Miten tuolla Lindalla voi olla noin selvä raskausmaha.
kun laskettu aika on helmikuussa? Outoa...
Kommentit (17)
Eihän se sikiö ole ku parisenttinen. Itselläni näkyi kaksosraskaus viikolla 15. Lindalla on vielä tosi hyvät vatsalihakset, joten luulis ettei heti löprähdä näkyviin.
Ei ne mitkään pakkohäät olleet.
Se on lihonut tai raskaus on jo pitemmällä.
Mulla viikkoja yksi vähemmän kuin Lindalla ja pömppö vielä pahempi. Pompahti ihan yhtäkkiä näkyviin. En tiedä mitä turvotusta on, mutta pömppö on paljon pahempi kuin Lindalla. Ja tuskin ihan vain lihomistakaan on, kun ruoka ei ole meinannut maistua, syötyä on tullut vähemmän kuin normaalisti. Ja täälläkin on hyvät vatsalihakset, luulen, että osittain erottuminen johtuu niistäkin. Kun vatsa on ollut litteä, pömppö erottuu herkästi.
Ainako pitää olla kuin joku aerobikin maailmanmestari, HALOO. Jospas nyt kerran elämässään ei tartte alituiseen vetää vatsaa sisään!! Niin mä ainakin teen, aloin välittömästi käyttää raskausvaatteita kun olin testin tehnyt! Nyt viikkoja kait 13 ja ihan hieno on massu.
Ainako pitää olla kuin joku aerobikin maailmanmestari, HALOO. Jospas nyt kerran elämässään ei tartte alituiseen vetää vatsaa sisään!! Niin mä ainakin teen, aloin välittömästi käyttää raskausvaatteita kun olin testin tehnyt! Nyt viikkoja kait 13 ja ihan hieno on massu.
Mulla la tammikuun alussa, ja viikkoja nyt 14. Joten tuskin Lindalla on viikkoja vielä kovin montaa jos helmikuussa on la.
Itselläni oli viikkoja takana n.9 kun sukulaiset uskalsivat kysäistä, että tuleeko perheenlisäystä.. oli todellakin selvä vauvamaha. Ystävälläni taas näkyi masu vasta noin puolivälissä.. Me olemme kaikki onneksi yksilöitä, tässäkin asiassa.
Onnea Lindalle!
Mulla oli ihan selvä vauva maha jo vk 8-9 kun odotin kaksosia, kolmatta odotellessani maha pullahti yhtäkkiä vk 10 jo ja ei voinut enään erehtyä siitä mitä siellä mahassa on:)
Toisilla mahaa ei näy oikeestaan koskaan, toisilla kohtu on kallistuntu eteen_ ja toisilla taaksepäin.
pömpöllään kuin Lindalla, enkä edes ole raskaana. Johtuu varmaan siitä, että nyt kun Linda on raskaana, ei enää vedä vatsaa sisään ja se maha mikä normaalistikin on, näyttää nyt raskausmahalta.
Viinirypäleen kokoinen suunnilleen tuossa vaiheessa vauva.
Näinhän monet julkkikset tekevät, mm. Julia Roberts ja Angelina Jolie.