Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaisista ihmisistä pidätte eniten, kun kohtaatte ulkomaalaisia esim. hotelleissa / hostelleissa?

Vierailija
31.08.2017 |

Tai jollain risteilyllä tai kaupunkikierroksella tai lentokentällä. Tai jos täällä Suomessa tapaatte matkailijoita tai muita ulkkareita.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisista, ne on aina siistejä ja kohteliaita ja hiljaisia.

Vierailija
2/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveästi ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa mutta intialaiset on aina ollut tosi mukavia ja ystävällisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit, australialaiset, irlantilaiset ja uusiseelantilaiset ovat olleet mukavimpia, espanjalaiset myös. Tosin suurin osa ulkkareista on ollut kivoja, mutta jos nyt jotain suosikkeja on pakko mainita.

Vierailija
4/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kongolaisista isoista miehistä ;)

Vierailija
5/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaleista. Kohteliaampia, ahkerampia ja paremmin käyttäytyviä ihmisiä ei maailmasta löydy.

Vierailija
6/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki paitsi ei alaluokan britit. Suomalaiset tuntuu tosi epäkohteliailta, junteilta ja tuijottavilta kun näkee muita kansallisuuksia.

Vierailija
7/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Keski-Euroopassa asuessani työkavereita monista maista. Otos on tietenkin pieni, mutta huomasin että tsekkien ja unkarilaisten kanssa synkkasi hyvin, samoin saksalaisten, mutta puolalaisten ja ranskalaisten kanssa ei yhteistä säveltä löytynyt. Heidän ylimielisyytensä oli minulle liikaa.

Vierailija
8/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki paitsi ei alaluokan britit. Suomalaiset tuntuu tosi epäkohteliailta, junteilta ja tuijottavilta kun näkee muita kansallisuuksia.

Ei suomalaiset nyt mitenkään erityisesti erotu. Mutta nuo alaluokkaiset britit on tosiaan vain vaivoin siedettyjä ihan kaikkialla.

Vierailija
9/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisia on joka paikassa ja paljon mukavia saksalaisia olen tavannut.

Britit selvinpäin 😀

Vierailija
10/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Keski-Euroopassa asuessani työkavereita monista maista. Otos on tietenkin pieni, mutta huomasin että tsekkien ja unkarilaisten kanssa synkkasi hyvin, samoin saksalaisten, mutta puolalaisten ja ranskalaisten kanssa ei yhteistä säveltä löytynyt. Heidän ylimielisyytensä oli minulle liikaa.

Olen kyllä tavannut ihan mukaviakin ranskalaisia, tosin aina Ranskan ulkopuolella.

Puolalaiset ovatkin mielenkiintoisia. He ovat mitä mukavimpia omassa maassaan mutta tuntuu, että heillä jotenkin nousee päähän tai muuten alkaa viirata, kun he lähtevät ulkomaille. Ainakin naisten kohdalla näkyy käyvän näin.

Vierailija
11/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne alaluokan britit sitten tekee?

Vierailija
12/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisista, ne on aina siistejä ja kohteliaita ja hiljaisia.

Tosin pienikin annos alkoholia voi aiheuttaa hassuja seuraamuksia. :D

Vierailija
13/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-afrikkalaiset ja Uusi-seelantilaiset ovat yleensä iloisia ja reippaita ihmisiä

Vierailija
14/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suomalaisena miehenä en meinaa jaksaa amerikkalaisnaisia. Amerikkalaismiehet on mukavia.

Amerikkalaisnaiset ovat yli-itsevarmoja, usein rääväsuisia, huolittelemattomia, hyvinsyöneitä, usein minua rikkaampia ja ennen kaikkea tottuneet siihen, että he saavat ylitsevuotavaista huomiota laadukkailta miehiltä pistämättä tikkua ristiin. Heidän kanssa ei vain synny minkäänlaista kipinää.

Vierailija
15/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hirveästi matkustellut? Ärsyttää niiden aksentti, perseilevät, huutavat, vetävät viinaa, käyttäytyy kuin mitkäkin siat. Yök. Naiset katkeria kauniimmille ja vetävät turpaan.

Vierailija
16/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki joita olen kohdannut hostelleissa tai esim turisteina junissa ulkomailla ovat olleet helkutin mukavia tyyppejä. (Kanadalaiset, italialaiset, ukrainalaiset, saksalaiset, etelä-korealaiset...) 

Vierailija
17/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalaiset ja kreikkalaiset ovat yleensä sellaisia, että pääsen samalle aaltopituudelle aika nopeasti. Mutta en kyllä ole kauhean kielteisiin kokemuksiin muidenkaan maiden kansalaisten kanssa törmännyt. Siis sellaisiin, mitkä johtuisivat siitä kansallisuudesta. Poikkeuksena tosin mainittakoon, että vaikka alkoholin liikanautinta ei yleensä mitään kansaa ylennä, niin juopuneet brittituristit ovat aivan oma rotunsa.

Vierailija
18/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole hirveästi matkustellut? Ärsyttää niiden aksentti, perseilevät, huutavat, vetävät viinaa, käyttäytyy kuin mitkäkin siat. Yök. Naiset katkeria kauniimmille ja vetävät turpaan.

Todistin hiljattain, kuinka brittinainen/tyttö ensin kimitti kaupungin keskusaukiolla kurkku suorana poikakaverilleen jotain tyyliin "mä haluan mennä jo hotellille" poikakaverin koittaessa rauhoitella. Ja sitten alkoi lopulta alkoi vain hakata tätä miestään kasvoihin. Mies oli isokokoinen, hyvännäköinen heppu, nainen aivan seinästä repäisty.

Tavallaan ymmärrän, miksi ne brittimiehet juo liikaa.

Vierailija
19/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset, australialaiset ja japanilaiset ovat mukavan hiljaista ja sopuisaa sakkia hostelleissa. Australialaisten kanssa pääsee helpommin juttuun, jos sellaista haluaa. Saksalaiset ja japanilaiset ovat mielellään omissa oloissaan. Sopii minulle, koska matkustan yksin ja tykkään rauhallisesta meiningistä. Jotkut saksalaiset tykkäävät valittaa mitä typerimmistä pikkujutuista.

Vierailija
20/48 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäisen keskieuroopan ihmiset ovat jotenkin sellaisia, joiden kanssa tulee hyvin juttuun. Tsekit, slovakit, slovenialaiset... niistä on jäänyt paljon kavereita. Toki suurin osa on mukavaa porukkaa. Israelilaisilla porukassa tyhmyys tiivistyy vähän liikaa ja heistä en pidä. Yksittäin tosin mukavia hekin. Aasialaiset taas ovat sen verran kuutamolla kaikesta, että ovat vähän rasittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi