Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kykene lähestymään naisia baarissa, ellen ole ensin ottanut 12 kaljaa ja siihen päälle vielä muutamaa kossukolaa

Vierailija
02.09.2017 |

Mutta eipä onneksi tule edes krapulaa noin pienestä määrästä, vaan olo on mitä pirtein mahdollinen.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojakänni tekee sopivan immuuniksi vittuilulle ja ilkeilyille ja pakkien jälkeiselle depikselle. Et ehkä saa naista nuorena. Nelikymppisenä niitä on sitten tarjolla ihan tyrkyksi saakka jos vielä itseäsi kiinnostaa.

Täällä jo odotellaan tutustumista. illalla baariin ja bilemekko ylle. nähdään! :)

t. nainen nelikymppinen siis tasan 40v

Mihin menet?

Onko runko ja tissit kunnossa?

Vierailija
22/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin kanssa että onko hyvin toiminut tämä strategia. Jos on toiminut aivan surkeesti, niin kokeilepa ensin pari vuotta terapiaa ja jotain toista tulokulmaa lähestymiseen. Pääsisit ehkä jopa elämässä eteenpäin. Tällä lailla pääset alaspäin, eli ennenaikaiseen hautaan.

Mitä siinä kalliit terapiat auttaa jos menee ihan jäihin kiinnostavan naisen kanssa.

Näin, ja jos sitä turhan kauan sitä sukupuolihommaa vatvoo, niin kiinnostus loppuu ennen kuin sinne asti päästään. Muistuttaisin kuitenkin, että tästä parin vuoden päästä joudut ottamaan 16 kaljaa, sillä viinaankin turtuu. Sitten ei jaksa enää aamulla herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin kanssa että onko hyvin toiminut tämä strategia. Jos on toiminut aivan surkeesti, niin kokeilepa ensin pari vuotta terapiaa ja jotain toista tulokulmaa lähestymiseen. Pääsisit ehkä jopa elämässä eteenpäin. Tällä lailla pääset alaspäin, eli ennenaikaiseen hautaan.

Mitä siinä kalliit terapiat auttaa jos menee ihan jäihin kiinnostavan naisen kanssa.

Kyllä nainen pohjimmiltaan ymmärtää mien kova paikka se on lähestyä. Älä sure sitä, ja nainen arvostaa miestä joka uskaltaa lähestyä, sehän on pohjimmiltaan ihanan imartelevaa ja tekee lähestyjän kiinnostavaksi. Näin sanon kaikkien vonkaajien ja törkyturvakkeiden lählestymisten jälkeenkin. se jää mieleen. mutta tutustuminen vaatii työtä ja on hidasta. ja aika harva lähtee suoraan panemaan tyyliin Samantha. Nainen on tunteva ihminen ja usein aika herkkä. 

Ja älä sure, kyllä naisetkin jäätyy oikeasti kiinnostavien miesten kohdalla, tai lähinnä menee ihan ujoksi. Sehän on merkki että oikeasti kiinnostaa ja hyvä niin

Tsemppiä! halit

Vierailija
24/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset eivät kykene selvänä lähestymään. Se on paljon antavampaa kuin humalassa lähestyminen. Et edes välttämättä muista humalaltasi koko naista, jota olet lähestynyt. On naisestakin paljon imartelevampaa, jos mies vaikuttaa selväpäiseltä ja tekee kohteliaasti asiallisen aloitteen kuin se, että joku viimeisillä voimillaan ennen sammumistaan vonkaa pillua.

Kyllä mä muistan kaikki tapahtumat viime yöltä, enkä mä edes ollut kunnolla humalassa. Tosin en mä viime yönä uskaltanut tuosta alkoholin määrästä huolimatta sanoa edes moi kellekään naiselle, mutta uskaltauduin joraamaan tanssilattialla, jonka lasken aloitteeksi.

AP

Vierailija
25/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojakänni tekee sopivan immuuniksi vittuilulle ja ilkeilyille ja pakkien jälkeiselle depikselle. Et ehkä saa naista nuorena. Nelikymppisenä niitä on sitten tarjolla ihan tyrkyksi saakka jos vielä itseäsi kiinnostaa.

Täällä jo odotellaan tutustumista. illalla baariin ja bilemekko ylle. nähdään! :)

Mihin menet?

Helsingin keskustaan ajattelin suunnata. Pidän vartalostani, tulin juuri lenkiltä tuossa. En vain tiedä mitä laittaisin illalla ylleni kauniille kropalleni. 

Ps. omaan myös aivot ... ;)

Vierailija
26/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilanteessa pitää ollakaan jännittämättä? Tuo on ihan normaali tunne jonka haluat turruttaa, menetät varmasti osan hyvistä kikseistä kun se nainen innostuu juttelemaan kanssasi -

Et vissiin tiedä tunnetta kun isoratas lyö tyhjää,yhtään mitään järkevää sanottavaa ei tule mieleen,tuskan hiki valuu jokena selässä ym.

Vierailija
27/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitten "pelottaa"? Jotenkin tosi ällö asenne...

Ei siinä mikään pelota, ei vaan pysty olemaan riittävän rento ilman alkoholia.

Alkoholismiin saa apua.

Vierailija
28/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin menet?

Helsingin keskustaan ajattelin suunnata. Pidän vartalostani, tulin juuri lenkiltä tuossa. En vain tiedä mitä laittaisin illalla ylleni kauniille kropalleni. 

Vaikuttaa mielenkiintoiselta,itse olen vielä lappeenrannassa töissä.

Exstadinkundi.

Vierailija
29/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle vittuillaan niin voisiko kuitenkin johtua siitä että kännistä jolloin et oaa käyttäytyä. Ei kukaan ala aukomaan päätä jos lähestyt asiallisesti.

