillaan. Pesin ne kotona ja nyt odottaa jääkaapissa jotain hyvää ohjetta. Puolukat eivät olleet ihan vielä kypsiä. Mustikkaa aika paljon. Mennään 6 aikaan illalla uudelleen. Nokkosia keräilen lähes joka päivä ja Pyöräytän smoothien. Onhan se kuulemma tosi superfoodia ja aito lähiruoka.

Muuten oon vaan löhönyt ja kuunnellut radio nostalgiaa. Syönyt nameja. Välillä käyn ulkona tutkimassa mun kurpitsa viljelykset. Painaa varmaan 15 kg parhaat yksilöt tällä hetkellä. Saas nähdä kuinka isoja tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän