Anna Abreun uusin Instakuva: hot or not?
Jumalaisen upea sexypommi! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Ootko samaa mieltä?
https://www.instagram.com/p/BYYr7YEH3xc/?taken-by=annaabreuofficial
Kommentit (34)
Näyttää ihan multa...
Että olkaa varovaisia niiden kommenttienne kanssa.
Miten jalat voi olla noin lyhyet paksut pötkylät jos tuo väittää treenaavansa kuin fitness-muija?
JOtenkin aivan järkyttävän huono kuva. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Miten jalat voi olla noin lyhyet paksut pötkylät jos tuo väittää treenaavansa kuin fitness-muija?
Ehkä hän ei sitten syö kuin fitness-muija, vaan siten, että jalat täyttyy läskistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne jalat ole nimenomaan paksut jos treenaa. Pituutta jalkoihin ei treenaamalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne jalat ole nimenomaan paksut jos treenaa. Pituutta jalkoihin ei treenaamalla saa.
Jos nuo töppöjalat on "treenatut", niin miltä näyttää treenaamattomat jalat?
Jaa, en minä ainakaan pyri joka kuvassa olemaan mikään jumalaisen seksikäs.
Mulla on samanlainen alavartalo kuin Annalla. Ja kyllä kelpaa ;) Täällä ollaan vain niiin kateellisia siitä että Anna on herkkupeba, ja teidän miehetkin ottaisi annan niin mielellään, niin kuin minutkin. -Takaapäin.
Pus! <3
Kateellisuus muuten rumentaa entisestään, että tiedoksi vain ;)
Nykyaikana naisella voi olla monta rinnakkaista roolia ja olotilaa. Vaikka julkkis joissakin tilanteissa olisikon "HOT, upea ja seksikäs" hän voi toisissa tilanteissa pukeutua rennosti röntsävaatteisiin ja unohtaa juhlaroolinsa.
Todella outo vaatimus, että kaikkien julkkunaisten pitäisi 24/7 pukeutua glamour - luksus -vaatteisiin. Kuka esim. käy kuntosalilla juhlavaatteet päällä?
Ettekö, siskot, siis ole vielä heränneet nykyaikaan?
Virkistävä poikkeus instamaailmassa. Ite oon ainakin kyllästyny huulettöröllä pyllistelijöihin. Niistä kuvista on täälläkin valitettu. Sitten kun joku ei heruttele ja kerjää "ah oot niin kaunis"-kehuja, haukutaan oksettavaksi
Hyvä Anna! En ole fani enkä edes muista yhtään annan laulua, mutta propsit rohkeudesta!
Miksi joka kuvassa pitäisi näyttää täydelliselle? Mitä väliä, vaikka Anna Abreunkin jalat näyttävät pötkylöille?Oisko pitänyt vähän photoshopata että näyttää paremmalta? Sittenkö olisitte tyytyväisiä?
Hyi että teitä, jotka häntä rumin sanoin arvostelette häntä.
Onpa harvinaisen tyhjäpäinen keskustelu.
Miksi pitäisi olla "hot"? Miksei voi olla vaan ihminen? Ihan tavallinen kuva tuo on.
Vastasin not koska tossa kuvassa ei ole hot.
Näyttää ku olis menossa darrassa kauppaan hakemaan pari helpottavaa. Ei kaikki tyylit vaan sovi lyhyelle ja paksulle ihmiselle. Jos tuossa poseeraisi pitkä, laiha ja kaunis nainen voisi olla jopa sellainen "resuisen" seksikäs. On myös monia tyylejä jotka eivät sovi pitkille ja laihoille vaan juuri annan kaltaisille pötkylöille.
Olen sanaton. Upeat pitkät sääret!