Etpä taida ymmärtää minkälaista tylytystä selväpäinenkin mies saa baarissa kuulla. Itse lopetin 1000 pakkien jälkeen baarissakäynnin kokonaan. Löysin fiksun ja nätin naisen ihan toisenlaisista piireistä.

Vierailija
30/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on noin vaikeaa niin anna olla...

Vierailija
31/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset eivät kykene selvänä lähestymään. Se on paljon antavampaa kuin humalassa lähestyminen. Et edes välttämättä muista humalaltasi koko naista, jota olet lähestynyt. On naisestakin paljon imartelevampaa, jos mies vaikuttaa selväpäiseltä ja tekee kohteliaasti asiallisen aloitteen kuin se, että joku viimeisillä voimillaan ennen sammumistaan vonkaa pillua.

Kyllä mä muistan kaikki tapahtumat viime yöltä, enkä mä edes ollut kunnolla humalassa. Tosin en mä viime yönä uskaltanut tuosta alkoholin määrästä huolimatta sanoa edes moi kellekään naiselle, mutta uskaltauduin joraamaan tanssilattialla, jonka lasken aloitteeksi.

AP

Ajatusleikki: mitä jos saisit naisen? Miten ihmeessä osaisit olla hänen kanssaan? Ei aina voi olla kännissä.

Sinä olet alkoholisoitunut ja kärsit sosiaalisten tilanteiden pelosta. Niihin pitää hakea apua ja sitten voi jonkun naisen saadakin.

Vierailija
32/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle vittuillaan niin voisiko kuitenkin johtua siitä että kännistä jolloin et oaa käyttäytyä. Ei kukaan ala aukomaan päätä jos lähestyt asiallisesti.

Etpä taida ymmärtää minkälaista tylytystä selväpäinenkin mies saa baarissa kuulla. Itse lopetin 1000 pakkien jälkeen baarissakäynnin kokonaan. Löysin fiksun ja nätin naisen ihan toisenlaisista piireistä.

Liikumme ilmeisesti hyvin erilaisissa paikoissa. Itse olen kymmenen vuotta Helsingin yökerhossa melko laajan tuttavapiirin kanssa eikö kukaan ole ikinä tylyttänyt ketään, eri asia tietysti jos mies alkaa perseillä.

Millaista tämä tylyttäminen on ollut kohdallasi?

Vierailija
33/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin menet?

Vaikuttaa mielenkiintoiselta,itse olen vielä lappeenrannassa töissä.

Exstadinkundi.

Aurinkoista ja mukavaa päivää Lappeenrantaan.

Ehkä joskus törmätään jossain, kuka tietää :)

Vierailija
34/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ajatusleikki: mitä jos saisit naisen? Miten ihmeessä osaisit olla hänen kanssaan? Ei aina voi olla kännissä.

Sinä olet alkoholisoitunut ja kärsit sosiaalisten tilanteiden pelosta. Niihin pitää hakea apua ja sitten voi jonkun naisen saadakin.

No sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsin, mutta en ole alkoholisoitunut.

AP

Vierailija
35/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilanteessa pitää ollakaan jännittämättä? Tuo on ihan normaali tunne jonka haluat turruttaa, menetät varmasti osan hyvistä kikseistä kun se nainen innostuu juttelemaan kanssasi -

Et vissiin tiedä tunnetta kun isoratas lyö tyhjää,yhtään mitään järkevää sanottavaa ei tule mieleen,tuskan hiki valuu jokena selässä ym.

kaikki ihmiset tietää tuon tunteen. Yritä silloin hymyillä ja näyttää urhealta ja positiiviselta. Itse olen sellainen nainen, että mua ei todella ujot taida lähestyä, jotenkin ne miehet on aina saaneet sanottua jotain. ensi tutustumisessa katsellaan hyvin paljon ja pohditaan omia fiiliksiä, siinä menee usein toisen jutut ihan ohitsekin.

Vierailija
36/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on täynnä vikapäitä naisia. Älä tuhlaa aikaasi. Opiskele, tee duunia ja harrasta. Kolmenkympin jälkeen ravintoloissa alkaa naisia tulemaan oma-aloitteisesti taismiestenkin juttusille kun kello tikittää ja prinsessakuplat on puhjenneet.

Vierailija
37/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikumme ilmeisesti hyvin erilaisissa paikoissa. Itse olen kymmenen vuotta Helsingin yökerhossa melko laajan tuttavapiirin kanssa eikö kukaan ole ikinä tylyttänyt ketään, eri asia tietysti jos mies alkaa perseillä.

Millaista tämä tylyttäminen on ollut kohdallasi?

Missä Helsingissä on hyvää biletystä ja sielukasta diskomusaa?

Haluan tanssia!

t. bilemekko

Vierailija
38/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitten "pelottaa"? Jotenkin tosi ällö asenne...

Ja naisiako ei aloitteellisuus pelota? 😂

Vierailija
39/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele,sillä aikoinani paljon"kuppiloita"kierrellessäni näin huonosti käyttäytyviä naisia(olen nainen).  Kohtelevat miehiä alaarvoisesti.Nykyinen avomieheni kävi baarissa yhdellä oluella(käyttää erittäin vähän alkoholia)  eikös siihen tullut naishenkilö ja kävi suoraan haaraväliin kiinni!Arvaa sattuiko! Siihen jäi tuoppi tiskille.

Vierailija
40/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tappaa itsensä yksinäisyyteen aikansa naisten tylytystä ja vittuilua kuunneltuaan. Samaa miettinyt itsekin. T. Poikuus 44v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän