Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Petri olisi ehdottomasti pitänyt parittaa Johannalle, jolla olisi Petrin Pyhälle Pyörälle talossaan pyörävarastoja niin monta ettei omaakaan meinaa sieltä seasta löytyä! Miten asiantuntijat ovat voineet missata tämän?
Voi Esaa. Yrittää kertoa kuinka ikävää oli, että ehtivät nähdä vain vähän ja Aliisa näyttää siltä että olisi missä tahansa muualla mieluummin.
Ja TAAS Mari sanoo pyörittelevänsä silmiään. Miten voi jumaliste paheksua jatkuvalla syötöllä. Olisi edes joskus hiljaa ja miettisi kahdesti.
Laita viestii ku oot perillä tai ihan sama laitatko vai et..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petrihän on sairaalloisen pihi! Ei voi salaattiannosta ostaa vaimon mieliks ku kotona rahka odottaa.
Miksi sen täytyisi syödä toisen mieliksi?!!?!!!!
Koska on osallistunut ohjelmaan tavatakseen elämänkumppanin. Omista periaatteista ei pidä luopua mutta joistain asioista voi joustaa.
Onneksi Johannaa ja Petriä ei sentään laitettu yhteen, Petrihän olisi lentänyt pyrstölleen kun vaimo on niin himoliikkuja ettei löydä omaa pyöräänsä varastosta :'D
Vierailija kirjoitti:
Petri on tosi pakkoneuroottinen. Pyörä, rahankäyttö, terveellisyys. En jaksaisi yhtään. Tiedän yhden miehen jossa on jotain samaa, sellaista "näin minä nyt vain toimin"-asennetta toisen reaktiota huomioimatta.
Minä ehkä toivon, että Petri ei koskaan saa lapsia. Ihan siksi että lasten kanssa tulee aina yllättäviä ja ennakoimattomia tilanteita, ei voi mennä jonkun kaavan mukaan.
Aliisa taisi haluta juna-asemalla pari tuntia etukäteen odottelemaan junaa mutta harmikseen Esa jäikin odottelemaan hänen kanssaan. Selkeästi oli todella välinpitämätön ja kyllästynyt.
Mutta siis lähtikö se Aliisa heti reissuun, kun Esa saapui kaukaa hänen luo? Näyttää siltä, että se pakkaa samana iltana omaa laukkua kuin minä iltapäivänä siippa saapui.
No huh! Tuon seuraavan jakson klipin perusteella haastetta piisaa joka parilla. Johanna puskee päälle liiankin aggressiivisesti, Aliisa on luovuttanut ja Petri ja Mari jatkavat riitelyä linnakkeissaan.
Ens viikolla tulee jo kunnolla riitoja
Vierailija kirjoitti:
Laita viestii ku oot perillä tai ihan sama laitatko vai et..
Jooh. Jos olisi kiinnostunut toisesta niin ei tarvitse kehoittaa laittamaan viestiä, kun itse palaa halusta olla toiseen yhteydessä.
Toivon, että Aliisa muuttuu alkujäykkyyden jälkeen ja oppii arvostamaan miestään. Esa ei ansaitse tuollaista tiuskivaa pikkuprinsessaa.
Esa o tosi sympaattinen. En tajua Aliisaa ollenkaan. Se varmaan odotti jotain Unelmien Poikamiestä. Kampaaja.
Mikä ihme sitä Aliisaa riepoo? Ei ainakaan ole näytetty mitään, mistä sen äkäisyys voisi johtua?
Mutta ainakaan sitä ei näytä kiinnostavan Esan seura yhtään.
Eihän se Marin tajuamisesta ole kyse. Pyörä ei mahdu kirpunkokoiseen kämppään, joten end of the case. Jos joku vakavissaan kys. kämppään on tunkemassa pyörää, niin suosittelen pohtimaan idean realistisuutta uudestaan. Aina "mut kun mä haluun" ei auta. Eihän idea ole se, että kun toinen muuttaa kämppään, niin kämppä alkaa muuttaa kaatopaikkaa tai retkeilyaluetta.
Mielestäni Mari hyvinkin neutraalisti totesi, että ei onnistu ja antoi varasuunnitelman. Itse olisin huomattavasti epäystävällisemmin todennut, että älä nyt hulluja puhu.
Vierailija kirjoitti:
Ja TAAS Mari sanoo pyörittelevänsä silmiään. Miten voi jumaliste paheksua jatkuvalla syötöllä. Olisi edes joskus hiljaa ja miettisi kahdesti.
No tuohan on niiden kahdenkeskinen joke, Petri kehuu itseään helpoksi ja Mari pyörittää sille silmiään. Petri tietää olevansa hankala kumppani mutta tajuaako Mari olevansa myös sellainen, tuntuu pitävän itseään hyvin joustavana.
Johannan asunnossa pöydällä oleva kuvakehys on blurrattu. Outoa. Kukakohan kuvassa on?
Petrin on parasta pysyä jatkossakin sinkkuna kotona laskemassa rahojaan. Ei tarvitse huomioida toista eikä käytöstavoista tarvitse välittää ja voi elää siellä omassa pikku kuplassaan.