Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kykene lähestymään naisia baarissa, ellen ole ensin ottanut 12 kaljaa ja siihen päälle vielä muutamaa kossukolaa

Vierailija
02.09.2017 |

Mutta eipä onneksi tule edes krapulaa noin pienestä määrästä, vaan olo on mitä pirtein mahdollinen.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos tutustuisit netissä? Ilmeisesti osaat kuitenkin kirjoittaa ilman päihteitä.

Ihanaa, naisetkin tekevät aloitteita, kun tanssiminen lasketaan nykyään aloitteeksi =D

Vierailija
42/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojakänni tekee sopivan immuuniksi vittuilulle ja ilkeilyille ja pakkien jälkeiselle depikselle. Et ehkä saa naista nuorena. Nelikymppisenä niitä on sitten tarjolla ihan tyrkyksi saakka jos vielä itseäsi kiinnostaa.

Jos sinulle vittuillaan niin voisiko kuitenkin johtua siitä että kännistä jolloin et oaa käyttäytyä. Ei kukaan ala aukomaan päätä jos lähestyt asiallisesti.

Etpä taida ymmärtää minkälaista tylytystä selväpäinenkin mies saa baarissa kuulla. Itse lopetin 1000 pakkien jälkeen baarissakäynnin kokonaan. Löysin fiksun ja nätin naisen ihan toisenlaisista piireistä.

Liikumme ilmeisesti hyvin erilaisissa paikoissa. Itse olen kymmenen vuotta Helsingin yökerhossa melko laajan tuttavapiirin kanssa eikö kukaan ole ikinä tylyttänyt ketään, eri asia tietysti jos mies alkaa perseillä.

Millaista tämä tylyttäminen on ollut kohdallasi?

Sellaista joka kävi nuoren miehen itsetunnon päälle. Lopetin tutustumisyritykset kokonaan. Onnekseni tuli nainen joka oli erilainen. Nyt vanhempana naiset ovat kiinnostuneita ja tulevat itse juttelemaan. Tämä on ihmeellistä sillä en itse koe muuttuneeni mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset eivät kykene selvänä lähestymään. Se on paljon antavampaa kuin humalassa lähestyminen. Et edes välttämättä muista humalaltasi koko naista, jota olet lähestynyt. On naisestakin paljon imartelevampaa, jos mies vaikuttaa selväpäiseltä ja tekee kohteliaasti asiallisen aloitteen kuin se, että joku viimeisillä voimillaan ennen sammumistaan vonkaa pillua.

Kyllä mä muistan kaikki tapahtumat viime yöltä, enkä mä edes ollut kunnolla humalassa. Tosin en mä viime yönä uskaltanut tuosta alkoholin määrästä huolimatta sanoa edes moi kellekään naiselle, mutta uskaltauduin joraamaan tanssilattialla, jonka lasken aloitteeksi.

AP

Ajatusleikki: mitä jos saisit naisen? Miten ihmeessä osaisit olla hänen kanssaan? Ei aina voi olla kännissä.

Sinä olet alkoholisoitunut ja kärsit sosiaalisten tilanteiden pelosta. Niihin pitää hakea apua ja sitten voi jonkun naisen saadakin.

Jos jollain saa jään murrettua ja tutustuttua tai nainen on aloitteellinen ja sosiaalinen itse,on kaikki silloin helpompaa.

Viimeisen 10v aika on käynyt kerran näin,silloinkin nainen oli varattu ja halusi pelata jotain peliä.

Vierailija
44/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojakänni tekee sopivan immuuniksi vittuilulle ja ilkeilyille ja pakkien jälkeiselle depikselle. Et ehkä saa naista nuorena. Nelikymppisenä niitä on sitten tarjolla ihan tyrkyksi saakka jos vielä itseäsi kiinnostaa.

Täällä jo odotellaan tutustumista. illalla baariin ja bilemekko ylle. nähdään! :)

t. nainen nelikymppinen siis tasan 40v

Mihin menet?

Onko runko ja tissit kunnossa?

Helsingin keskustaan ajattelin suunnata. Pidän vartalostani, tulin juuri lenkiltä tuossa. En vain tiedä mitä laittaisin illalla ylleni kauniille kropalleni. 

Ps. omaan myös aivot ... ;)

Vaikuttaa mielenkiintoiselta,itse olen vielä lappeenrannassa töissä.

Exstadinkundi.

Aurinkoista ja mukavaa päivää Lappeenrantaan.

Ehkä joskus törmätään jossain, kuka tietää :)

Kiitos siitä onkin pitkä aika kun viimeeksi jotain ystävällistä naiselta kuullut,tai no viime talvena korjasin yhden tytön auton se lähetti mulle kirjeen.

Vierailija
45/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset eivät kykene selvänä lähestymään. Se on paljon antavampaa kuin humalassa lähestyminen. Et edes välttämättä muista humalaltasi koko naista, jota olet lähestynyt. On naisestakin paljon imartelevampaa, jos mies vaikuttaa selväpäiseltä ja tekee kohteliaasti asiallisen aloitteen kuin se, että joku viimeisillä voimillaan ennen sammumistaan vonkaa pillua.

Kyllä mä muistan kaikki tapahtumat viime yöltä, enkä mä edes ollut kunnolla humalassa. Tosin en mä viime yönä uskaltanut tuosta alkoholin määrästä huolimatta sanoa edes moi kellekään naiselle, mutta uskaltauduin joraamaan tanssilattialla, jonka lasken aloitteeksi.

AP

Tanssilattialla oleminen ei ole aloite. Aloite on se että _puhuu_ jotain.

Vierailija
46/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyky kotkat on semmosii, ettei niille tavan mies kelpaa.

Vierailija
47/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari lpr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jo odotellaan tutustumista. illalla baariin ja bilemekko ylle. nähdään! :)

Mihin menet?

Helsingin keskustaan ajattelin suunnata. Pidän vartalostani, tulin juuri lenkiltä tuossa. En vain tiedä mitä laittaisin illalla ylleni kauniille kropalleni. 

Exstadinkundi.

Kiitos siitä onkin pitkä aika kun viimeeksi jotain ystävällistä naiselta kuullut,tai no viime talvena korjasin yhden tytön auton se lähetti mulle kirjeen.

Se olikin kauniisti tehty! :)

Mikä siinä autossa oli vikana?

ps en ymmärrä kyllä autoista mitään, ei ole edes ajokorttia. mutta oliko joku kampiakseli vika vai eikö jäähdytinneste toiminut?

Vierailija
48/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Voihan se olla sanaton aloite, jos tulee tanssimaan usein lähelle ja katsoo 

Vierailija
49/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei baarissa, tai yleensäkään ihmisten seurassa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, kyllä viitsi edes olla ilman että on vähintään promillen humalassa. On ne niin helvetin tylsiä paikkoja muuten. Harmi vaan että 8-packista tulee jo krapula, muutenhan tuolla ei olisi väliä.

Vierailija
50/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ihan tosi miehet ÄLKÄÄ. Tämän saanut aikaan sen että ihan oikeasti baarissa välttelen katsomasta miehiin päin.

Välillä huomaa että joku on jo tuijottanut oikein pitkää ja jos sekuntin murto-osan vilkaisee sinne päin luulee tämä aina että se on kutsu tulla keskutelemaan. Minä olen silloin tanssimassa niin miksi luulet että haluan puhua?

Vierailija
51/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunari lpr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin menet?

Exstadinkundi.

Se olikin kauniisti tehty! :)

Mikä siinä autossa oli vikana?

ps en ymmärrä kyllä autoista mitään, ei ole edes ajokorttia. mutta oliko joku kampiakseli vika vai eikö jäähdytinneste toiminut?

Ruostevika ,ei kovin ihmeellinen homma.

Vierailija
52/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää!

Vierailija
53/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eipä onneksi tule edes krapulaa noin pienestä määrästä, vaan olo on mitä pirtein mahdollinen.

Et sinä lähesty naisia kännissäkään, luulet vain. Katsot omaa peilikuvaasi räkälän permannon lammikossa.

Jos jotain vinkkiä kaipaat, niin hoida ittes irti alkoholista ja sitten käsitä, että nainen on samanlainen ihminen kuin sinä. Ei sen pelottavampi.

Vierailija
54/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, aloittaja on kuuminta hottia! Yksin baariin ympärikännissä tuleva mies, jolla ei ole mitään muuta kuin naisensaanti mielessä!

Vierailija
55/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää baarissa ottaa ainakin 15 tuoppia ja kymmenkunta shottia jotta uskallan lähestyä naisia. Tuon määrän jälkeen se kuitenkin on jo mahdotonta.

Onneksi olen sen verran komea ja varakas ettei minun tarvitse naisia lähestyäkään. He lähesyvät minua vaikka olisin kuinka kännissä. Aamulla sitten ihmetellään mistä herätään.

Vierailija
56/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitää baarissa ottaa ainakin 15 tuoppia ja kymmenkunta shottia jotta uskallan lähestyä naisia. Tuon määrän jälkeen se kuitenkin on jo mahdotonta.

Onneksi olen sen verran komea ja varakas ettei minun tarvitse naisia lähestyäkään. He lähesyvät minua vaikka olisin kuinka kännissä. Aamulla sitten ihmetellään mistä herätään.

Pelkäätkö naisia myös silloin kun he lähestyvät sinua?

Vierailija
57/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota piriä tai muuta nostetta antavaa niin et ole sekokännissä vaan skarppina ja täynnä itsevarmuutta.

Vierailija
58/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on siitä ihmeellinen aine että se saa aivot keksimään mitä erikoisempia tekosyitä sille että täytyy juoda. Eli eiköhän sinullakin kyse ole vaan ihan alkoholismista eikä naisista.

Vierailija
59/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sellaista ei uuden ihmisen kanssa ole kuin sanaton aloite. Ei katse, ei edes hymy, eikä varsinkaan hivuttautuminen kylkeen tanssilattialla (ja viinalta haistaen 😖). Viereenistuminen täydessä baarissa voi myös johtua vain tilanpuutteesta ja silmänisku voi olla tarkoitettu jollekin lähellä olevalle. Aloite sisältää puhetta. Vaikka änkyttäen, vaikka vain yhden sanan verran, mutta puhetta se pitää olla.

Vierailija
60/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ap, että sinunlaisiasi herrasmiehiä vielä on olemassa. Mua lähestyy baarissa vain kamalat juopot. :( Kyllä mulle hienona naisena sivistynyt alkoholinkäyttö merkitsee tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan