Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

O ou äiti raivostuu!

13vtyttö
03.09.2017 |

Olen 13 vuotias tyttö.Menetin neitsyyteni viime yönä enkä kehtaa mennä kotiin. Äiti on tietoinen että olen hengannut yhden pojan kanssa mutta ei hän varmaa osaa ajatella mitään tämmöistä! Ehkäisy oli kunnossa ja seksi oli myönteistä molemminpuolin. Emmekä olleet edes kännissä. Miten voin kertoa äidille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisit? Kaikkihan on ok. Ei äitisi mistään näe, että olet meisseliä saanut...tai voi ehkä vienosta tyytyväisestä hymystäsi asiaa arvailla itsekseen :-)

Vierailija
2/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro äidillesi kun hän touhuilee jotain, esim. tekee ruokaa, silloin hän ei välttämättä kiinnitä asiaan niin paljoa huomiota. Koita puhua sellaisilla miedoilla ilmaisuilla, vaikka että olit poikaystävän kanssa silleen, eikä mitään tyyliin " Make nussi mua eilen illalla perseeseen"! Äitisi varmaan ymmärtää että sunkin pitää ne asiat jossain kohtaa oppia. Eiku sä oletkin vasta 13 v, eli ihan mukula vielä..., nyt ei kyllä kannattais mennä kotiin seuraavaan viikkoon, että alapään punoitus ainakin häviää, jos äiti tekee vaikka jonkun tarkastuksen sulle, kun epäilee kuitenkin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tehtyä Japanin lippu vai? Oikein :-)

Vierailija
4/5 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äitinä voin sanoa, että ei hajuakaan ekasta kerrasta ja hyvä niin. Omastanikaan en infonnut äitiäni. Seksi on yksityisasia ja vastuulliseti harrastettuna varsinkin.

Vierailija
5/5 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naapurin kanssa huonot välit. Sen vanhin tytöistä on jo 18, päätettiin kerran että naida napsautetaan. Niin tehtiin ja kauaa ei tarvinnut panna kun tyttö tuli, jatkoin ja ammuin spermani tytön pilluun. Kysyin sen jälkeen, onko sulla ehkäisyä, sanoi on on, mutta kuukausien jälkeen alkoi vatsa pömpöttää. Sitten maksoin elatusmaksuja luonnossa, tyttö ehdotti että mennään naimisiin. Mentiin ja nyt on kolme lasta, ja kummakyllä meillä on nyt naapurin kanssa hyvät välit. m 26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme