Neuvoja kinkkiseen tilanteeseen
Olen yh-äippä ja tutustunut töissä vuotta nuorempaan mieheen (hänellä ei ole vielä lapsia). Olemme kovasti katselleet toisiamme ja laitelleet viestejä . Menin paljastamaan pikku ihastumiseni tälle miehelle, johon hän vastasi ettei hae tällä hetkellä mitään seuraa. Olin ensin loukkaantunut. Mutta vastavuoroiset katseet senkun jatkuvat.. Tunnen että kipinöitä on. Mikä tässä tilanteessa siis mättää? Ja en ole ylipainoinen tm,olen ihan nätti ja peruspirkko.
Kommentit (27)
Sait pakit joten parempi ettet tee mitään...jos mies haluaa ja uskaltaa niin lähestyy sitten myöhemmin. Miltä susta tuntuis jos antaisit pakit jollekin eikä uskois millään. Ole välinpitämätön, älä katsele, juttele tarpeettomia mitä työn vuoksi ei tarvitse ...
Vierailija kirjoitti:
Sait pakit joten parempi ettet tee mitään...jos mies haluaa ja uskaltaa niin lähestyy sitten myöhemmin. Miltä susta tuntuis jos antaisit pakit jollekin eikä uskois millään. Ole välinpitämätön, älä katsele, juttele tarpeettomia mitä työn vuoksi ei tarvitse ...
No tässä on sitä jotain !
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun kannattaisi tehdä?
Älä ainakaan tee enää mitään aloitetta miehen suuntaan. Yritä viilentää tunteesi ja keskittyä muuhun. Jos mies on kiinnostunut niin hän tulee kyllä tekemään seuraavan aloitteen, koska tietää tunteesi.
Mies ei halua työpaikkaromanssia. Sellaiset voivat muuttua ikäviksi suhteen loppuessa. Kuitenkin pitäisi jaksaa tehdä töitä yhdessä, tai ainakin näkisitte toisianne eron jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua työpaikkaromanssia. Sellaiset voivat muuttua ikäviksi suhteen loppuessa. Kuitenkin pitäisi jaksaa tehdä töitä yhdessä, tai ainakin näkisitte toisianne eron jälkeenkin.
Tätä olen itsekin ajatellut.. On vain kurja tilanne kun näemme töissä usein.. Myös haaveilen tästä miehestä..
Voisihan mies olla vain ujo eikä siksi tee mitään aloitetta ?
Unohda. Se ei vaan halua sua ja on sanonut sen suoraan. Ei sillä ole väliä, johtuuko haluamattomuus sun elämäntilanteesta vai jostain muusta. Et voi muuttaa itseäsi, joten move on.