Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh, olen sekaantunut naimisissa olevaan mieheen, voihan itku sentään....

Vierailija
04.04.2006 |

olipa hauska tieto tällekin aamulle :-/

Olen tapaillut erästä mukavaa miestä. Mitään vakavampaa (siis seksiä, pussailua kylläkin) ei onneksi vielä ole välillämme ollut. Mies on ollut aloitteentekijä ja pyysi minua syömään. Sen jälkeen olemme tapailleet muutaman kerran ja sähköä on ollut ilmassa. Mies on pyytänytkin minua jo kotiinsa mutta en mennyt kun mielestäni oli vähän aikaista.

No nyt sitten tänään kuulin kaveriltani että tämä idiootti onkin naimisissa ja pienen lapsen isä. Voi paska! Kerroin tästä tyypistä kaverilleni tänään ja yllätys yllätys, hän onkin kaverini miehen työkaveri. Että näin pienet kuviot täällä Helsingissä! Miten voi olla noin selkärangaton mies????? Ja mikähän paikka se hänen " kotinsa" oikein olisi ollut johon minua pyysi. Varmaan jonkun kaverin kämppä jota lainasi panopaikakseen.

Nyt en tiedä mitä tekisin, meillä on sovittu viikonlopulle leffailta. Kai mun täytyy lähettää vaikka törkeä tekstari, kun puhua en sellaisen limanuljaskan kanssa halua. Oikeasti melkein itkettää, kun ehdin jo vähän ihastua :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ootten jutelleet niin pirauta sen vaimolle ja kerro tilanne. Sit voitkin unohtaa koko tyypin.

Vierailija
2/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies ole antanut mitään merkkiä perheestään? Todella idiootti mies!!! Missä te kävitte treffeillä? Ihme, että varattu mies " ottaa riskin" lähteä yleisille paikoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ansaitse tulla petetyksi ja hyväksi käytetyksi noin!!

Vierailija
4/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut kylläkään jutellut kyseisen tyypin kanssa ennenkuin hän kerran tuli juttelemaan ja pyysi syömään. Ja ihan olemme tavanneet yleisillä paikoilla, pari kertaa keskustassa ja kerran harrastuksen puitteissa.

Sehän ihmeellistä onkin, että ei ole tuntunut mitenkään salailevalta. Ja on sanonut että on eronnut jo jokin aikaa sitten. Lapsesta ei ole puhunut MITÄÄN. Ei siis sanaakaan. Tosin enhän minäkään ole tajunnut suoraa kysyä, koska jotenkin ymmärsin muka rivien välistä ettei lapsia olisi.

Nyt heti en kyllä hänelle pysty soittamaan, koska pelkään että alan itkemään ja sitä en missään nimessä halua tehdä!!!!!!!!

Vierailija
5/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole sanonut mitään rajoituksia sen suhteen saako soitella?

Siitä voi jo vähän ihmetellä..

Mutta kyllä on kusipäinen mies!

Vierailija
6/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ole soittanut hänelle kertaakaan, mutta tekstareita olen lähetellyt. Mies on lähetellyt tekstareita ja soittanut pari kertaa.

Miten joku voi tehdä näin???? Millainen mies on sellainen joka toimii tällä tavoin? Eihän tässä enää voi luottaa yhtään kehenkään :(

Vierailija
7/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyseessä etten viitsisi sanoa sitä täällä.

Vierailija
8/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi pieni lapsi ja toinen tulossa. Kirjoitin tästä just tänne aloituksella " Mies tekee oharit, yksi lapsi, toinen tulossa. Miten tästä eteenpäin?"

Olen jo pidemmän ajan epäillyt, että hänellä olisi joku toinen. On kuitenkin kieltänyt kun olen asiaa kysynyt. Silti en ihan ole luottanut vastaukseen. Mikä se teidän yhteinen harrastus on jossa olette tavanneet?

Totta kyllä, että näitä selkärangattomia on varmasti myös muita kuin mahdollisesti mieheni.

Itse toivoisin, että jos ei mieheni, niin sitten joku muu kertoisi minulle mitä mieheni puuhastelee kodin ulkopuolella, muuta kuin töitä ja harrastuksia.

Vierailija
9/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kyseessä onkin väärinkäsitys? Saman niminne kuin joku toinen tms. ....

Vierailija
10/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olisi aivan käsittämättömän absurdia jos se olisi totta......

Uskaltaisinkohan kertoa sen harrastuksen..... koska ne piirit ovat melko pienet näillä seuduilla. Kaverini ei kylläkään sanonut että tämän miehen vaimo olisi raskaana. Hän vain puhui yhdestä pienestä lapsesta.

ap

Vierailija
11/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin sanot ettei teillä ole ollut seksiä?

Vierailija
12/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on saman niminen kuin eräs kusipää, samasta pienestä pitäjästä vieläpä, ikäeroa muutama vuosi. Aluksi kun aloimme seurustella, kaikki luulivat, että seurustelen tämän idiootin kanssa, minulle kerrottiin vaikka mitä edesottamuksia tästä ihmisestä, mutta lopulta koko juttu selvisi, onneksi. Oma mieheni on niin fiksu, ettei hänelle ollut kertynyt mainetta kuten tälle toiselle.

Vierailija
13/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuessaan " kotiinsa" mies oli todennäköisesti ajatellut seksiä. Mutta sitä ei siis ilmeisesti vielä ole ollut

Vierailija
14/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt joku kämppä hänellä on oltava jos hän kerran sinne menoa ehdottaa??? Tuskin vie toista naista kotiinsa jos siellä kerran on vaimo ja lapsi. Silloin on oltava jostain saatu muu asunto. Mistä lie repäissyt.

Kai mun pitää vielä varmistaa, ettei kyseessä vaan vahingossakaan ole samanniminen toinen henkilö. Tosin nimi ja hiusten väri + pituus suurin piirtein täsmäsivät kun keskustelimme kaverini kanssa, joten suuria toiveita ei mulla ole :-/

ap

Vierailija
15/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin jos ei ole häneenkään kajonnut?

Jospa haluaakin olla uskollinen?

Vierailija
16/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen minä kyllä pihalla..... No, jos pitkällisen suutelun jälkeen mies ehdottaa hänen kotiinsa menoa, niin se usein tarkoittaa että hän mahdollisesti haluaisi seksiä. Voihan tosiaan olla, että tämä mies olisi vaan kiehauttanut mulle kahvit ja tarjonnut vaikka pullaa. Tai olisi esitellyt kolikkokokoelmaansa.

Itse en jaksa siihen oikein uskoa. Siksi vahvasti epäilen että mies OLISI HALUNNUT SEKSIÄ asunnossa.

ap

Vierailija
17/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita saman nimisiä? Tiedätkö esim. missäpäin asuu?

Vierailija
18/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa kanssa asumuserossa? Eihän työkavereille kaikkea kerrota!

Onhan sekin toki paha jos on pieni lapsi ja ek-vaimo, mutta parempi kuin että pettäisi.

Jos nimittäin on julkisesti kanssasi liikkunut, niin luultavasti ei hänen kauheasti tarvitse sinua salaillakaan?

Vierailija
19/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

härkäsen

mitään ei ole tapahtunut, vai onko.

Mies voi olla ihan oikein vaikkapa asumuserossa tai sopinut exän kanssa että voi viedä asunnolle vieraita kun toinen on matkoilla.

Onpa tässä harvinainen vähän aineksia palstakirjoitteluun ap:llä. Ihan haisee porvoosta saakka.

Vierailija
20/28 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei tietääkseni vielä omaa asuntoa, mutta kova kiire tuntuu olevan pois. Sitä en ihmettelisi, että hänen työkaverinsa eivät tiedä olevani raskaana. Kysyin joku aika sitten, että onko kertonut töissä, että meille tulee toinen lapsi. Ei ollut ainakaan silloin vielä kertonut. Ja tämä raskaus jo yli puolenvälin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi