Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksen lopetuksesta 3vkoa ja nyt...

mammana
31.08.2017 |

toinen rinta ulkosyrjästä todella arka. Ei tarvitse kuin hieman koskea, niin sattuu. Mitään muhkuroita en tunne. Mistähän johtuu, mitä tehdä asialle? Suihkussa hieroin, jotain tippoja sain tulemaan. Pumppaamaan enää en viitsisi alkaa, ettei enää nouse maito uudelleen. Kolme viikkoa sitten siis lopetin, kolmena ensimmäisenä päivänä pumppasin pahimpia pois, sen jälkeen en ole tyhjennellyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Buranaa (tulehduskipulääkettä) ja heti, syö ainakin pari päivää. Neuvo perustuu omaan kokemukseen. Myös saunominen auttoi itselläni. Ulos kun menet niin lämmintä päälle. Ei kiristäviä vaatteita, ei normirintsikoita.

Vierailija
2/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa alkavalta rintatulehdukselta, kuten varmaan itsekin arvelit. Ilm. Olet pumpannut imetyksen aikana, jos kerran pumppasit sen jälkeenkin. Tod. näköisesti maidontuotanto oli lopettaessasi sitä luokkaa, että lopetus tuli liian yllättäen. Imetys olisi pitänyt lopettaa asteittain. Pidä rinnat lämpiminä esim. pidä kaulahuivia kiedottuna ritojen ympärille kotona. Herkästi hakisin antibioottikuurin, jos kotikonstit ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoisen imetyksen lopettamisen jälkeen, rinta meni kipeäksi, tosin parin päivän päästä lopettamisesta, niin ihan käsin painelin tai sormin 'ajelin' muhkurat pois. Vähä maitoa tuli, mutta kipu ja muhkurat lähti.

En tiedä sitten, jos mitään muhkuroita sinulla ei ole ja jo 3vk mennyt.. onko punainen?

Vierailija
4/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ehdottomasti kaalinlehti rintsikoihin.Toimii aina,välillä vaan vaihdat freesimpään.Nimim.rintatulehduksiin taipuvainen.

Vierailija
5/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juurikin loppui antibioottikuuri ja särkylääkettä oon syöny sen 3vkoa (tämä siis muuhun vaivaan). Ja lääkkeet olikin syynä, että piti lopettaa äkkiä imetys. Särkylääkkeitä syön edelleenkin usean kerran päivässä. Täytyypä huomenna hakea kaali ja laittaa niitä lehtiä. En nyt tähän tosiaan rintatulehdusta enää kaipaa, tarpeeksi kipuja muutoinkin.

Vierailija
6/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla esikoisen imetyksen lopettamisen jälkeen, rinta meni kipeäksi, tosin parin päivän päästä lopettamisesta, niin ihan käsin painelin tai sormin 'ajelin' muhkurat pois. Vähä maitoa tuli, mutta kipu ja muhkurat lähti.

En tiedä sitten, jos mitään muhkuroita sinulla ei ole ja jo 3vk mennyt.. onko punainen?

Ei näy punaista missään.

Vierailija
7/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
8/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kipu on siirtynyt nännin alueelle, mistähän kertoo? Kaalia olen nyt siis muutaman päivän käyttäny ja kipulääkkeitä syönyt pidempään.

Vierailija
10/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän