Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Hei mä tunnen ton punapään joka on Alisan kaveri. Löytyy varmaan fabosta sen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Markus. Mies on ihan tosissaan, mutta tuo pullero taitaa olla liian koppava Markukselle.
Minä en ollut Markuksesta oikein mitään mieltä kuvan perusteella, mutta heti kun hän pamahti ruutuun, ihastuin! Pukeutumisella ja kämpän tyylillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa; Markus vaikuttaa oikeasti älykkäältä ja lämpimältä, ja siltä että ei kuitenkaan olisi mikään perässävedettävä. Mutta hänelle sopisi vähemmän pinnallinen ja tyylitajuisempi nainen kumppaniksi; sellainen saisi Markuksestakin ne parhaat puolet esille. En valitettavasti oikein usko että Johannan kanssa voi syntyä se vuosisadan rakkaustarina, johon Markus olisi ilmiselvästi sekä motivoitunut että kykenevä.
No ei tuo Johanna nyt niin kaunis ja ihana ole ja Markuskin on ihan Ok, vaikka eivät vaikuta toisilleen sopivan.
Perusav:ta, et epäsopivassa parissa toisesta tehdään todella upea, jota säälitään ja toisesta ruoditaan kaikki "viat"
turkulaisista jää aina tommonen kuva
Ovatko Aliisa ja Esa liiankin samanlaisia?
Se hetki, kun kysellään töistä ja ammateista ja Markus ilmoittaa olevansa lähihoitajana nuorisotalolla
Johannan ilme... Tulee olemaan ikimuistoinen
Mulle kelpais toi Markus. En vaan ymmärrä miksi parittivat hänet Johannalle. En ainakaan vielä.nähnyt hänessä mitään mielenkiintoista!!! 12 tusinassa.
Voo jeesus tätä Suomen miesten 30+ tasoa. Nuoko ovat ne helmet sieltä joukosta. Onneksi Esaa voi katsella vähän vanhempikin nainen.
Toi Esa on niin komea ja täydellinen, punastuttaa pelkästään jo katsoa sitä, missä mun Esa on?
Aliisa jotenkin pettyi nähdessään Esan kirjeen ja lapsenomaisen käsialan, onneksi tulee yllättymään iloisesti alttarilla!
Johanna taas varmasti oli erittäin otettu Markuksen romanttisesta kirjoituksesta. Mutta tulee pettymään alttarilla tai ehkä paremminkin alttarin jälkeen kun alkujännitys haihtuu.
Kiva kun tietävät etunimen jo ennen alttaria. Aiemmilla kausilla tuli oli hassua kun alttarilla esittäydyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Esa koskaan sinkkuuntuu, otan hänet mielellään miehekseni!
Olette jonossa, ni är i kö.
Onneksi Petri oli sentään Mari-morsiantaan pitempi!
MITÄ? Ei tullut häitä, vaikka luvattiin, että ne nähdään jo ensimmäisessä jaksossa. HUIJAUSTA!
Vierailija kirjoitti:
turkulaisista jää aina tommonen kuva
Totta! Ei katso edes ikää tai sukupuolta. Turkulainen lämpenee vain turkulaiselle.
NONNI!!! Päätty just niinku aavistelin. Näkeekö kakkosjakson jo jostain?
Esa (<3) ja tuo toinenkin ovat ihan hyvännäköisiä miehiä. Sitten on Markus.. Toisaalta, makuasioita. Mutta kun tapaa puolisonsa ensimmäistä kertaa alttarilla niin kyllä sitä toivoo/odottaa jotain vähän parempaa.. Anteeksi, ilkeästi sanottu. Verrattuna noihin kahteen Markus vain tuntuu olevan ihan eri planeetalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Esa koskaan sinkkuuntuu, otan hänet mielellään miehekseni!
Otappa vuoronumero.
Mikä numero sulla on?
Mä veikkaan et tossa käy toisinpäin Alisa tulee olemaan kuumana Esaan, niinkuin moni muu nainen tällä palstalla.