Aina sanotaan että mies lähtee nuoremman matkaan, no minulla lähti vanhemman naisen matkaan!!
Olen 24v nainen ja samanikäinen ex-poikaystäväni lähti yli 30v naisen matkaan. Lisäksi lähipiiristä tiedän naispuolisen, joka jätti miehensä ja lähti nuoren pojan matkaan, siis jäbä oli joku parikymppinen vähän päälle ja nainen 31v!!!
Kommentit (19)
Itse olin 23 kun 26-vuotias mieheni lähti kolmevitosen matkaan.
Oliko niin että tuolla vanhemmalla naisella ei ole tatuointeja mutta on karvat, sekä on kiinnostavia puheenaiheita?
Olen 32-vuotias nainen ja minulla oli erittäin kiihkeä suhde itseäni 9 vuotta nuoremman pojan/miehen kanssa.
Ehkä jokin muu ratkaisi kuin ikä.
Miksi aina jankataan iästä.
Vierailija kirjoitti:
No voi sinua, koita kestää!! :)
Kyllä minä kestän. Olen tällä hetkellä kiinnostunut saman sukupuolen edustajasta.
Ap
Tommoset 35veet alkaa olla jo kunnon koneita sängyssä. Minä tykkään myös.
Mulla on lähipiirissä paljon näitä, että nainen on vanhempi kuin mies. Siis tosi paljon :D
Olen 100-vuotias mies ja minulla on suhde itseäni 5-vuotta nuoremman naisen kanssa. Tuota suhdetta myös avioliitoksi kutsutaan.
No ihan normaalia. On mullakin yleensä juttua itseäni nuorempienm miesten kanssa, kerran oli 8v nuoremman kanssa seksisuhde.
N39
Semmosta se on. Mä olen 35v nainen ja panokaverit on toinen 25v ja toinen 30v ja hyvin sujuu :) Seurustelusuhdetta en halua.
Mitä merkitystä on iällä, jos rakastuu ihmiseen ihmisenä. Suhteita tulee ja menee.
Oma ex aloitti eron jälkeen suhteen jonkun 8v vanhemman naisen kanssa ja itse aloitin suhteen itseä 2v nuoremman miehen kanssa :D
Ap, jos sun mies olis vaihtanut 20 v nuorempaan, olisin paljon enemmän ihmeissäni ja huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias nainen ja minulla oli erittäin kiihkeä suhde itseäni 9 vuotta nuoremman pojan/miehen kanssa.
Miksi pitää pojitella aikuista miestä? Ja vielä omaa kumppania...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kestän. Olen tällä hetkellä kiinnostunut saman sukupuolen edustajasta.
Ap
Siistii! Kyllä sä oot cool.
Kannattaakin valita reilu kolmekymppinen mies, joka tosissaan on jo mies eikä keskenkasvuinen kakara.
T. onnellisesti 33v:n kanssa seurusteleva parikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pojitella aikuista miestä? Ja vielä omaa kumppania...
? poikahan tuollainen parikymppinen on, aivotkaan ole vielä kehittyneet
Nyt jo edesmennyt mummoni seurusteli vuosikausia yli 20 vuotta nuoremman miehen kanssa. Joskus naureskelivat äitini kanssa, että onhan se vähän hassua, kun mummon seurustelukumppani on pari vuotta nuorempi kuin tyttärensä mies. Mutta mikäpä siinä, mukavaa heillä tuntui olevan, ja halusivat suhteelta samoja asioita. Aikanaan sitten tämä miesystävä vaan vaihtoi naista... vanhempaan.