tsempatkaa mua, itken täällä masentuneena :(
koulussa menee huonosti... hylsyjä tulee tenteistä :( kesätöitä ei ole vaikka olen kyllästymiseen asti soitellut ja laittanut hakemuksia...käynyt...
yhdestä paikasta käskettiin soittaa huhtikuun alussa..olisiko nyt ok soittaa? 3.4... elämä tuntuu vaikealta...onko muilla ollut näin ja sitten asiat menneet paremmin?
Kommentit (6)
Kyllä niitä töitä löytyy kun sitkeästi etsit.
Sama tuon koulun kanssa, sitkeys palkitaan. Oisko sulla joku motivaatiosuvanto menossa? Sellainen tulee ihan jokaiselle. Mutta kun päämäärän muistuttaa itselleen silloin mieleensä, niin alkaa taas luistaa.
Muista, ettet yliarvioi omaa jaksamistasi. Hylsyt tentit pois yhden kerrallaan. Turhaa yrittääkään montaa isoa tenttiä kerralla.
Tsemppiä sulle, häntä pystyyn!
Ja kyllä vaan voit soittaa heti nyt.
Ja on tuntunut samalta. Silloin täytyy vaan ottaa asia kerrallaan, aina se elämä on siitä järjestynyt.
Tsemppiä kumminkin. Eihän se mukavaa ole, jos tentit ei mene läpi. Yritä uudelleen, ehkä sitten nappaa, kun on jo kerran lukenut. Kyllä mullekin statiikka ja varsinkin rakennusstatiikan perusteet tuotti aivan kamalia vaikeuksia ja luulin, etten ikinä valmistu. Valmis olen.
ja vaihda toi hylsy hylkyyn..