Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEEEI! nyt kaikki hyvät ideat kehiin! naamiaiset tulossa=)

Vierailija
04.04.2006 |

miksikä pukeutua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen askarrellut ihan itse parit naamiaisasut, joten tässäpä meitsin vinkit halpoihin ja kivoihin asuihin. Nämä eivät ole kovin naisellisia kun meillä on poikia =)

Peikko:

Perustarvikkeeksi otetaan liian iso paita. Mitä nyt sattuu löytymään, itse käytin flanellista kauluspaitaa mutta toki käy muukin missä ei ole mitään ihmeempiä printtejä. Leikkasin helman ja hihansuut hapsuille. Sitten leikkasin kangaslaatikosta löytyvistä kankaanpaloista erikokoisia paikkoja, joita ompelin käsin ympäriinsä paitaan. Sillein niinkuin rumasti, eli että mahdollisimman näkyvällä langalla ja näkyvin ompelein. Selkämykseen leikkasin fleecestä hännän ja ompelin sen paikoilleen, sitten leikkasin kolmeksi säikeeksi ja letitin. Tähän häntään voi keksiä vaikka sun mitä juttuja.

Sitten vaan peikolle yksivärinen alaosa, esim. kalsarit tai sukkahousut, jalkaan, ja päälle tämä peikon paita. Tukka nostetaan äidin tukkavahalla hapsottamaan hurjasti pystyyn. Naamaa tuhritaan peikkomaisin meikein sen verran kuin pikku naamiaistelija antaa maskeerata. Jalkaan voi vielä laittaa vaikka koiratossut tai liskontassut jos sellaiset kotoa löytyy.

Prinssi:

Toisen kerran tein prinssi- ja prinsessanaamiaisiin pojille prinssipuvut niin, että leikkasin fleecestä viitat. Fleece on siitä kätevää että sitä voi vain leikellä ja se ei purkaannu - ei tarvitse ommella, senkun suihkii saksilla menemään. Ompelin viitan selkämykseen ylijäänyttä verhokangasta koristeeksi. Kruunut taiteiltiin keltaisesta pahvista, ja kun talouspaperirulla päällystettiin sinisellä paperilla ja siihen liimattiin keltaisia kruunun kuvia, niin valtikka oli valmis.

Vierailija
2/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle farkkuhaalarit, ruudullinen flanellipaita ja keltainen kypärä päähän ja vyölle vasara roikkumaan, naiselle farkut, vihreä pitkähihainen T-paita, tukka poninhännälle (tai sininen kypärä päähän) ja vyölle samoin pari työkalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu sinä mieheksi ja miehes naiseksi, niin varmasti piisaa lystiä juhlissa ;D Ja kirppareita vaan kiertämään, jos ei kotikaapista löydy sopivia vaatteita... Miehellekin joku kiva ja lyhyt hame ja appelsiinit rintsikoihin jne ;D

Vierailija
4/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiusten väri ratkaiskoon, kumpi on kumpi...

Vierailija
5/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiotornia ja menet juhliin parisi kanssa. Toinen kyselee voiko ihmiset ja eläimet elää yhdessä onnellisina ja toinen seisoo takana mykkänä.

Tai sitten laitat minkä tahansa kasari-iltapuvun päälle, kiharrat hiukset ja sanot olevasi joku hahmo Dallasista tai Dynastiasta...

tai sitten pukeudut hienoksi rouvaksi, kuten aina ennenkin... tajuttomat helmet kaulaan ja liian isot korkokengät ja vimmatusti huulipunaa pitkin naamaa

Vierailija
6/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tossa jo mietittiin, että miehestä tulee sexy hoitsu;)). itelleni en oo vielä keksiny, yks idea oli miesparittaja=)

kuka olis hyvä pari hoitsulle?

Vierailija
7/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja hiusten väri ratkaiskoon, kumpi on kumpi...

mies on tukaton=), eli vois olla kumpi vaan. tää oli ihan hyvä idea!mietitään..thanks!

Vierailija
8/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit pastori silli :P

Vierailija
9/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietty niin päin että miehes on se ilotyttö...

Vierailija
10/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai sit pastori silli :P

Vierailija
11/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi keksiä minulle ja miehelle hyvät naamiaisasut.

Vierailija
12/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ja helppoa! Ei tarvitse muuta kuin apteekista hakea kipsiä niin saa uniikin, hienon naamion.

Mielikuvitusta kehiin. Nyt on jo V for Vendetta maski valmis.

Vierailija
13/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu av-mammaksi! marimejkon raitapaita päälle, harmaat virttyneet kolitsit, ei meikkiä, älä kampaa tukkaa, älä peseydy viikkon!

Kirjota selkään vielä provo!

Vierailija
14/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4-

Vierailija
15/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kirppikseltä prinsessavermeet?

Vierailija
16/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pukeudu av-mammaksi! marimejkon raitapaita päälle, harmaat virttyneet kolitsit, ei meikkiä, älä kampaa tukkaa, älä peseydy viikkon!

Kirjota selkään vielä provo!

olis ainakin helppo lähtö=), ei tarvis paljon panostaa. harmi vaan, ettei bileissä varmaan kukaan mua " ymmärtäis" ;)

Vierailija
17/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksittekö hauskoja hahmoja? mä mietin fakta hommaa, mauno ahosta ja uuno turhapuroa. keksikää lisää!

Vierailija
18/21 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, jos pukeutuu naamiaisissa kiinalaiseksi?

Vierailija
19/21 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamiaiset on huumoria. Kaikki pukeutuu huumori mielessä miten itse haluaa. 

Vierailija
20/21 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida näin joulukuussa olla paljonkaan naamiaisia, paitsi joulupukiksi pukeutuvilla. Ens Halloweenin aikaan eri juttu. Hyviä ideoita pariskunnille olis esim. Witcher(Noituri) ja Yennefer tai Dracula ja Mina (Bram Stoker ysärileffa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän