Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa kun mies sanoo, että " olet riittävän nätti"?

Vierailija
01.09.2017 |

Siinäpä se kysymys jo tulikin 😐

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiayhteydestään irrotettuna tuohon ei edes olisi järkevä vastata, mutta vastaukseni on:  = En halua edes kommentoida ulkonäköäsi, koska siihen ei ole vastausta, jonka antamisesta ei joutuisi syytetyksi.  

Jos ap alkaisit kärttämään kehuja tai pyytäisit mainitsemaan asioita, miten haluaisin sinun muuttuvan, tietäisin ennen pitkää teittemme eroavan. Jos et kelpaa itsellesi itsenäsi, todennäköisesti tulisit ennen pitkää mustasukkaiseksi, koska luulisit, ettet kelpaa minulle tai on olemassa aina joku, johon sinut vaihtaisin heti tilaisuuden tullen. Niinhän se ei ole. 

Tämä ajatusmallli ei silti estä minua kehumasta sinua kavereilleni. Olen sinut valinnut kokonaisuutena, enkä yksittäisten nättiyksien tai pelkän hienon luonteesi vuoksi.  

Vierailija
62/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muuten mukava, tuota voisi pitää töksähtävänä ilmauksena. Saattoi tarkoittaa että tekoripset eivät hänelle merkitse mitään. Tarkista, onko kaverilla kaikki muumit kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut jalan oven väliin. Mies on antanut sinulle tilaisuuden. Näin minä tulkitsen?

Vierailija
64/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kummatkin h@vetin yksinkertaisia. Tosin, tämähän on taas jonkun henkisesti monisairaan trollin mielentuotos, mikä on supersäälittävää.

Vierailija
65/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi miesvastainen satu. 

Jälleen kerran.

Kaikki mammat saa 0/100000 pistettä.

Vierailija
66/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene! Mies etsii jotain nukkea itselleen. Tuo ei kuulosta tosi rakkaudelta. 

Vierailija
67/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaa ettet näytä missiltä, mutta hänen silmää kuitenkin miellyttää.

Tuollaisessa tilanteessa normaalilla tunneälyllä ja käytöstavoilla varustettu ihminen sanoisi ap:lle vain, että "olet mielestäni nätti". Tuo "riittävän" on vain ilkeilyä tms. muuta p*skaa, jota kenenkään ei tarvitse kuunnella. 

Just joo. Voin kuvitella mielessäni, miten tuo keskustelu menisi:

"Olet mielestäni nätti."

"Kiitos! Mutta meinaatko siis, että muiden mielestä oon ruma?"

"Täh? En tietenkään!"

"No miks sit sanoit mielestäni nätti? Mikset vaan sanonu, että oon nätti?"

"Eiku sitä just tarkotin, että oot nätti."

"Eli nätti. Mutta en tosi nätti, saati sitten kaunis?"

Ja niin edelleen...

Vierailija
68/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut jalan oven väliin. Mies on antanut sinulle tilaisuuden. Näin minä tulkitsen?

Miltä kuulostaisi, jos nainen sanoo miehelle, että sä olet riittävän rikas? Tai riittävän komea?

Vierailija
69/69 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan p*rkele että sitä osataan etsiä vikaa ja huolta kaikesta. Jos olet riittävän nätti niin silloin olet riittävän nätti, eli ulkonäön puolesta ei ole mitään syytä olla huolissaan että hän pitäisi sinua jotenkin huonona tai puutteellisena. Tuo epäluuloisuus ja turha panikointi voi kyllä sitten ollakin tosi rasittavaa ja pitemmän päälle käydä ärsyttämään liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi