Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh, olen sekaantunut naimisissa olevaan mieheen, voihan itku sentään....

Vierailija
04.04.2006 |

olipa hauska tieto tällekin aamulle :-/

Olen tapaillut erästä mukavaa miestä. Mitään vakavampaa (siis seksiä, pussailua kylläkin) ei onneksi vielä ole välillämme ollut. Mies on ollut aloitteentekijä ja pyysi minua syömään. Sen jälkeen olemme tapailleet muutaman kerran ja sähköä on ollut ilmassa. Mies on pyytänytkin minua jo kotiinsa mutta en mennyt kun mielestäni oli vähän aikaista.

No nyt sitten tänään kuulin kaveriltani että tämä idiootti onkin naimisissa ja pienen lapsen isä. Voi paska! Kerroin tästä tyypistä kaverilleni tänään ja yllätys yllätys, hän onkin kaverini miehen työkaveri. Että näin pienet kuviot täällä Helsingissä! Miten voi olla noin selkärangaton mies????? Ja mikähän paikka se hänen " kotinsa" oikein olisi ollut johon minua pyysi. Varmaan jonkun kaverin kämppä jota lainasi panopaikakseen.

Nyt en tiedä mitä tekisin, meillä on sovittu viikonlopulle leffailta. Kai mun täytyy lähettää vaikka törkeä tekstari, kun puhua en sellaisen limanuljaskan kanssa halua. Oikeasti melkein itkettää, kun ehdin jo vähän ihastua :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

härkäsen

mitään ei ole tapahtunut, vai onko.

Mies voi olla ihan oikein vaikkapa asumuserossa tai sopinut exän kanssa että voi viedä asunnolle vieraita kun toinen on matkoilla.

Onpa tässä harvinainen vähän aineksia palstakirjoitteluun ap:llä. Ihan haisee porvoosta saakka.

Minulla ei ole minkäänlaisia haluja antautuaa minkäänlaiseen suhteeseen varatun miehen kanssa. Kyllä olisi ihme jos tällaisessa tilanteessa ei olisi järkyttynyt ja tuntisi itseä petetyksi. Ehkä sinä pystyt siihen mutta minä en. Ja että exän kanssa sovitaan että saa yhteiseen asuntoon viedä vieraita..???? No ei kyllä ainakaan 99% erotapauksissa. Ihan minun puolestani voit huudella porvoota vaikka kuinka.

Ja kun taas kävin juttelemassa kaverini kanssa, niin hän lupasi penkoa jos häneltä tai hänen mieheltään löytyy jostakin filestä kuvaa tästä miehen työkaverista. Silloin tiedän varmuudella onko kyseessä sama tyyppi. Vaikka kävisikin niin onnellisesti (mitä en usko) että on eri tyyppi, niin aivan varmaan kyllä tenttaan hänen edellisen suhteensa päättymisen tarkempaan. Sen verran koville tämä otti.

ap

Vierailija
22/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimeen ja soittaa miehelle ja kysyy häneltä nyt aivan suoraan, että on kuullut, että mies on naimisissa ja hänellä pieni lapsi, että pitääkö asia paikkansa. Ja jos sanoo, että ei pidä, niin jos haluat vielä miestä tapailla (siinä tapauksessa tietysti, että tämä on oikeasti vapaa), sano suoraan, että sinä et varatun miehen kanssa halua seurustella ja pyydä nähdä hänen asuntonsa. Kyllä sinä sieltä näet, onko mies vapaa vai varattu. Outoa minusta, että annat jonkun ystäväsi mahdollisesti virheellisen tiedon vaikuttaa suhteeseesi miehen kanssa. Mitä jos todellakin asia on väärinkäsitys ja olisit laittanut jonkun epäystävällisen tekstarin miehelle ja menettänyt elämäsi miehen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lapsen tällaisen älykääpiön kanssa, ja kun meidän piti muuttaa yhteen ilmoittikin että hänellä on jo lapsi ja avovaimo... eli salasi TODELLA hyvin kaikki. Aina oli selitykset valmiina ja myöhemmin sain selville että ukolla on ainakin 4 lasta.

Vierailija
24/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä sain lapsen tällaisen älykääpiön kanssa, ja kun meidän piti muuttaa yhteen ilmoittikin että hänellä on jo lapsi ja avovaimo... eli salasi TODELLA hyvin kaikki. Aina oli selitykset valmiina ja myöhemmin sain selville että ukolla on ainakin 4 lasta.

Vierailija
25/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos ystävältäsi löytyy miehestä kuva. Vertaa siihen.

Sen jälkeen kysy mieheltä vielä suoraan. Ehkä voitte vielä tavata siellä treffeillä ja voit kysyä kasvotusten. TArkkaile puhuuko totta. Mitä pahaa siinä nyt on, jos alkaisit itkeä. Ihan hyvää tekee miehen huomata (jos pettää vaimoaan sekä sinua), että satuttaa teoillaan muita ihmisiä.

Mutta älä jätä väärinkäsityksille mahdollisuutta!

Vierailija
26/28 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhhhh

Vierailija
27/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki ennenkuin hutkit. Pahoitat toisten mielet, täällä olet jo kylvänyt epäluuloa. Jos mies on varattu, älä epäröi, vaan päätä, haluatko ottaa varatun miehen vai et. Sen peruspäätöksen jälkeen on helpompi jatkaa, kumpi päätös sitten onkin.

Vierailija
28/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuka oikeesti uskoo,että on erehdys?! Ei kai kukaan mies ilmoita, että olen naimisiss ja minulla on lapsi, mutta haluaisin kuitenkin tapailla sinua?

ja tapailtiin ja takajekkittaa myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme