Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kinkkiseen tilanteeseen

Vierailija
02.09.2017 |

Olen yh-äippä ja tutustunut töissä vuotta nuorempaan mieheen (hänellä ei ole vielä lapsia). Olemme kovasti katselleet toisiamme ja laitelleet viestejä . Menin paljastamaan pikku ihastumiseni tälle miehelle, johon hän vastasi ettei hae tällä hetkellä mitään seuraa. Olin ensin loukkaantunut. Mutta vastavuoroiset katseet senkun jatkuvat.. Tunnen että kipinöitä on. Mikä tässä tilanteessa siis mättää? Ja en ole ylipainoinen tm,olen ihan nätti ja peruspirkko.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostatan

Vierailija
2/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tuntea niitä kipinöitä nyt vaan itsekses.Sorry mutta eikö tuo mies nyt aika suoraan sanonu ettei oo kiinnostunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat tuntea niitä kipinöitä nyt vaan itsekses.Sorry mutta eikö tuo mies nyt aika suoraan sanonu ettei oo kiinnostunu.

Tätä mietinkin että miksi minusta sitten tuntuu tältä? Hän katselee kovin haluavasti minua. Tunnen sen vetovoiman .. Mietin että onko tämä yh:tilanne se mikä mättää?

Ap

Vierailija
4/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan jotain järkeviä neuvoja

Vierailija
6/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sut mutta ei sun lapsia, siinä samassa paketissa nekin kun tulee.

Vierailija
7/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa sut mutta ei sun lapsia, siinä samassa paketissa nekin kun tulee.

Tätäkin olen ajatellut. Ala jolla olemme töissä on kyllä sellainen ettei sinne ihan kuka tahansa hakeudu...

Vierailija
8/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah. Nyt on hyvä ikä oppia vihdoinkin ettei ihastuminen ole aina vastavuoroista! SE mättää että heijastat omia tunteitasi toiseen.

Tunnet kipinät omassa kehossasi, et hänen. Ihan oman elimistösi kemiasta on kyse, ei astrofysiikasta.

Vierailija
9/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaah. Nyt on hyvä ikä oppia vihdoinkin ettei ihastuminen ole aina vastavuoroista! SE mättää että heijastat omia tunteitasi toiseen.

Tunnet kipinät omassa kehossasi, et hänen. Ihan oman elimistösi kemiasta on kyse, ei astrofysiikasta.

Niin voihan tämäkin pitää paikkansa.

Vierailija
10/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää. Unohda.

Vierailija
11/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pelkää. Unohda.

Kerro, mitä

Pelkää?

Vierailija
12/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pelkää. Unohda.

Kerro, mitä

Pelkää?

Sinua. Sinun tunteitasi. Omia tunteitaan. Sitoutumista. Vastuuta. Isäpuoleksi joutumista. Velvollisuuksia. Vakavaa suhdetta. Suhdetta jossa on valmiiksi lapsi, joka ei ole hänen. Aitoja tunteita ihmiseen, jolla on lapsi. Jne. Mieti nyt itse vähän.

Vierailija
13/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pelkää. Unohda.

Kerro, mitä

Pelkää?

Sinua. Sinun tunteitasi. Omia tunteitaan. Sitoutumista. Vastuuta. Isäpuoleksi joutumista. Velvollisuuksia. Vakavaa suhdetta. Suhdetta jossa on valmiiksi lapsi, joka ei ole hänen. Aitoja tunteita ihmiseen, jolla on lapsi. Jne. Mieti nyt itse vähän.

Kyllä ymmärrän nämä. En saa miestä mielestäni vaikka mitä teen. Mietin kokoajan häntä:/

Vierailija
14/27 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pelkää. Unohda.

Kerro, mitä

Pelkää?

Miksi kukaan alapeukuttaa tätä? Tuohan on suurin syy, miksi sinkkumiehet välttelevät viehättäviä lapsellisia naisia.

Vierailija
15/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi muiden joukossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pelkää. Unohda.

Kerro, mitä

Pelkää?

Mutta voivatko nämä olla ne syyt että jää sitten kiinnostumatta henkilöön tarpeeksi ?

Miksi kukaan alapeukuttaa tätä? Tuohan on suurin syy, miksi sinkkumiehet välttelevät viehättäviä lapsellisia naisia.

Vierailija
16/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katsoo vain koska sinä olet kiinnostunut. Voi olla että haluaisi seksiä muttei muuta. Mies ei ikinä yleensä peräänny mahdollisuudesta saada reikää jostain.

Vierailija
17/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se katsoo vain koska sinä olet kiinnostunut. Voi olla että haluaisi seksiä muttei muuta. Mies ei ikinä yleensä peräänny mahdollisuudesta saada reikää jostain.

Niin tottahan tuokin on. Mutta mitä kun on sellaisia tilanteit että näen kun hän ensin katsoo minua, tunnen siis sen...

Vierailija
18/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun kannattaisi tehdä?

Vierailija
19/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun kannattaisi tehdä?

Lopettaa haihattelusi ja keskittyä olemaan hyvä äiti lapsillesi.

Vierailija
20/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pyrin unohtamaan tämän miehen kokonaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi