Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
7701/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on aika hienoa että ohjelma on saanut täällä keskustelijat osin peilaamaan itse itseäänkin, ja omaa parisuhdekäyttäytymistään.

Vierailija
7702/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei osaa laittaa pussilakanaa???!!

Saa kuunnella ja kiinnittää huomiota ohjelmaan jota katsoo, Johanna mainitsi asiasta. Siinä lakanassa ei ollut kulmissa niitä reikiä/aukkoja, jolloin peitto on huomattavasti vaikeampaa ja ärsyttävää laittaa. Kokemukseni mukaan yleinen lakanatyyppi muualla kuin Suomessa, niin epäkätevä kuin onkin. Ehkä lakanat oli ostettu ulkomailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisemista tuli mieleen itseasiassa taidan nyt arvata mikä nyhvertää A:n mieltä. Se näkyi niin selvästi kun kävelivät kiipeilyvaljaissa kamerasta pois päin. Harmittaa havaita että itsekin on näin pinnallinen, mutta en voi sietää miehellä leveää takamusta. Tähän saakka sulho on ollut täydellinen.

Vierailija
7704/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esasta ja Aliisasta ei vaan ota selvää. Välillä hyviä hetkiä ja sitte taas alkaa kinnata jostain. Tämäkin tosin voi johtua ihan siitä miten ohjelmantekijät on klippejä halunneet leikellä. Todellisuudessa on varmaan selvempää tuossa kohtaa mitkä on parin aatokset tulevaisuudesta, mutta pitää koittaa jotain jännitystä jättää loppuun.

Vierailija
7705/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva edes maininnut sitä että Johanna on pukenut Markuksen ihan uudelleen. Veikkaisin että asia olisi mainittu useammin ja voimakkaasti jos sukupuolet olisi toisinpäin eli mies olisi pukenut naisen uudelleen. Silloinhan on kyse juuri sitä, narsismista, mt-ongelmista, traumoista, vihasta, hallinnasta ja vallasta.

Miten niin Johanna on pukenut Markuksen uudelleen?

Vierailija
7706/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliisa oli selvästi ihan katkeran haikeana, kun ei saanut itse umpirakastuneita prinsessahäitä. 

Jos häät on noin pirun tärkeät, niin miksi osallistui tähän ohjelmaan? Vai olivatko ne häät ja päivä prinsessana juurikin syy osallistua? Ihminen ei ole kypsä avioliittoon saati tällaiseen prosessiin, mutta halusi päivän prinsessana, hinnalla millä hyvänsä? Sitten tulikin katumus ja pakokauhu, kun tajusi, että häitä seuraa myös avioliitto ja parisuhde..

Vierailija
7707/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hupaisa tuo kohta, jossa Petri asetteli kuivat hiutaleet ja vitamiinit muoviläpykän alle odottamaan aamua ja Mari nautiskeli jäätelöä ja kuohuviiniä :) :)

Vierailija
7708/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä kun Aliisa ja Esa teki yhdessä sen avaimenperän. Ja kun olivat seikkailupuistossa. Sekä moottoripyöräajelun jälkeen rannan uimahyppytornissa. Kiva, että puuhailevat asioita yhdessä.

Vierailija
7709/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitaa jäädä kaveriasteelle Aliisan ja Esan touhu. Yhdessä kyllä touhutaan  mutta läheisyyttä ei juurikaan. Taisi olla seuraavan jakson yksi aihe, että Aliisa ei pidä halailusta tms. Voi olla, että Esa ei enää edes uskalla yrittää.

Vierailija
7710/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö Aliisa ja Esa saaneet lahjakorttia Caribiaan?

Jos joka parin piti olla siellä samana viikonloppuna, ja noilla oli just sillon ne Aliisan kaverin häät? 

Mari oli Caribiassa, mutta Johanna ja Markus Lappeenrannassa kylpylässä, joten eivät olleet samassa kylpylässä.

Vierailija
7711/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikaisemmin uskonut että liikunta oli se asia mikä rikkoi Petrin ja Marin liiton. Mutta nyt kun on katsonut näitä jaksoja niin en usko että Mari harrastaa mitään liikuntaa. Hän pitää enemmän ravintolailloista jne. En yhtään ihmettele ettei Petri lämmennyt. Siellä häissäkin Mari jo sanoi että liikunta on jäänyt vähemmälle ja pitäisi aloittaa jotain joogaa. Vaikka en ole yhtä liikunnallinen kuin Petri niin kyllä mullekin olisi vaikeaa olla kumppanin kanssa joka ei halua liikkua ollenkaan. Asiantuntijat ehkä otti tosissaan Marin halun aloittaa liikunta vaikka todellisuudessa ei jaksa edes lähteä kävelylenkille näyttämään Kalliota tuoreelle aviomiehelle.

Vierailija
7712/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistava pikku koppi tuo Johannan kämppä, varmaan kuin pätsi kesäkuumalla kun ei ole edes parveketta. En ymmärrä miten ihmiset voi asua noin. 

Hki, Espoo, Vantaa on myynnissä tällä hetkellä yli 700 alle 35 neliön asuntoa eli ihan on todellisuutta monelle ihmiselle. 

Mutta kun tuo Johannan luukku on vamaan jotain 21m2.

Minulla on 37 neliötä, mutta paljon pienemmän näköinen kuin Johannan kämppä. Tässä on tulitikkulaatikon mallinen pohja (eli surkea). Sauna ja vaatehuone vievät itselläni tilaa neliöistä, pitänee ehkä seuraavaksi ottaa sauna lisätilaksi. Johannalla on tosi kätevät kaapit sängyn yläpuolella. 

Vierailija
7713/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa miten tylsä jakso, ei jaksanut edes keskittyä. Marin tyttöjen illat ja viinin imarreltu ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
7714/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa jäädä kaveriasteelle Aliisan ja Esan touhu. Yhdessä kyllä touhutaan  mutta läheisyyttä ei juurikaan. Taisi olla seuraavan jakson yksi aihe, että Aliisa ei pidä halailusta tms. Voi olla, että Esa ei enää edes uskalla yrittää.

Ehkä ihmiset on näin erilaisia, mutta tuntuu todella kummalliselta sanoa ettei tykkää halailla tuoreelle aviomiehelleen, olettaen siis että Aliisa on ihastunut Esaan.

Vierailija
7715/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että jauhan aiemmista kausista, mutta Aliisalla ja Esalla teetetään näköjään samat jutut kuin aiemmin Millalla ja Kimmolla. Seikkailupuisto on ohjelmantekijöiden viimeinen vippaskonsti saada toivottomat parit pysymään yhdessä?

Kylpylässä nähtiin aiemmin ainakin Tanja & Roni sekä Mari & Jouni.

Vierailija
7716/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan on aika hienoa että ohjelma on saanut täällä keskustelijat osin peilaamaan itse itseäänkin, ja omaa parisuhdekäyttäytymistään.

Juu. Minä tunnistin itseni ja exäni tuosta Johannan ja Markuksen riidasta. Mutta en kyllä viisastunut tuosta pätkästä yhtään. 

Vierailija
7717/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja ex-tyttöystäväni pinnat olivat kuin Markuksen ja Johannan. Ero tuli.

Nykyinen naisystäväni ymmärtää paremmin herkkyyteni ja osaa ohjata minua lempeämmin oikeaan suuntaan tölvimisen sijaan. Arvostan häntä todella paljon siitä hienotunteisuudesta.

Vierailija
7718/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin ymmärrä Johannaa siinä mielessä, että jos tuo riita ei ollut keksitty, niin hänelle tuntui olevan kovin tärkeätä, milloin saa puhua mistäkin asioista. Että nyt kun on mennyt hyvin, niin sitä putkea ei ikään kuin saa pilata. Olen itse kuullut myöskin joskus, että hei, meillähän oli tässä hauskaa, älä nyt ala puhua siitä yhdestä asiasta. No millon siitä sitten saa puhua? Sitten vai, kun kaikki menee päin prinkkalaa taas? Ehkä olen tilannetajuton, mutta ei tosiaan ihan aukea tällainen. 

Vierailija
7719/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliisa vois tosiaan välillä vaikka yllättää Esan, jotenkin positiivisesti.. Kun itse sellaisesta kerran tekohymyillen kameroille selostaa. Uh, en voi sietää tota tyyppiä.

No mun mielestä se innostuneesti taontaan osallistuminen oli positiivista yllättämistä, ja varmasti Esakin arvostaa sitä enemmän kuin esim. jotain tuliaisiksi tuotavaa materiaa. Joku muu muija olisi voinut katsella siinä tilanteessa sivusta suu mutrussa ja ajatukset ihan muualla.

Vierailija
7720/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari back in the saddle 😁

Vahvistaa kuvaani siitä että ratsastajanaiset ovat... no, erikoisia.

Ketju on lukittu.