Kun deitti ei kysele mitään minusta vaan puhuu vain itsestään
Olen tavannut pari kertaa fiksun oloisen ja sosiaalisen miehen. Juttua riittää, eikä hiljaista hetkeä ole, mikä on mukavaa, mutta ongelma on se, että tyyppi puhuu vain itsestään ja omista asioistaan. Hän ei kysele minulta tai minusta mitään. Minä kyselen hänestä tutustuaksemme paremmin, mutta hän ei kysy yhtään mitään. Tunnen oloni hölmöksi, ja yritän itse kertoa itsestäni johonkin väliin, mutta hän ei kommentoi mitään tai esitä lisäkysymyksiä. Nyökkää vain ja jatkaa omaa monologiaan. Se tuntuu todella oudolta. Persoonani, historiani ja elämäni ylipäätään ei tunnu kiinnostavan häntä yhtään. Kuitenkin hän vaikuttaa fyysisesti kiinnostuneelta ja haluaa nähdä lisää. Todella kummallinen tilanne.
Voiko tämä vielä parantua tästä?
Kommentit (43)
Ei se siitä muuksi muutu, sanoisin. Eli klassisesti jätä se sika.
Tuota se on/olis loppuelämä hänen kanssaan.
Jos taas kyselee innokkaasti niin sekään ei ole hyvä kun nainen tuntee itsensä haastateltavaksi. Itsestään puhuminen on töykeää ja jokin kultainen keskitie kai pitäisi löytää...
Ei hän mitään syvällisiä tilitä, vaan yleisiä tekemisiään ja mielipiteitään. Mutta minusta tuntuu oudolta ettei hän tunnu olevan yhtään utelias minun suhteeni. Jos tarkoitus olisi tutustua mahdollista seurustelua silmällä pitäen, niin luulisi häntä kiinnostavan minun ajatukseni, tekemiseni ja elämäni. Tulee epämukava ja ei kovin rento olo. :(
Häntä ei ehkä vaan kiinnosta muut ihmiset.
Tyypillinen ottaja.
Sano hänelle. Siinä samalla kun kerrot myös että nyt olikin sit viimeiset treffit. Ehkä sit seuraavan kanssa ymmärtää että vois olla kiinnostunut muustakin kuin itsestään.
Mulla oli kerran tuon tyyppinen mies/kaveri. Olin tosi yllättynyt kun hän sanoi jossain vaiheessa, että on tykännyt musta jo pitkään. Jaa? En kyllä ollut huomannut mitään kiinnostusta mua kohtaan.
Ota ilo irti fyysisestä suhteesta (jos kehtaat, josko muut ihmiset alkaa ihmetellä mitä näet tuollaisessa tyypissä). Mutta älä odota tältä ihmissuhteelta mitään tulevaisuutta. Fyysinen kiinnostus mene ohi nopeasti, sopivasti fyysisen kivan ajaksi
Selkeää kyvyttömyyttä kiinnostua muusta kuin itsestään.
Voit vaan mielikuvitella, millaista seksi olisi kyseisen miehen kanssa.
Ihan kuin olisin itse tuon aloituksen kirjoittanut. Olin myös treffeillä tuollaisen kanssa, kun yritin sanoa jotain, tää möläytti että anna mun kertoa tää loppuun. Lopuksi en edes jaksanut kuunnella niitä juttuja. En todellakaan tapaa tuota enää :D
11 jatkaa:
Siis seksi kyseisen miehen kanssa olisi tietysti samaa häneen keskittymistä.
Tuskin sä olisit kiinnostava siinäkään tilanteessa.
Mä tapailin kanssa tuollaista.Oli jonkin sortin johtaja.Ei sen kanssa pysyvää suhdetta olisi koskaan tullut,kun oli Minä,Minä,Minä!lopulta vaikutti,että etsi vaan vakipanoa hänen Ehdoillaan.Eli vain kun hän ottaa yhteyttä jne.Onneksi se tyyppi on jo historiaa.
Sama kokemus, jälkikäteen tuli kommenttia, että olen liian hiljainen. No kun oikeasti en saanut puheenvuoroa, kun toinen vaan pälättää. Pitäisikö siinä alkaa kirkua, että anna minunkin puhua...
Mulla oli kerran lyhyt suhde juuri tuollaiseen mieheen. Ei tule onnistumaan ap. Kerran oli tilanne, että piti luentoa itsestään. Mua ja mun kaveria alkoi naurattamaan. Tää jätkä ei edes tajunnut, että naurettiin sille. Joo ja seksi.. huomioi tietysti vain itseänsä. Aika nopeesti mun kiinnostus lopahti. Ei olisi edes pitänyt tapailla, mut olin niin nuori silloin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran lyhyt suhde juuri tuollaiseen mieheen. Ei tule onnistumaan ap. Kerran oli tilanne, että piti luentoa itsestään. Mua ja mun kaveria alkoi naurattamaan. Tää jätkä ei edes tajunnut, että naurettiin sille. Joo ja seksi.. huomioi tietysti vain itseänsä. Aika nopeesti mun kiinnostus lopahti. Ei olisi edes pitänyt tapailla, mut olin niin nuori silloin.
Niin ja tähän vielä. Ei löytänyt omanikäistä naista. Kuulin myöhemmin, että oli yhdessä jonkun huomattavasti vanhemman 3 lapsen YH äidin kanssa.
Ei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen, tilanne ei parane tuosta vaan pahenee vain.
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei ehkä vaan kiinnosta muut ihmiset.
Tyypillinen ottaja.
Jep, näitä riittää. Ja kun saat itse tarpeeksesi niin alkaa poru mitenhän niin tarvitsee sua ja välittää.... ja jos sallit niin kuvio toistuu ja toistuu. Ja aina mennään hänen ehdoillaan.
Suojele itseäsi ja kävele pois.
Narsisti. Rakastaa vain itseään, ei ole kiinnostunut muista ihmisistä. Haluaa vain hyötyä sinusta.
Pitääkö hän sinua terapeuttinaan?