Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aloitin juoksuharrastuksen ja omega3 syönnin, nousin yhtäkkiä eloon kuin uusi ihminen!

Vierailija
02.09.2017 |

Olen kuin uusi ihminen. Olen alkanut lenkkeillä ja syömään tietoisesti hyvää rasvaa, kun olin pitkään lähes rasvattomalla ruokavaliolla ja kävin kuntosalilla ja mieliala oli todella apea ja elin kuin sumussa.

Painelin pihalle ja alotin omega3 syönnin. Lenkkeily on ilmaista ja nyt olo on mahtava!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kuntosalin kokonaan enkä aio enää palata sinne. Se aiheutti minulle stressiä.

Ap

Vierailija
2/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluuja! Oli aika väkevää todistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi syödä Omega-3:sta

Vierailija
4/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppatsä zinzinoa

Vierailija
5/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit palata salille. Juoksijat tarvitsee vahvaa keskivartaloa, voit treenata juoksua tukevaa treeniä ja tehdä liikkuvuusharjoitteita.

Vierailija
6/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus ja peruslusävitamiineilla ja kasviksilla ja pitkillä kävelyillä. Sali masensi. Oli huono ilmapiirikin jonka vaistosi. Kukapa maksaisi sellaisesta?

Vierailija
7/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega 3 ei varsinaisesti ole mikään ihmelääke, mutta hienoa jos se nostaa mielialaasi. Muista myös lenkkeilytekniikka!

Lenkkeily tuppaa yleensä jäämään kaikilla, koska on pidemmän päälle saakutin tylsää ja kiksejä ei tule kuten alussa.

Vierailija
8/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä omega3-valmistetta käytät?

Vierailija
9/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omega 3 ei varsinaisesti ole mikään ihmelääke, mutta hienoa jos se nostaa mielialaasi. Muista myös lenkkeilytekniikka!

Lenkkeily tuppaa yleensä jäämään kaikilla, koska on pidemmän päälle saakutin tylsää ja kiksejä ei tule kuten alussa.

Mä oon harrastanut 6 vuotta eikä loppu näy. Rakastan tätä lajia, juokseminen on minulle kuin terapiaa. En kilpaile tai yritä parantaa aikaani tai mitään. Juoksen vaan, kolmisen kertaa viikossa. Meitäkin siis löytyy joille se on jo elämäntapa.

Vierailija
10/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega3 on ihmelääke, vaikuttaa kroppaan ja psyyke pysyy kasassa. Lenkkeily on ehkä paras laji maailmassa, siitä tulee niin mahtava olo heti ja koko kroppa kiittää luustoa myöten.

Itse käyn lisäksi salilla 2 krt viikossa kaksijakoisella ohjelmalla. Pysyy kasassa ja selkä suorana.

Juoksennellaan siis ja nukutaankin niiiin hyvin!

Vierailija
11/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse totesin tarvitsevani kuntosalia saavuttaakseni hyviä juoksutuloksia.

Vierailija
12/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily on itselleni elämäntapa. Minä vain juoksen semmosta 5-10km muutaman kertaan viikossa, en yritä mitään ajan paranemista tai tähtää puolimaratonille tai yhtään mitään. Lenkkeily vaan on ihanaa!

Vierailija
13/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiota, mäkin syön omegaa joka aamu ja viimeksi terveystarkastuksessa oli kolesteroli tosi hyvä. Onnea sulle juoksuharrastukseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän