Jos en saa miehen kanssa asioita selvitettyä, niin en halua elää tätä elämää.
Suhde on kriisissä, en tiedä miten käy ja sammeko asioita selväksi.. Jos emme niin en tiedä miten jatkan elämää enää! Suhde on antanut mulle niin paljon, ja kaikki yhteiset reissutkin, jos niitä ei enää koskaan tule niin en yksinkertaisesti HALUA elää. 😭 Kamalaa valitusta mutta tältä minusta vain tuntuu.. Kukaan samassa tilanteessa?
Kommentit (4)
Nyt susta tuntuu tuolta, koska ajatus tulevasta pelottaa. Myöhemmin ihmettelet miten olet edes voinut ajatella tuollaista.
No kuulostaa ihan siltä, että jos toisesta haluaa noin pitää kiinni, niin motivaatio päästä probleemasta yli on huipussaan. Hmmm?
Kummallisia kommentteja. Miehiä tulee ja menee.. ovatko miehet ja ihmisuhteet vain jonkilaisia kertakäyttöhyödykkeitä joista luopuminen on samaa kuin heittäisi vanhat kengät roskikseen?
Minulla on aikalailla samanlainen tilanne kuin aloittajalla, mies on vihainen, etääntynyt ja asiat on solmussa ja ero taitaa olla käsillä. Varmasti minun on eron jälkeen mahdollista löytää joku uusi mies, mutta en halua " jotain uutta miestä ". En olla kenenkään muun kanssa. En usko pystyväni rakastumaan enää uudestaan, en tällä tavalla, eikä ole yhdentekevää kenen kanssa elämänsä haluaa jakaa, ei ainakaan minulle.
Tiedän jatkavani elämämistä eronkin jälkeen, mutta eihän se ole enää samanlaista, vaan harmaata ja valotonta.
Tsemppiä aloittajalle.
Elämässä tulee ja menee miehiä, vaihtelu virkistää. Saa elää ikään kuin useamman elämän peräkkäin kun useita ihmissuhteita.
Olen ollut kolmesti parisuhteessa, yksi avoliitto ja kaksi avioliittoa. Kahdesta näistä on lapsia.
Elämäni on ollut tapahtumarikasta, enpä vaihtaisi muuhun.
keski-ikäinen