Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän työkaveri yhtäkkiä muutti suhtautumistaan minuun?

Vierailija
31.08.2017 |

Työkaveri pyysi minua mukaan illanviettoon. Aiemmin hän on ollut minulle mukava, tykännyt facebook julkaisuista ja kommentoinut julkaisujani. Tämän illan jälkeen hän muutti suhtautumistaan minuun kokonaan: ei enää töissä halua olla seurassani eikä reagoi facebook julkaisuihini mitenkään.

Mitä tuona iltana sitten tapahtui? Olimme viettämässä iltaa, katsomassa konserttia. Olimme kaikki nauttineet alkoholijuomia. Minä myös. Tämä henkilö oli kuskina. Olin hieman päihtynyt, mutta niin oli muutkin paitsi tämä "kuski" tyäkaveri. En mielestäni sanonut tai tehnyt mitään normaalista poikkeavaa.

Olen tuon illan jälkeen ollut tälle työkaverille ystävällinen, mutta hän ei ole enää takaisin. En minä voi mennä tätä asiaa häneltä kysymäänkään, koska meillä ei tosiaan ole mitään riitaa tms. josta voisin päätellä asian. Minä vaan tiedän, kun ihmisen käytös minua kohtaan muuttuu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mukana oli hänen ihastus työpaikalta ja tulitte hänen mielestään liian hyvin toimeen?

Vierailija
22/31 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että hän ihastui sinuun illan aikana ja yrittää siksi vältellä? Tai kerroitko itsestäsi jotain sellaista, mihin hänen on vaikea suhtautua, esim. että olet varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kandeisko sun vaikka kysyä siltä suoraan? Oot saattanut vain olla rasittava tai sitten möläyttänyt jotain sopimatonta. Ei se muut tartte. Itse myös kierään kaukaa tyypit, jotka kännissä muuttuu omituisiksi.

Kun en ole möläytellyt mitään. Minulla oli kiva ilta, mutta en ollut missään sellaisessa päihtyneessä tilassa etten muistaisi mitä on puhuttu tms.

No sitä suuremalla syyllä kysyt! En ymmärrä miksi et voisi kysyä suoraan?

Millä perusteella minä kysyn, sillä että miksi hän ei enää tykkää mun somessa tehdyistä julkaisuista? Vai että ei ole mulle enää yhtä yställinen kuin minä hänelle? Ei...

No sillä että olet huomannut käytöksessä muutoksen?

Täällä ihmettely ei auta vain puhuminen.

Vierailija
24/31 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä ole tehnyt mitään. Voi olla että tää työkaverisi on vaan ns. hankala luonne. Antaisin neuvon että anna olla. Hyväksy se että välit ovat viilenneet ja että työkaverisi ei enää tykkää sun päivityksistä. Kyllä se siitä ajan mittaan.

Vierailija
25/31 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se vaikka leffaan tvs. kahestaan. Jos lähtee niin saatte vähän lähennettyä, jos ei niin tiedät että jotain on vinossa.

Vierailija
26/31 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän odotti paljon enemmän, esim. oli ihastunut sinuun. Ei saanut vastakaikua.

Vierailija
27/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se syy minkä takia en halua työkavereista kavereita vapaa-ajalle. Töissä on kuitenkin oltava vielä ehkä vuosia ihmisen kanssa joka vapaalla loukkaantuu jostakin. Moni ihminen on muuten töissä erilainen kun vapaalla, ihan huomaamattaan. Sen parhaimman ja läheisimmän työkaverin kanssa ei sit synkkakaan yhtään vapaa-ajalla.

Vierailija
28/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitset...

Vierailija
29/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. Luultavasti kokee, että on itse möläyttänyt jotakin ja häpeää sitä ja sinä taas et ottanut koko juttua lainkaan nokkiisi etkä edes muista sitä. Minulle käy ainakin yhtenään noin työkavereiden kanssa, välillä se olen minä joka luulin loukanneeni toista ja välillä työkaverit tulee avautumaan, että sori kun loukkasivat ja minä olen että mitä? Milloin? :D

Työkaverisi ei myöskään kehtaa ottaa asia puheeksi, olette umpikujassa.

Vierailija
30/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasitko kenties vahingossa puheillasi jotain ihmisryhmää, johon hän tai hänen läheisensä kuuluu? Puhuitko illan aikana esim. sairaista, vammaisista, itsemurhaa  yrittäneistä, seksuaalivähemmistöjen edustajista tai ulkomaalaisista? Tai juorusitko jostain henkilöstä, joka on hänelle läheinen?

No en! Olemme korkeakoulutettuja ihmisiä, ei ole näissä piireissä tapana.

Ehkäpä väheksyit alemman koulutuksen omaavaa, kun tapasi on esitellä koulutustasi jopa anonyymilla keskustelupalstalla. Olet pikkutärkeä snobi, joka ei ymmärrä, että korkeasti koulutetut juoruilevat aivan samoin, kun muunkin koulutuksen saaneet. 

Vierailija
31/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit varmaan ymmärtää, muttet lopuksi kuitenkaan ymmärtänyt antaa?