Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kinkkiseen tilanteeseen

Vierailija
02.09.2017 |

Olen yh-äippä ja tutustunut töissä vuotta nuorempaan mieheen (hänellä ei ole vielä lapsia). Olemme kovasti katselleet toisiamme ja laitelleet viestejä . Menin paljastamaan pikku ihastumiseni tälle miehelle, johon hän vastasi ettei hae tällä hetkellä mitään seuraa. Olin ensin loukkaantunut. Mutta vastavuoroiset katseet senkun jatkuvat.. Tunnen että kipinöitä on. Mikä tässä tilanteessa siis mättää? Ja en ole ylipainoinen tm,olen ihan nätti ja peruspirkko.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Se ei vaan halua sua ja on sanonut sen suoraan. Ei sillä ole väliä, johtuuko haluamattomuus sun elämäntilanteesta vai jostain muusta. Et voi muuttaa itseäsi, joten move on.

Vierailija
22/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait pakit joten parempi ettet tee mitään...jos mies haluaa ja uskaltaa niin lähestyy sitten myöhemmin. Miltä susta tuntuis jos antaisit pakit jollekin eikä uskois millään. Ole välinpitämätön, älä katsele, juttele tarpeettomia mitä työn vuoksi ei tarvitse ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait pakit joten parempi ettet tee mitään...jos mies haluaa ja uskaltaa niin lähestyy sitten myöhemmin. Miltä susta tuntuis jos antaisit pakit jollekin eikä uskois millään. Ole välinpitämätön, älä katsele, juttele tarpeettomia mitä työn vuoksi ei tarvitse ...

No tässä on sitä jotain !

Vierailija
24/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun kannattaisi tehdä?

Älä ainakaan tee enää mitään aloitetta miehen suuntaan. Yritä viilentää tunteesi ja keskittyä muuhun. Jos mies on kiinnostunut niin hän tulee kyllä tekemään seuraavan aloitteen, koska tietää tunteesi.

Vierailija
25/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua työpaikkaromanssia. Sellaiset voivat muuttua ikäviksi suhteen loppuessa. Kuitenkin pitäisi jaksaa tehdä töitä yhdessä, tai ainakin näkisitte toisianne eron jälkeenkin.

Vierailija
26/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua työpaikkaromanssia. Sellaiset voivat muuttua ikäviksi suhteen loppuessa. Kuitenkin pitäisi jaksaa tehdä töitä yhdessä, tai ainakin näkisitte toisianne eron jälkeenkin.

Tätä olen itsekin ajatellut.. On vain kurja tilanne kun näemme töissä usein.. Myös haaveilen tästä miehestä..

Vierailija
27/27 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan mies olla vain ujo eikä siksi tee mitään aloitetta ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan