Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun deitti ei kysele mitään minusta vaan puhuu vain itsestään

Vierailija
03.09.2017 |

Olen tavannut pari kertaa fiksun oloisen ja sosiaalisen miehen. Juttua riittää, eikä hiljaista hetkeä ole, mikä on mukavaa, mutta ongelma on se, että tyyppi puhuu vain itsestään ja omista asioistaan. Hän ei kysele minulta tai minusta mitään. Minä kyselen hänestä tutustuaksemme paremmin, mutta hän ei kysy yhtään mitään. Tunnen oloni hölmöksi, ja yritän itse kertoa itsestäni johonkin väliin, mutta hän ei kommentoi mitään tai esitä lisäkysymyksiä. Nyökkää vain ja jatkaa omaa monologiaan. Se tuntuu todella oudolta. Persoonani, historiani ja elämäni ylipäätään ei tunnu kiinnostavan häntä yhtään. Kuitenkin hän vaikuttaa fyysisesti kiinnostuneelta ja haluaa nähdä lisää. Todella kummallinen tilanne.

Voiko tämä vielä parantua tästä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tule muuttumaan! Tiedän tämän kokemuksesta. Nuo yksinpuhelijat ovat ihan omansa (ja hyvin raskas) ihmistyyppi. Minulla on itsellä yksi sellainen ystävä, mutta sattuneesta syystä jäänyt etäiseksi, sillä hänen seurassaan ei vaan voi oikein nauttia olostaan. Itse en ole koskaan muutenkaan ollut mikään suupaltti, vaan puhun silloin kun on asiaa ja tykkään myös kuunnella toisia. Ja varsinkin tällaisena ihmisenä on todella raskasta olla yksinpuhelijan seurassa. Voisin itse asiassa olla vaikka tunnin hiljaa ja tuijottaa lasittunein silmin, kun toinen tyytyväisenä palpattaa elämäntarinaansa. Ja jos pääsen johonkin väliin sanomaan jotakin tai kertomaan omia kuulumisia, hänellä on myös hyvä taito napata taas heti sanomastani kiinni johonkin asiaan, jolla voisi mahdollisimman nopeasti kääntää keskustelun takaisin itseensä.

Vierailija
42/43 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep oli kanssa yks tällainen frendi. imi mehut kuiviin. kaikki yhtä draamaa minäminminöminä ja kaikki työyhteisöt sun muut sen seurustelukumpparit ei ymmärtäneet hänen eritysyyttään. yhtä sairaskertomusta lopulta ja . oikeustaistelua. syytöksiä sinne tänne. äärimmäisen raskas. kun otti yhteyttä joskus välien katkettua heti ujuttu pelkän monologin omasta erinomaisuudestaan ja keplottelukvystään huijata systeemiä. ei kiitos. suojatkaa itseännä näiltä energiavampeilta. heitä ei kiinnota kuin he ITSE. teeskentelevät ystävyyttä vain saadakseen teistä ilmaisen terapeutin ja seinän jolle heijastaa omaa kuvaansa. kävele ulos heti. ovat martyyriuden mestareita yrittäessään sitouttaa sinua. sinä et kiinnosta häntä lainkaan. Usko meitä. selän takana alkaa sellainen kujerrus toki kun et ole käytettävissä - mutta parempi uloskävely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti. Rakastaa vain itseään, ei ole kiinnostunut muista ihmisistä. Haluaa vain hyötyä sinusta.

Turha viljellä tuota narsisti -sanaa joka väliin, ei se toimi diagnoosina joka ikiselle itsekkäästi toimivalle ihmiselle. Jotkut ihmiset ovat sen tyyppisiä, ehkä puutteellisten sosiaalisten taitojen puolesta, etteivät osaa kuunnella muita. Ei se kuitenkaan vielä tarkoita että he olisivat tunnekuolleita hyväksikäyttäjiä.