Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
7861/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi asiantuntijoilta hieno kädenojennus jos vielä katsoisivat Marin ja Petrin kohdalla heidän todellisia toiveitaan (siltä hieman näytti). Sitten heille voisi ehdottaa ohjelman muista hakijoista 2-3 muuta vaihtoehtoa ja sopia treffejä. Tällä kertaa ilman naimisiin menoa, kameroita, kaikessa rauhassa. Olen varma, että kaikkien kolmen mielestä Petri ja Mari eivät olleet toisilleen paras vaihtoehto alun perinkään.

Petrin ja Marin ihailijat voisivat lähettää tuotannon kautta treffikirjeitä. 

Molemmille tulee varmaan säkkikaupalla..

Jos olisin sinkku ja mulle ehdotettaisiin treffejä Marin kanssa, niin... lähtisin varmasti. En tiedä miten meillä natsaisi, mutta en ole nähnyt mitään sellaista, miksi kieltäytyisin.

t: junantuoma hesalainen m40

Samat sanat. Jos en olisi naimisissa, voisin ihan hyvin tavata Marin.

Vierailija
7862/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri vaan sanoi että on vähän gay juoda pillillä jotain appelsiini-limppari-likööridrinkkiä jossain jokilaivassa. Mari ei "ymmärtänyt yhteyttä" ja oli todella nyrpistynyt. Sitten alkoi julistaa hyvyyttään kertomalla miten suvaitsevaisuudessa on eroja.

Voihan olla, että Petri on kysynyt vaikkapa lapsista joita Mari ei välttämättä tosiaan aio/voi saada ja on siksi vetänyt herneen nenään noin pahasti. Defenssinomaista tuo minun silmääni on. Välttelevää, suorastaan. 

Muistan aika eri tavalla jokilaivakohtauksen. :D Eihän hän alkanut mitään julistaa hyvyttään saati kertoa, miten suvaitsevaisuudessa on eroja. 

Petri sanoi (ei tosin sanatarkkaa tääkään), että "ai taas pillillä? Menee ihan gay-hommaksi." Tämän jälkeen Mari sanoi, että "anteeksi mitä?" ja "en näe yhteyttä" sekä lisäsi, että "ei varmaan tarvitse selittää". 

Itse mietin, että olisikohan noilla ollut edellisiltana joku keskustelu, jossa Mari on ottanut kärkkäästi kantaa sateenkaariväen puolesta. Ehkäpä koko pillijuttu oli läppä, jolla Petri halusi vähän kuittailla takaisin, että aiheesta sopii hänestä vaikka vääntää pientä vitsiäkin. Marin "ei tarvitse selittää" viittaisi silloin tähän kinaan, jossa Marin kanta on jo tullut selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Petristä ei ollut luontevaa alkaa arvioida vieraan ihmisen ulkonäköä? Yleensä häissä ollaan tutun ihmisen kanssa ja kauneutta on ylistetty moneen otteeseen. En itsekään ensimmäisenä alkaisi tehdä tuollaisia huomioita, vaan kehusin ennemmin pukua tai korkeintaan silmiä. Aikamoista, jos noin pienistä ottaa nokkiinsa.

No voi luoja, siinä toinen Petri. Mari OLI kaunis morsian. Jos sulhanen on niin sokea, ettei sitä nää ja voi sitä morsiamelleen sanoa, niin jo on puusilmä. Huomaisit kyllä jonkun puvun, mutta et ihmistä, joka on sen sisällä? Sinun omaa morsianta?

Vierailija
7864/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen edelleen näitä ihmisten asuntokommentteja. Ei tulisi mieleenkään mennä sanomaan jollekulle, joka asuu 12 neliön kämpässä, että onpas ahdistavaa, kuumaa ja pientä enkä ymmärrä, miten täällä voi asua joku. Jokaisella on omanlaisensa kämpät ja eri syistä, ja tärkeintä on kai se, että on katto pään päällä. Tyylikäs asuntohan Johannallakin on eikä selvästi ole omena tippunut kauas puusta, kun äitinsä asuntoa katsoi. Ainoastaan se Johannan ruokapöytä on tosi eri sarjaa, mutta se voi olla vaikkapa muisto tai jokin perintönä saatu pöytä tmv. Eikä nyt ylipäänsä aina tarvitse kaikkea ostaa uutta, kun vanhakin on olemassa. 

Vierailija
7865/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Mari kyllä häissä kehui Petriä komeaksi usramman kerran..

Jospa hevosentuoksu on Petrille ylipääsemätön turn-off?

Tämä oli tottakai läppä tuosta yhtä naurettavasta aiemmasta keskustelusta, että ehkä Aliisan ja Esan suhde takkuaa heikosta hajuyhteensopivuudesta johtuen. ;)

-ed. kirj.

Vierailija
7866/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrissä on jotain, joka saa minun karvani pystyyn. Huiiii.

Marille tasokkaampi mies olisi saanut olla!

Minusta taas Petri on ihan fiksun tuntuinen, jos ei oteta huomioon hänen ruokavaliotaan. Jokaisessa meistä kai on jotain outoa. Petri edes yritti, mutta tälle nirppanokalle (Marille) ei käynyt mikään. Sympatiani ovat Petrin puolella ja mielestäni häntä on ihan turhaan haukuttu.

Vierailija
7867/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esan jääkaappi täynnä vanhentunutta ruokaa, yök! Äitiä se etsii, ei vaimoa.

Vierailija
7868/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esan punnittu toive häistä, joihin olivat menossa, oli se, että siellä olisi mukavaa ja että hääpari olisi kaunis. Kun Aliisa yksinpuhelu tuntemuksistaan häissä, Esa yritti monta kertaa sanoa väliin oman näkemyksensä, ja kun se vihdoin onnistui, asia oli: ja hääpari oli kaunis.

Aliisa, otan osaa. 

Kun ei tunne hääparia, niin hieman vaikea hääparia on kommentoida muuten, kuin että kaunis on.

Olisihan voinut sanoa vaikka, että varmaan siellä on hyvää tarjottavaa ja hääpari on onnellinen.

Vierailija
7869/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi Marin kanssa treffeille, viini maistuu liian hyvin. Arvostan enemmän Petrin elämäntyyliä, vaikka se jossain määrin yli ehkä meneekin.

Vierailija
7870/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Jos olisin sinkku ja mulle ehdotettaisiin treffejä Marin kanssa, niin... lähtisin varmasti. En tiedä miten meillä natsaisi, mutta en ole nähnyt mitään sellaista, miksi kieltäytyisin.

t: junantuoma hesalainen m40[/quote]

Samoin minä toisessa elämäntilanteessa lähtisin ainoana ohjelman naisista Marin kanssa treffeille, jos avautuisi mahdollisuus. Minut vakuutti, kun joku täällä oli tavannut hänet muistaakseni työprojektissa, missä hän oli iloinen ja hauska. Mutta ei tässä sarjassakaan hän ole tehnyt mitään, mitä ei voisi laittaa stressin ja pettymyksen piikkiin.

Lisäksi hän muistuttaa äitiäni.

Vierailija
7871/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan palstan ainoa jonka mielestä Petri on kuuma! Entisenä pitkänmatkan juoksijana ymmärrän tiettyä kurinalaisuutta hyvin.

Naisin.

Vierailija
7872/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Petristä ei ollut luontevaa alkaa arvioida vieraan ihmisen ulkonäköä? Yleensä häissä ollaan tutun ihmisen kanssa ja kauneutta on ylistetty moneen otteeseen. En itsekään ensimmäisenä alkaisi tehdä tuollaisia huomioita, vaan kehusin ennemmin pukua tai korkeintaan silmiä. Aikamoista, jos noin pienistä ottaa nokkiinsa.

No voi luoja, siinä toinen Petri. Mari OLI kaunis morsian. Jos sulhanen on niin sokea, ettei sitä nää ja voi sitä morsiamelleen sanoa, niin jo on puusilmä. Huomaisit kyllä jonkun puvun, mutta et ihmistä, joka on sen sisällä? Sinun omaa morsianta?

Mari on hoikka, mutta minun silmissäni ei kaunis. Tosin hänelle vanhentava tumma meikki sopi paremmin kuin Johannalle.

Vierailija
7873/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Johanna on jotenkin mehevän seksikäs. Muodokas ja pehmeyttä oikeissa paikoissa, luultavasti oikea peto sängyssä. Antaisin!

M41_08

Vierailija
7874/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin tyrmistynyt lukiessani,kuinka täällä jotkut kommentoivat todella rumasti esim Johannan kokoa.

Toisen lihavuudesta /laihuudesta kommentoimisesta ja sen perusteella ihmisen arvottamisesta on tehty täysin hyväksyttävää. Jos joku ottaa kantaa vaikkapa toisen ihmisen sukupuolisesta suuntautuneisuudesta, elämänkatsomuksesta tai vaikkapa etniseen vähemmistöön kuulumisesta, niin johan se tuomitaan.

7875/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painorasismia,kiitos! kirjoitti:

Olen myöskin tyrmistynyt lukiessani,kuinka täällä jotkut kommentoivat todella rumasti esim Johannan kokoa.

Kaivapa esiin niitä rumia viestejä. Omiin silmiini ei ole juuri sattunut.

Olen itse kirjoittanut, että Johanna on ylipainoinen, mutta ylipainon toteaminen ei ole rumaa kommentointia. Se on tosiasia.

Löydätkö yhtään rumaa viestiä aiheeseen liittyen?

Vierailija
7876/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari on hoikka, mutta minun silmissäni ei kaunis. Tosin hänelle vanhentava tumma meikki sopi paremmin kuin Johannalle.

Jos lähdetään siitä, että 5 % väestöstä yltää kauniiksi niin silloin ainakaan on varmaan turha odottaa kaunista puolisoa saavansa. Toisaalta, joku näkee kauneutta lähes jokaisessa (paitsi kaltaisissasi inhottavissa ihmisissä). 

Vierailija
7877/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tuosta Marin ja Petrin lapsiasiasta mieleen se, että Petri pettyi kun Mari on niin vanha, eikä nähnyt lasten hankintaa mahdolliseksi, verhosi sen sitten omaan ikäänsä. Jos morsian olisi ollut kolmekymppinen, olisi voinut olla tilanne toisin. Petri keholleen elävänä varmaankin ajattelee, että nelikymppinen nainen on liian vanha. Mari saattaa olla eri mieltä.

Vierailija
7878/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään siitä, että 5 % väestöstä yltää kauniiksi niin silloin ainakaan on varmaan turha odottaa kaunista puolisoa saavansa. Toisaalta, joku näkee kauneutta lähes jokaisessa (paitsi kaltaisissasi inhottavissa ihmisissä). 

Jos on lupa hehkuttaa Marin kauneutta, niin kai silloin on myös oikeus sanoa, että Mari ei miellytä silmää? Turha myötäloukkaantua.

Vierailija
7879/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ollut aiemmin naimisissa, ei sinänsä oo haitta ja ilmeisesti ei ole lapsia niin haluaa varmaan lapsen/lapsia. Mari on taas vanha siihen hommaan ja ei edes halua. Petri teki aika pian johtopäätöksen ja ei satsannut koko suhteeseen. 

Vierailija
7880/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on kirjoitettu, että kaupunkilais-Aliisa dissaisi Esaa myös Pieksämäen vuoksi. Nyt kun juuri katsoin viime jaksoa, niin siinä Aliisa kertoi viihtyvänsä ja pitävänsä paikkakuntaa jopa idyllisenä rantoineen jne. Ainut moite tuli etäiayydestä.

Ketju on lukittu.