Joku kirjautuu Face-tililleni, mieheni stalkkaa?
Auttakaa ennen kuin tulen ihan hulluksi! Eli siis, joku aika sitten huomasin, että tililleni on kirjauduttu laitteelta jollaista en omista ja kirjasin kyseisen laitteen ulos, vaihdoin salasanan ja otin käyttöön vielä jonkun varmennuskoodin. Näistä huolimatta kyseinen laite kirjautuu n. 1krt/vko uudelleen. Olen alkanut epäillä miestäni, sillä hänellä on kyseisen kaltainen laite ja hän on aina muutenkin hirveän kiinnostunut kenelle viestittelen. Mutta miten, miten voisi olla mahdollista, että hän pystyy kirjautumaan tililleni vaikka olen vaihtanut salasanan jo useampaan otteeseen ja mulla on ylimääräiset varmistukset päällä?! Tänään oli taas tämä laite kirjatunut sisään kellonaikaan jolloin itse en ole ollut facessa. En keksi mitään loogista selitystä ja tuntuu, että sekoan kohta! :O Miten facessa voi näkyä kirjautuneena laite jollaista en omista ellei joku sellaisen omistava ole kirjautunut, eikai Face tuulesta tempaa yhtäkkiä jotain laitetta?
Mulla ei varsinaisesti ole mitään salattavaa, mutta ahdistaa ajatus, että joku (mieheni?) lukisi kavereiden kanssa käytyjä yksityisiä keskusteluja.