Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alan tylsästä keski-ikäisestä puumien puumaksi :D

Vierailija
01.09.2017 |

En kohta kestä enää yhtään kuukautta ilman kosketusta!
Menkää kumppanilliset heti niiden puolisoidenne kainaloon, jos mahdollista. Haleja ja silityksiä ja pusuja ja seksiä ja läheisyyttä! Hopihopi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh. se on tuhannen kännissä. ällöttää.

Vierailija
2/7 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kampaajalla ja hankit vetäviä vaatteita ja alusasuja tietenkin. Opettelet uuden meikkityylin. Laitat rohkean tekstin Tinderiin tai menet baariin. Jäät odottamaan parasta saalista. Nappaat saaliin kotiin ja nautit. Easy as.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kännissä. Olen kade ja puutteessa. Tulin kaupungilta ja katselin pariskuntia.

Vierailija
4/7 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kännissä. Olen kade ja puutteessa. Tulin kaupungilta ja katselin pariskuntia.

juuh. mutta mun rakas puoliso on.

mitä teet miehellä joka vain kuolaa ja nikottelee, eikä tajua missä on? että se siitä onnellisesta kainaloon kapuamisesta. 

Vierailija
5/7 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuh. mutta mun rakas puoliso on.

mitä teet miehellä joka vain kuolaa ja nikottelee, eikä tajua missä on? että se siitä onnellisesta kainaloon kapuamisesta. 

Sori. Luulin että tarkoitit mua :)

Niin tarkoitin sillä mahdollisella sitä että jos olette kumppanienne kanssa yhtään väleissä mutta ehkä vaan vähän erkaantuneena..

Mutta kännisen kainalossa ei kivaa. Itseäkin ällötti exän perjantait kun oluiden jälkeen alkoi äänikin muuttumaan. Mukavampia pe-iltoja sulle! Ap

Vierailija
6/7 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua alkaa puumaksi, koska poikani ikäiset ei todellakaan kiinnosta.  Ehkäpä kuitenkin olen jo valmis kohtaamaan jonkun ihanan miehen. Voi olla vanhempikin tai oman ikäiseni - tai pari vuotta nuorempi. N48

Vierailija
7/7 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma? Puumaksi kutsutaan naisia ketkä metsästää nuorempia miehiä.

En tiedä voiko sellaiseksi tulla, joka niitä nuorempia vaan saa, mutta sellaiseksi tyrkyksi yrittäjäksi saada, voi tulla.

Itse olen nainen kenellä useita lapsia, mutta aina jos menen esim baariin menen melko pienellä meikillä (bb-voide, huulikiilto, kulmat laitan ja kestoripset on aina) ja hiukset vain harjaan. Pukeudun nätisti, ei minihameita, ei tissejä korostavia puseroita tmv. Joskus jopa consut jalassa kun tykkään tanssia. Silti ihan aina 10 vuotta nuoremmat iskevät minua aivan tosissaan. Antavat numeronsa ja haluavat viedä syömään jne.

Parille antanut mahkun, mutta yhteenmuutosta puhuttaessa halunnut erota, olen halunnut hetken olla, elää ja nauttia sinkkuudesta (vakavaa henkistä väkivaltaa aiemmassa suhteessa, erosta vuosia, mutta sellaisen jälkeen on arkakin). Komeita on olleet. Työssäkäyviä ja oikein ihania luonteeltaan sen perusteella mitä ehdin tuntemaan.

Puuma en ole. En etsi nuoria. He etsii minut. Olen kai aika nuoren näköinen kun niin moni sitä sanoo eikä usko ikääni, saati, että mulla on aikuinen lapsi.

Se on silti totta, kuten ap sanoi: he kenellä on rakas (ja kumppani kiltti) siellä kotona niin mene ja anna halaus ja suukko. Olkaa lähekkäin ja nauttikaa toisistanne. Olkaa onnellisia, nauttikaa! :))